Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia

Biznes i Firmy w regionie - Cyfrowy Polsat- Oferta, Promocje, Opinie

sat-max - 2013-03-22, 10:15
Temat postu: Cyfrowy Polsat- Oferta, Promocje, Opinie
Witamy serdecznie w tym wątku będziemy informować Państwa na temat nowych promocji i ofert Cyfrowego Polsatu.

Nasza oferta to : TELEWIZJA, INTERNET, TELEFON.

Pytania można zadawać na PW, e-mail lub telefon.

W tym wątku dowiesz się o maksymalnych promocjach i możliwościach oszczędności, których nie dowiesz się z reklamy w telewizji, a jeszcze bardziej jest to wątpliwe w Aktywnym Punkcie Sprzedaży, ponieważ dając lepszą promocje mniej zarabiamy ;)

Mimo wszystko damy zawsze coś ciekawego do przemyślenia.

sat-max - 2013-03-22, 15:54

TELEWIZJA
(Przepraszamy za post pod postem)

Zacznijmy NC + ... opinie i komentarze do tej sytuacji można poczytać tutaj :

http://satkurier.pl/news/...go-klienta.html

http://media2.pl/media/10...y-za-uwagi.html

Komentarze i opinie mówiąc delikatnie są mało optymistyczne.

Nasz komentarz ? Chyba można się domyślać ;)

Co proponujemy ?

Jeżeli posiadasz Telewizję N lub Cyfrę + posiadamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Co możemy zaproponować ?

Jeżeli przedstawisz Nam opłacony rachunek od innego operatora nie starszy niż 3 miesiące jesteśmy w stanie:

- zaoferować 6 miesięcy bez opłat

- Multiroom za 1 zł(dodatkowy dekoder, pakiet takim sam jak na dekoderze głównym) za 0 zł przez cały okres umowy

- zaoferować CrossPromocję do INTERNETU (dodatkowy pakiet danych zależny od wysokości abonamentu za TELEWIZJĘ)

- jeśli posiadasz telefon z sieci PLUS w ofercie na abonament lub mix dodajmy dodatkowo bony na wypożyczalnie filmów VOD

W załączniku podajemy dostępne programy w naszych pakietach.

Zainteresowanie klientów telewizji N i Cyfry + jest bardzo duże, w razie pytań prosimy o kontakt.

dawid - 2013-03-22, 17:10

sat-max napisał/a:
zaoferować 6 miesięcy bez opłat


Przy jakiej lojalce?
Co macie ciekawego przy umowach 12-miesięcznych?

OgioN - 2013-03-22, 17:23

Bony na VOD są jednorazowe, czy w całym okresie umowy co miesiąc?
sat-max - 2013-03-22, 17:51

dawid napisał/a:
sat-max napisał/a:
zaoferować 6 miesięcy bez opłat


Przy jakiej lojalce?
Co macie ciekawego przy umowach 12-miesięcznych?



"Przy jakiej lojalce ?"
Taką promocje otrzymuje klient, który podpisuje umowę na 29 miesięcy.

"Co macie ciekawego przy umowach 12-miesięcznych?"
Nie posiadamy w swojej ofercie umów na 12 miesięcy.

bAN - 2013-03-22, 17:51

czy macie może teraz już w swojej ofercie wszystkie mecze ligi polskiej ??
jeśli tak ile by to kosztowało, konkretna kwota :)

sat-max - 2013-03-22, 17:55

OgioN napisał/a:
Bony na VOD są jednorazowe, czy w całym okresie umowy co miesiąc?


Bony na wypożyczalnie VOD przyznawane są co miesiąc. Ich wartość zależna jest od wysokości abonamentu w sieci PLUS.

Bony na VOD są weryfikowane przez POLKOMTEL po Peselu, jeżeli abonent posiada aktywną umowę w sieci PLUS otrzymuje kod na adres e-mail podany przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy.

sat-max - 2013-03-22, 17:58

bAN napisał/a:
czy macie może teraz już w swojej ofercie wszystkie mecze ligi polskiej ??jeśli tak ile by to kosztowało, konkretna kwota :)


Dla Pana potrzeb proponujemy pakiet Familiny MAX HD + Sport HD koszt takiej imprezy to 59,90zł/ mies. :)

Ferbik - 2013-03-22, 18:06

sat-max napisał/a:
"Co macie ciekawego przy umowach 12-miesięcznych?"
Nie posiadamy w swojej ofercie umów na 12 miesięcy.

