Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia

Biznes i Firmy w regionie - INTERNET - POWIAT WIELUŃSKI - MargoNet.pl

MargoNet - 2010-06-10, 07:33
Temat postu: INTERNET - POWIAT WIELUŃSKI - MargoNet.pl
Witamy, chcielibyśmy zaprezentować ofertę naszej firmy - MargoNet , która od 2005 roku zajmuje się m.in. dostarczaniem szerokopasmowego dostępu do Internetu drogą radiową na terenie powiatu Wieluńskiego obecnie w Technologii 5GHz.

Zapraszamy na naszą stronę internetową w celu zapoznania się z ofertą i promocjami: www.MargoNet.pl


Proszę zauważyć ze podawane przez nas ceny są cenami BRUTTO, często operatorzy kuszą cenami netto, a klient w ostateczności musi i tak zapłacić cenę brutto.

Działamy na terenie takich miejscowości jak:

- Biała
- Bieniec
- Bieniądzice
- Bojanów
- Brzeziny
- Brzoza
- Chotów
- Czarnożyły
- Dąbrowa
- Drobnice
- Dzietrzniki
- Gaszyn
- Grębień
- Jajczaki
- Jodłowiec
- Józefów
- Kadłub
- Kamionka
- Kazimierz
- Kochlew
- Krzeczów
- Krzyworzeka
- Kurów
- Łagiewniki
- Łaszew
- Łyskornia
- Małyszyn
- Maręże
- Masłowice
- Mątewki
- Mierzyce
- Mokrsko
- Niemierzyn
- Nietuszyna
- Olewin
- Opojowice
- Ożarów
- Pątnów
- Piaski
- Popowice
- Raczyn
- Ruda
- Sieniec
- Skomlin
- Skrzynno
- Słupsko
- Sołtysy
- Srebrnica
- Staw
- Stawek
- Strugi
- Toplin
- Turów
- Urbanice
- Wichernik
- Widoradz
- WIELUŃ
- Wierzbie
- Wierzchlas
- Wróblew
- Wydrzyn
- Załęcze Małe
- Załęcze Wielkie
- Zbęk


...w dalszym ciągu poszerzamy zasięg naszej sieci.

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZEJ OFERTY.

yampress - 2010-06-17, 21:58

w cenę instalacji wliczony jest sprzęt ??
MargoNet - 2010-06-18, 00:23

tak w cenie instalacji jest sprzęt wraz z montażem i konfiguracją urządzeń
malgosia.k - 2010-06-18, 19:04

Korzystam z usług MargoNetu, świadczonych na poziomie wysokim. Jestem bardzo zadowolona i polecam.
Mateusz - 2010-06-21, 12:31

Oferta uczciwie przedstawiona.
Np. prędkość do 1Mb/s a nie jak inne firmy piszą że 1Mb a w rzeczywistości co innego.

yampress - 2010-06-21, 16:42

Mateusz napisał/a:
Np. prędkość do 1Mb/s a nie jak inne firmy piszą że 1Mb a w rzeczywistości co innego.


piszą że do 1MB czy tam inaczej ...

Poza tym to że piszą to jeszcze mało, najlepiej sprawdzić to ręcznie :twisted:

MargoNet - 2010-06-21, 20:36

Jeżeli chodzi o Naszą ofertę to prędkości w rzeczywistości są zwykle wyższe np. w pakiecie do 1Mb/s zawsze jest więcej niż 1 Mb/s, piszemy "do" - bo żadna firma na umowie za TAKIE PIENIĄŻKI nie zagwarantuje Państwu danego pasma, za gwarancje pasma są pobierane bardzo duże pieniądze. Proszę sobie poczytać nawet TPSA na łączach tzw. przez nich "DSL" nie gwarantuje Państwu na umowie danego pasma, nie mówiąc już o NEO.
bocian110 - 2010-06-21, 21:32

polecam bardzo konkretna firma
willi - 2010-06-24, 21:18

Również POLECAM -- mam internet prawie od samego początku powstania tej firmy i nie mam powodu do narzekań .
ryngolec - 2010-07-01, 14:31

