|
Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia
|
|
O wszystkim i dla wszystkich - Oni są warci fortunę
MAR-COM - 2006-08-08, 14:38 Temat postu: Oni są warci fortunę Co powinny reklamować gwiazdy polskiego showbiznesu, żeby zarobić jeszcze więcej?
Magazyn "Forbes" ustalił listę 100 najgorętszych nazwisk polskiego show-biznesu.
Najdroższy dzisiaj jest Michał Wiśniewski (34 l.). Według specjalistów od reklamy, jeśli liderowi Ich Troje zapłacimy ok. 750 tys. złotych za udział w kampanii, to nie przepłacimy, a i on nie powinien narzekać. Sam muzyk twierdzi, że bierze zdecydowanie więcej. A gdyby chciał zarobić jeszcze więcej? O tym, że z czerwonego zmieni kolor na zielony, było swego czasu dosyć głośno, czemu więc nie miałby podpisać kontraktu z producentem farb do włosów? Albo idąc za ciosem - nawet lakierów do paznokci? A może zwykłych farb do malowania ścian. Michał Wiśniewski w roli kameleona, który zmienia kolor włosów w zależności od koloru ściany, to mógłby być strzał w dziesiątkę. Kolorową.
Włosy to jej domena
Choć prawdę mówiąc farby do włosów to raczej domena Joanny Brodzik (33 l.). Ona z kolei jest wyceniana na prawie 550 tys.złotych. Ciekawe, ile by wzięła za reklamę np. karmy dla swoich ukochanych kotów? Na pewno niezbyt dużo, bo koty nie są zbyt dochodowe (oprócz rodowodowych persów). Może więc telefony? To przecież dzięki nim aktorka kontaktuje się z mamą i światem. Może więc warto się zainteresować, jaki ma aparat?
Specjalista od wina
Wycena reklamowa Marka Kondrata (57 l.) niewiele ustępuje jego poprzedniczce i też jest bliska 550 tys. zł. A aktor jako specjalista od win doskonale wie, że wino im starsze, tym lepsze. Jednak zarabia reklamując bank, a nie może zareklamować własnej firmy. Dlaczego? Bo reklama alkoholu jest zabroniona.
Zaskakujące jednak, jak wiele znanych - i wydawałoby się cennych - osób znalazło się poza topem. Przystojny Paweł Deląg (36 l.) na razie wart jest "jedynie" 210 tys. zł. By podnieść swoją cenę, powinien zareklamować eleganckie męskie obuwie. Niestety, będącemu w podobnej sytuacji Cezaremu Pazurze (44 l.) pozostaje reklama skuteczności działań policji w ramach kampanii wyborczej PiS. Zysków finansowych nie będzie, ale nawiązane przy okazji kontakty mogą okazać się bezcenne.
Michał Wiśniewski 750 tys. zł
Kolorowe włosy lidera Ich Troje to może być nie lada gratka dla producentów szamponów koloryzujących. Który z nich będzie pierwszy?
Joanna Brodzik 550 tys. zł
Częste i długie rozmowy telefoniczne (w życiu i na ekranie) jednoznacznie wskazują, który reklamodawca powinien zainteresować się aktorką
Zeta-Jones zarabia najwięcej
Catherine Zeta-Jones
30 mln zł
Angelina Jolie
21 mln zł
Źródło : Internet
Jaro - 2006-08-09, 09:36
MAR-COM napisał/a: | Najdroższy dzisiaj jest Michał Wiśniewski |
Taaa, on to w ogóle jest bezcenny...
|
|