Tylko u Was, czy w ogóle?

sat-max - 2013-03-22, 18:11

Ferbik napisał/a:
sat-max napisał/a:
"Co macie ciekawego przy umowach 12-miesięcznych?"
Nie posiadamy w swojej ofercie umów na 12 miesięcy.

Tylko u Was, czy w ogóle?


Jako Aktywny Punkt Sprzedaży możemy zaproponować umowę na 15 miesięcy, jednak wiąże się to z krótszym okresem rabatowym.

Ferbik - 2013-03-22, 18:14

Nie takie pytanie zadałem.
sat-max - 2013-03-22, 18:25

Ferbik napisał/a:
Nie takie pytanie zadałem.


Oferta na 12 miesięcy w Cyfrowym Polsacie w Aktywnych Punktach Sprzedaży jaki prowadzimy nie jest dostępna.

Precyzując umowę z Nami można podpisać na 15 lub 29 miesięcy ;)

michal_saper - 2013-03-22, 18:26

To ja odnośnie opinii. Wasze dekodery nadają się na szrot. Wstydzili byście się taki sprzęt dawać ludziom do użytku. W przeciągu pierwszych dwóch miesięcy wymieniłem kilkanaście dekoderów HD6000. W końcu zwątpiłem czy jakikolwiek egzemplarz zrobiliście dobry, i zdecydowałem się na ten mały dekoder zdaje się hd2000. Sprawuje się znacznie lepiej, choć też szału nie ma.
bAN - 2013-03-22, 18:26

sat-max napisał/a:
bAN napisał/a:
czy macie może teraz już w swojej ofercie wszystkie mecze ligi polskiej ??jeśli tak ile by to kosztowało, konkretna kwota :)


Dla Pana potrzeb proponujemy pakiet Familiny MAX HD + Sport HD koszt takiej imprezy to 59,90zł/ mies. :)



czy jest cała kolejka czy tylko wybrane mecze??
proszę o odpowiedź na to pytanie a nie proponowanie pakietów :)
pewnei niebawem nie jedna osoba będzie o to pytać...

sat-max - 2013-03-22, 18:35

michal_saper napisał/a:
To ja odnośnie opinii. Wasze dekodery nadają się na szrot. Wstydzili byście się taki sprzęt dawać ludziom do użytku. W przeciągu pierwszych dwóch miesięcy wymieniłem kilkanaście dekoderów HD6000. W końcu zwątpiłem czy jakikolwiek egzemplarz zrobiliście dobry, i zdecydowałem się na ten mały dekoder zdaje się hd2000. Sprawuje się znacznie lepiej, choć też szału nie ma.


Ma Pan rację zdarzają się takie przypadki, proponujemy:

- podpisywać umowy w Aktywnych Punktach Sprzedaży, nie przez infolinię
- sprawdzać aktualizację oprogramowania, ponieważ cały czas nad tym pracujemy i nakładane są poprawki w celu wyeliminowania zawieszania się dekoderów
- jeżeli dekoder nie chce się włączyć lub długo dekoder startuje należy wymienić zasilacz

Po zmianie softu sami w punkcie odczuliśmy ulgę, ponieważ jest mniej takich wymian. Proszę zauważyć, że to tylko elektronika i plusem jest to, że nie robimy problemów i wymieniamy dekoder od ręki.

sat-max - 2013-03-22, 18:37

bAN napisał/a:
sat-max napisał/a:
bAN napisał/a:
czy macie może teraz już w swojej ofercie wszystkie mecze ligi polskiej ??jeśli tak ile by to kosztowało, konkretna kwota :)


Dla Pana potrzeb proponujemy pakiet Familiny MAX HD + Sport HD koszt takiej imprezy to 59,90zł/ mies. :)



czy jest cała kolejka czy tylko wybrane mecze??
proszę o odpowiedź na to pytanie a nie proponowanie pakietów :)
pewnei niebawem nie jedna osoba będzie o to pytać...


