Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia

Komputery / Internet / Linki / Nowe technologie - Ważne -serwis...

zwyczajna - 2007-02-04, 00:05
Temat postu: Ważne -serwis...
Mam problem i potrzebuję rady.Mam płytę Gigabyte uszkodzoną na gwarancji.Oddałam ją do sklepu w którym była kupiona i podobno płyta wróciła z serwisu z adnotacją że nie znaleziono uszkodzenia.Chciałabym sama zadzwonić do tego serwisu lub poprostu z nimi się skontaktować(nie wierzę że tam trafiła) i zapytać.Okazało się według sprzedającego ,że tylko on jako sprzedawca moze kontaktować się z serwisem a mi informacji zadnych nie udzielą.Wydaje mi się to głupie.Jeśli ktoś zna się na tych sprawach proszę o radę to wazne dla mnie bo już bardzo długo czekam na sprawny komputer.
midanle - 2007-02-04, 15:37

Witam!

Ja nie wiem, ale może Gigabyte pomoże?
Kontakt tutaj.

______________
Pozdrawiam!

Mateusz - 2007-02-04, 17:52

Zwykle to sprzedawca jest odpowiedzialny za serwis grarancyjny(wysyłanie sprzetu do producenta)
Gregg Sparrow - 2007-02-04, 18:40

Tutaj masz ustawę:
http://www.prawo.psm.pl/i...=D2002_141_1176

Na tej podstawie możesz w takim wypadku rządać wymiany sprzętu na nowy albo zerwać umowe ze sprzedawcą. Wcale nie jest powiedziane że musisz korzystać z gwarancji.
Udaj się do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta (w urzedzie w parku) on ci wszystko wyjaśni.
Nie daj się robić w balona... Daj znać jak ci poszło 8)

MAR-COM - 2007-02-06, 23:11

Mateusz napisał/a:
Zwykle to sprzedawca jest odpowiedzialny za serwis grarancyjny


masz racje , ale nie do końca

Jeżeli zakupiony sprzęt ma gwarancję zewnętrzną , najcześciej Door2Door , to możesz samemu zająć się reklamacja - zwykle jest to szybciej ,niż przez sklep :)
Dzwonisz do serwisu , zgłaszasz problem - musisz mieć prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną + jakiś dokument zakupy - i serwis przysyła do Ciebie spedytora po przesyłke .

Czas serwisu zależy od serwisu i jest zawarty w karcie gwarancyjnej .

A jeżeli chodzi o awarię komputera to sprzedawca ma obowiązek do 14 dni go naprawić ,a jeżeli to będzie przekraczało 14 dni to zrobić tak żeby Klient był zadowolony . Bo w końcu Klient nasz Pan, a nie na odwrót .

zwyczajna - 2007-02-12, 22:26

hmm okazało się ,że tylko on moze reklamować...totalna porazka ale dogadałam sie(tak mi sie wydaje)ale gdyby tylko była mozliwość wolałabym inaczej.Bo jakoś nie bardzo to rozumię,wyprowadzam się np.do Warszawy...i co muszę jechać specjalnie do Wielunia ,żeby reklamować? bez sensu.a moze ktoś wie czy można dokupić włącznik do monitora lcd...to najczęsaciej naciskany guziczek w monitorze i się wyłamał ,ciężko bez niego bo włączam pałeczką do uszu :D i pewnie kiedyś coś uszkodzę,jest na gwarancji ale jakoś nie widzi mi się i jego oddawać z wiadomych względów...(Samsung SyncMaster 710N)


ort.: rozumiem


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group