Mecze ligi polskiej emitowane są na kanale TVP Sport, który znajduje się w pakiecie SPORT HD.

bAN - 2013-03-22, 18:45

taaa chyba w hokeja ;) ehhhh
dziękuje za poświęcenie mi czasu i żeby więcej nie zaśmiecać kończe swój temat :)

pozdrawiam :)

michal_saper - 2013-03-22, 19:51

sat-max napisał/a:


Ma Pan rację zdarzają się takie przypadki, proponujemy:

- podpisywać umowy w Aktywnych Punktach Sprzedaży, nie przez infolinię
- sprawdzać aktualizację oprogramowania, ponieważ cały czas nad tym pracujemy i nakładane są poprawki w celu wyeliminowania zawieszania się dekoderów
- jeżeli dekoder nie chce się włączyć lub długo dekoder startuje należy wymienić zasilacz

Po zmianie softu sami w punkcie odczuliśmy ulgę, ponieważ jest mniej takich wymian. Proszę zauważyć, że to tylko elektronika i plusem jest to, że nie robimy problemów i wymieniamy dekoder od ręki.


To po kolei. Aktywny Punkt Sprzedaży to znaczy jaki ? Mamy na uwadze zwykły przeciętny salon sprzedaży CP ? Bo właśnie w jednym z takich punktów zawierana była umowa. Wszakże nie powinno mieć to kompletnie żadnego znaczenia, bo sprzęt to sprzęt - ma działać tak jak powinien. Nie zależnie czy zamawiane jest coś poprzez infolinię, bezpośrednio w salonie, czy w jakikolwiek inny sposób. Poza tym zainspirował mnie Wasz pierwszy i drugi post w tym temacie, w których czytamy...
sat-max napisał/a:
W tym wątku dowiesz się o maksymalnych promocjach i możliwościach oszczędności, których nie dowiesz się z reklamy w telewizji, a jeszcze bardziej jest to wątpliwe w Aktywnym Punkcie Sprzedaży, ponieważ dając lepszą promocje mniej zarabiamy ;)

Żeby nie skończyło się w ten sposób, że osoba która uzyska w tym miejscu informację, idąc do salonu, nie wyszła na idiotę, skoro watpliwym jest by w APS nam potwierdzili te informacje Jeżeli jakaś promocja, oferta itp. faktycznie ma rację bytu, to priorytetem staję się jej nagłośnienie, by ta dotarła do jak największej grupy ludzi. Nie da się (a przynajmiej ja w te cuda nie wierzę) wyciągnąć oferty spod stołu. A czytając pierwsze posty można odnieść wrażenie, że uzyskamy tu informacje, które pozwolą nam skorzystać z jakiegoś rodzaju nieoficjalnych promocji, których notabene nie ma, ale CP je nam przyzna jeśli okaże się, że o ich istnieniu wiemy :D Masło maślane.

Kolejna rzecz
sat-max napisał/a:
Zacznijmy NC + ... opinie i komentarze do tej sytuacji można poczytać tutaj :

http://satkurier.pl/news/...go-klienta.html

http://media2.pl/media/10...y-za-uwagi.html

Komentarze i opinie mówiąc delikatnie są mało optymistyczne.

Z tego co się orientuję, nie dopuszcza się reklamowania określonej usługi czy produktu, na zasadzie wskazywania, że inny określony produkt czy usługa jest gorsza. Innymi słowy, nie można zastosować reklamy typu : nasz proszek Dosia jest lepszy niż Vizir. Można ew. użyć określenia "konkurencja" "wiodących producentów"

Wracając jednak do problemu z dekoderami, i aktualizacją oprogramowania. W każdym jednym dekoderze zanim go zaniosłem na wymianę, były wyczerpane wszelkie możliwości usprawnienia go. Za każdym razem wyszukiwałem nowsze oprogramowanie, i za każdym razem wyskakiwała ta sama informacja, że nowszego oprogramowania nie ma. Oczywiście miało też miejsce przywracanie ustawień fabrycznych, resetowanie dekodera, wyciąganie karty itp. eksperymenty. Śmiać mi się chciało, kiedy zaniosłem pierwszy dekoder, wydano mi drugi, a nazajutrz ten drugi im spowrotem przyniosłem. Pan z obsługi stwierdził stanowczo... dekoder spalony. Był także ponawiany sygnał dostępowy, miałem wg. zaleceń uruchomiony kanał 23. Kompletnie to w niczym nie pomagało. Problem jaki występował dotyczył kanałów jakie powinienem mieć, a jakich nie miałem. Chodziło głównie o kanał VH1, ale też i kilka innych. Następny problem jaki miałem z HD6000 to to, że kilkanaście razy w ciągu dnia potrafił się zwieszać. I w tym momencie dochodzimy do następnego aspektu.

sat-max napisał/a:
Proszę zauważyć, że to tylko elektronika i plusem jest to, że nie robimy problemów i wymieniamy dekoder od ręki.


To tak na serio, czy tylko dla żartu ? Nie wiem kto Wam składa te dekodery i w jakim kraju, ale ta najtańsza nawet chińska elektronika jest bardziej dopracowana, niż to co oferujecie swoim klientom. Ja nie oczekuje, by operator dał mi za 1 zł dekoder HD o Bóg wie jakich możliwościach, ale tego by dekoder ten działał sprawnie. Nie ważne też jest, czy dam za dekoder 1 zł czy 300 zł. Ma działać poprawnie. Wasze dekodery nie zawierają innowacyjnych technologii. Mogę zrozumieć wieszanie się sprzętu np. typu smartfon, gdzie na małej płytce krzemowej producent uciska wiele różnych technologii, dzięki którym odbiorca otrzymuje multimedialny kombajn. Ale od tego Waszego szrotu wymaga się tylko tego, by odbierał zakodowany sygnał, nagrał coś na dysk, czy przerzucił kanał TV. Czy to aż tak trudno wykonać ???
Dekoder HD6000 działał ok, do momentu kiedy miałem promocyjnie przyznane wszystkie kanały. Po zakończonym okresie promocyjnym, oprócz kanałów które nie były w abonamencie, znikło także dużo kanałów, które mieć powinienem. I od tego zaczęła się szopka. Abstrahując już od Waszej szeroko rozumianej polityki jakościowej, której wydźwięk widać we wspomnianych dekoderach; umowy które dajecie są tak niezrozumiałe, że Wy sami macie problem ze zrozumieniem tego co tam napisane - czego pani w APS była przykładem. Jestem w stanie wziąć mazak i bez obawy o zatracenie sensu regulaminu, wykreślić około polowy słów w tej umowie. Zupełny kocioł.

Kończąc dodam, że brat który zamówił film, po kilku pierwszych sekundach wyświetlania tegoż filmu ujrzał informację na ekranie, że nie ma dostępu do tego obejrzenia tego filmu. Wyjaśnienia w CP ?

- Film był poprawnie do pana emitowany.

ourson - 2013-03-22, 23:29

michal_saper napisał/a:
Z tego co się orientuję, nie dopuszcza się reklamowania określonej usługi czy produktu, na zasadzie wskazywania, że inny określony produkt czy usługa jest gorsza. Innymi słowy, nie można zastosować reklamy typu : nasz proszek Dosia jest lepszy niż Vizir. Można ew. użyć określenia "konkurencja" "wiodących producentów"


Reklama taka, choć bardzo rzadko stosowana jest w Polsce dozwolona. Kiedyś chyba Ariel miał jakąś reklamę z porównaniem do innej marki...

michal_saper napisał/a:
Jeżeli jakaś promocja, oferta itp. faktycznie ma rację bytu, to priorytetem staję się jej nagłośnienie, by ta dotarła do jak największej grupy ludzi.


co do zasady się zgadzam, ale praktyka pokazuje że bywają promocje na których oferentowi wcale tak bardzo nie zależy. Albo może być tak że centrali zależy a sprzedawcy już niekoniecznie...

bAN - 2013-03-23, 00:52

ourson napisał/a:
michal_saper napisał/a:
Z tego co się orientuję, nie dopuszcza się reklamowania określonej usługi czy produktu, na zasadzie wskazywania, że inny określony produkt czy usługa jest gorsza. Innymi słowy, nie można zastosować reklamy typu : nasz proszek Dosia jest lepszy niż Vizir. Można ew. użyć określenia "konkurencja" "wiodących producentów"


Reklama taka, choć bardzo rzadko stosowana jest w Polsce dozwolona. Kiedyś chyba Ariel miał jakąś reklamę z porównaniem do innej marki...

michal_saper napisał/a:
Jeżeli jakaś promocja, oferta itp. faktycznie ma rację bytu, to priorytetem staję się jej nagłośnienie, by ta dotarła do jak największej grupy ludzi.


co do zasady się zgadzam, ale praktyka pokazuje że bywają promocje na których oferentowi wcale tak bardzo nie zależy. Albo może być tak że centrali zależy a sprzedawcy już niekoniecznie...



jestes pewny ??

ourson - 2013-03-23, 07:32

bAN, tak, reklama taka jest dozwolona - ale jest dość mocno obwarowana i wg badań nie najlepiej odbierana przez konsumentów. Reklama taka musi być dość mocno oparta na faktach, żeby nie dało się podważyć stwierdzeń w niej zawartych, nie może oczerniać itd. Ale dopuszczalna jest.

reklamę taką stosują np niektóre hipermarkety - na wejściu jest baner z informacją: koszyk zakupów u nas kosztuje xxx a u konkurencji (z wymienioną nazwą sklepu) yyy zł.

są wymienione konkretne nazwy produktów, ceny i data kiedy to wyceniano.

sat-max - 2013-03-23, 08:31

Cytat:
co do zasady się zgadzam, ale praktyka pokazuje że bywają promocje na których oferentowi wcale tak bardzo nie zależy. Albo może być tak że centrali zależy a sprzedawcy już niekoniecznie...



Nic dodać, nic ująć. Trafnie ujęte, dziękujemy :)

sat-max - 2013-03-23, 09:01

bAN napisał/a:
taaa chyba w hokeja ;) ehhhh
dziękuje za poświęcenie mi czasu i żeby więcej nie zaśmiecać kończe swój temat :)

pozdrawiam :)


W pakiecie Sport HD dostępny jest promocyjne również program Orange Sport.

http://www.cyfrowypolsat....v/orange-sport/

Np. dziś o 14:55 emitowany jest mecz : Bogdanka Łęczna - Arka Gdynia


Nie pisz notorycznie posta pod postem!
Jaro

bAN - 2013-03-23, 12:16

nie dobijaj mnie kolego :)
paewl - 2013-03-23, 13:26

sat-max wysłałem wczoraj wiadomość i nie otrzymałem odpowiedzi
sat-max - 2013-03-23, 13:52

paewl napisał/a:
sat-max wysłałem wczoraj wiadomość i nie otrzymałem odpowiedzi


Poszło PW. :)

sat-max - 2013-03-23, 14:09

bAN napisał/a:
nie dobijaj mnie kolego :)


Niestety nie mamy dostępu do całej ligi polskiej, proponuje sprawdzić sobie stronkę :
http://weeb.tv/channels

Są tu kanały takie, jak nsport, multiliga itd.

Myślę, że to może być dla Pana dobre i niedrogie rozwiązanie problemu oglądania polskiej ligi.

mafik - 2013-03-23, 14:25

paewl napisał/a:
sat-max wysłałem wczoraj wiadomość i nie otrzymałem odpowiedzi

ja też :)

sat-max - 2013-03-23, 14:29

mafik napisał/a:
paewl napisał/a:
sat-max wysłałem wczoraj wiadomość i nie otrzymałem odpowiedzi

ja też :)


Poszło PW. :)

ourson - 2013-03-23, 21:03

sat-max, proszę nie pisz posta pod postem - używaj funkcji zmień.
sat-max - 2013-03-26, 16:44

[INTERNET]

W odpowiedzi na dużą liczbę pytań na PW odnośnie usługi INTERNET w Cyfrowym Polsacie prezentujemy Naszą ofertę.

Dotychczas w Wieluniu i okolicach był dostępny jedynie zasięg HSPA +. Dwa tygodnie temu na naszych modemach pojawił się zasięg LTE, oczekiwaliśmy na to około 2 lat. Po ustawieniu przekaźnika technicy wykonują testy tego łącza.

Co możemy zaoferować ?

- Na pewno internet mobilny o lepszym zasięgu i większej prędkości niż internet konkurencji.

Chcielibyśmy to państwu przedstawić za pomocą strony www.speedtest.pl co jakiś czas będziemy wrzucać tutaj wyniki testów naszego internetu wraz z mapką, gdzie wykonywaliśmy taki test.

- promocyjny, darmowy pakiet danych dodatkowo za posiadanie telewizji w Cyfrowym Polsacie.

Abonament powyżej 39,90zł/ mies. + 3GB
Abonament powyżej 69,90zł/mies. + 5GB

- pakiet darmowe noce - pakiet 50 gb ( do wykorzystania w mies. w godz.01:00-7:00)

- 3 miesiące za darmo z rachunkiem obcego operatora

Koszty:

- aktywacja karty sim - 49zł
- modem 1zł
- router wifi 1zł + 5zł miesięcznie do abonamentu ( jeżeli ktoś ma życzenie, nie jest on obowiązkowy)
- antena magnetyczna 28 zł lub kominowa 50zł ( cena przy abonamencie min. 10gb, cena detaliczna 150zł)

Cennik za poszczególne pakiety:




Proponujemy również zewnętrzne anteny kominowe, które przyspieszają i stabilizują łącze. Nasze modemy jako nieliczne na rynku mają gniazda na takie anteny, które znacznie przyspieszają prędkość internetu.

W tym wątku dowiesz się co jest w rzeczywistości, a nie to co zaproponuje Ci sprzedawca na ulotce i zasięgu na stronie internetowej. My osobiście jeździmy i sprawdzamy zasięg internetu, jeżeli jest zasięg i prędkość jest zadowalająca dopiero podpisujemy umowę, nie jest Nam na rękę przerzucanie papierów i kłótnie, że nie działa.

Masz pytania? Pisz, chętnie odpowiemy ;)

Na początek przedstawimy wyniki z testu naszego modemu w naszym punkcie.

Modem LTE ZTE 821 bez anteny zewnętrznej. Test wykonywany w pomieszczeniu naszego punktu.

Ul. Sienkiewicza 4, 98-300 Wieluń




michal_saper - 2013-03-26, 17:31

sat-max, Czy CP bierze jakąś odpowiedzialność na stabilność działania łącza ??? Swego czasu jak byłem u konkurencji, to powiedziano mi, że oni nie biorą żadnej odpowiedzialności za jakość działania ich usługi. Zaryzykowałem jednak, i na razie usługa działa dosyć sprawnie. Moje pytanie dotyczy sytuacji kiedy posiadany modem/ruter z 3G, przełączy się w tryb 2G. Obecnie u mnie wygląda to tak, że jeśli na modemie zaświeci się 2G to praktycznie nie jestem w stanie otworzyć żadnej strony. To pierwsze pytanie.

Drugie pytanie dotyczy telewizji. Rozumiem, że jeśli nie będę wywiązywać się z podpisanej umowy, i będę zalegał np. z płatnościami to pozbawicie mnie możliwości oglądania TV. Czy jeśli operator pomimo zgłaszania przeze mnie, ciągłego problemu dotyczącego braku kanałów jakie mieć powinienem, a jakich mi nie zapewnia, mam możliwość rozwiązania umowy, z uwagi na niewywiązywanie się z niej operatora ?

Na marginesie już.
Cały czas poszukuje odpowiedzi na pytanie, na co komu szybki internet LTE, skoro i tak ma się limity ???

sat-max napisał/a:

- pakiet darmowe noce - pakiet 50 gb ( do wykorzystania w mies. w godz.01:00-7:00)


Ze względu na miesięczny limit 50GB, ale przede wszystkim na zakres tych godzin, usługi takiej bym nie wziął. Akurat to nie jest coś czym powinniście się chwalić i promować :D Bo u innych operatorów wygląda to znacznie korzystniej. Ten limit 50GB był chyba też w plusie... Ale nie wiem w jakich godzinach był tam on do wykorzystania.

sat-max - 2013-03-26, 17:49

Cytat:
sat-max, Czy CP bierze jakąś odpowiedzialność na stabilność działania łącza ??? Swego czasu jak byłem u konkurencji, to powiedziano mi, że oni nie biorą żadnej odpowiedzialności za jakość działania ich usługi. Zaryzykowałem jednak, i na razie usługa działa dosyć sprawnie. Moje pytanie dotyczy sytuacji kiedy posiadany modem/ruter z 3G, przełączy się w tryb 2G. Obecnie u mnie wygląda to tak, że jeśli na modemie zaświeci się 2G to praktycznie nie jestem w stanie otworzyć żadnej strony. To pierwsze pytanie.


CP nie ponosi odpowiedzialności za stabilność łącza.

Cytat:
Drugie pytanie dotyczy telewizji. Rozumiem, że jeśli nie będę wywiązywać się z podpisanej umowy, i będę zalegał np. z płatnościami to pozbawicie mnie możliwości oglądania TV. Czy jeśli operator pomimo zgłaszania przeze mnie, ciągłego problemu dotyczącego braku kanałów jakie mieć powinienem, a jakich mi nie zapewnia, mam możliwość rozwiązania umowy, z uwagi na niewywiązywanie się z niej operatora ?


Po 3 miesiącach zaległości przestaną być nadawane panu uprawnienia na kartę. Osoba nie wywiązująca się ze zobowiązań trafia do KRD. W Pana przypadku proszę złożyć reklamację na infolinii lub w punkcie i poprosić o ponowne nadanie pakietu.

Cytat:
Na marginesie już.
Cały czas poszukuje odpowiedzi na pytanie, na co komu szybki internet LTE, skoro i tak ma się limity ???


Kto powiedział, że zawsze one będą ? Każdy by chciał internet najlepiej za 10 zł z prędkością 150mb/s, bez limitów.

sat-max napisał/a:

- pakiet darmowe noce - pakiet 50 gb ( do wykorzystania w mies. w godz.01:00-7:00)


Cytat:
Ze względu na miesięczny limit 50GB, ale przede wszystkim na zakres tych godzin, usługi takiej bym nie wziął. Akurat to nie jest coś czym powinniście się chwalić i promować :D Bo u innych operatorów wygląda to znacznie korzystniej. Ten limit 50GB był chyba też w plusie... Ale nie wiem w jakich godzinach był tam on do wykorzystania.


Jeżeli oferta konkurencji wydaje się Panu atrakcyjniejsza proszę skorzystać z ofert innego operatora.

ziben - 2013-04-08, 14:44

Czy ten temat jest jeszcze aktualny bo zrobiła się cisza nikt nic nie pisze, sat max wysłałem ci pw ale zero odzewu.
sat-max - 2013-04-09, 13:46

ziben napisał/a:
Czy ten temat jest jeszcze aktualny bo zrobiła się cisza nikt nic nie pisze, sat max wysłałem ci pw ale zero odzewu.


Przepraszamy, ale mamy za dużo klientów i nie zaglądamy na forum zbyt często. Poszło PW.

ziben - 2013-04-26, 19:39

SAT-MAX wiesz może do kiedy obowiązuje promocja dla przechodzących z platformy n chodzi mi o 6 miesięcy gratis?
sat-max - 2013-05-10, 13:58

ziben na razie promocja trwa do kiedy bedzie -nie wiem , jak mi daja znac z CP to napiszę i przekażę wiadomość
paewl - 2013-05-10, 17:06

Interesuje mnie czy i jak obecnie działa LTE :?: :?: Wg strony CP w Wieluniu zasięgu nie ma.
sat-max - 2013-05-14, 12:00

powiem tak - "pełnego" LTE w rozumieniu 100Mb/s nie ma , ale jak Cię 10-20-30Mb/s interesuje to jest i działa. U nas w punkcie na modemie działa od 7-17Mb/s. jeżeli szybsza prędkość Cię interesuje wtedy antena kominowa i ok. 20Mega jest na stałe i więcej.
pozdrawiam

sat-max - 2013-05-14, 12:03

zapraszam do punktu na Sienkiewicza 4 i sprawdzimy i pokażemy jak śmiga internet, nawet zrobię testy dziś w domu , bo w sobotę koło Statoila przejeżdżałem i było nawet 40Mega, na kolejowej przy przejeździe kolejowym 24Mega, koło opojowic 6Mega.
pozdrawiam

sat-max - 2013-11-05, 10:36

Nowa promocja w Cyfrowym Polsacie wybierając pakiet internetowy na 15 GB klient otrzymuje pakiet Mini za 0 zł na cały okres umowy! Dodatkowo mamy do sprzedaży ratalnej laptopy oraz tablety. Po więcej informacji zapraszamy do punktu na Sienkiewicza 4

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group