A ja polecam TZG mam 2MB/s i nigdy nie spada poniżej (przeważnie 2,5MB/s)
bob_mistrz - 2010-07-01, 15:10

ryngolec, ile płacisz za te 2 Mega??
d@vid - 2010-07-01, 17:17

Noo to pewnie sporo jak 2MB/s ;)
ryngolec - 2010-07-01, 17:27

83 PLN netto
MargoNet - 2010-07-01, 22:26

83 zł + 22% Vat daje nam 101,26zł brutto

nasza oferta to 79zł brutto za 2 Mb/s

i tak właśnie niektóre firmy pochodzą do klienta z cenami netto - a klient i tak płaci cenę brutto, oczywiście reklamowanie się w netto przyciąga klienta, który później się dowiaduje, że jednak musi dopłacić jeszcze do tego 22% Vatu

bob_mistrz - 2010-07-01, 23:13

TZG z cenami leci w ciągu ostatniego roku na łeb, na szyję, więc liczę, że niedługo te 80zł brutto za 2Mb będą realne. Zastanowiłbym się nad ofertą Margo, ale po pierwsze koszta instalacji (wiem wiem, zawsze są, ale już płaciłem niedawno TZG, więc nie uśmiechają mi się kolejne) a po drugie ta radiówka (mam złe wspomnienia również z TZG, lecz nie twierdzę, że w waszym przypadku też by tak to wyglądało)

Reasumując, oferta godna przeanalizowania, ale za jakieś parę miesięcy...

Archdevil - 2010-07-01, 23:35

W minionym dniu zainstalowano u mnie w domu usługę 2Mbit właśnie z MargoNetu - za jakiś czas postaram się wypowiedzieć nt. jakości usługi :wink:
Mefisto - 2010-07-02, 12:32

Jestem zainteresowany ofertą i w związku z tym kilka pytań:
1)Czy łącze jest symetryczne ? Jeżeli nie to czy realne jest łącze przynajmniej 2Mb/1Mb ?
2)Czy dostanę stały zewnętrzny adres IP ?

Narazie tyle ;)

MargoNet - 2010-07-02, 13:07

Pod koniec lipca startujemy z nową ofertą, dla wymagających oczywiście będzie dostępne łącze symetryczne, standardowo będzie:

np.
1 Mb/s na 512 kb/s
2 Mb/s na 1 Mb/s

wejdą w ofertę również wyższe pakiety - jak również publiczne adresy IP, ale te informację wkrótce...

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą

i Zapraszamy do przetestowania naszych łączy.

>>> Jeśli ktoś z Państwa posiada sprzęt od innego operatora - najlepiej w technologi 5 GHz - wtedy nie płaci nic za podłączenie, oferujemy również pomoc w konfigurowaniu takiego sprzętu oraz jego montażu.

Wiglus - 2010-07-02, 13:53

A mógłby ktoś wrzucić screen z pingplotter z pingowania jakiegoś wp.pl /onet.pl (oczywiscie z netu od MargoNet.
Archdevil - 2010-07-06, 17:37

MargoNet 2Mbit.
MargoNet - 2010-07-06, 21:27

Nawiązując do powyższych screen'ów z pingplotter'a to hostname (na przełomie lipca i sierpnia 2010) w tej części sieci gdzie jest podłączony Pan Archdevil, ulegnie zmianie ponieważ systematycznie całą sieć przepinamy na nowe łącze światłowodowe, co za tym idzie pingi będą jeszcze lepsze oraz jak wcześniej wspomniałem przyspieszymy parametr upload dla każdego klienta.
Wiglus - 2010-07-06, 22:33

Archdevil napisał/a:
MargoNet 2Mbit.

A te skoki pod 200ms to Twoje dzieło, czy też sam tak uderza?
Czy jest różnica w stabilności (utraty pakietów, szybkosci) w godzinach dziennych i wieczornych (tak do i od 21:00)?

I pytanie do usługodawcy. Regulamin informuje:
Cytat:
§ 5

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny za użytkowanie sieci w przypadku zmian koniunktury na rynku lub zmiany warunków technicznych sieci.

A co jest w przypadku odmówienia wprowadzenia zmiany do umowy? Czy przy zmianach na moja niekorzyść odmowa oznacza rozwiązanie umowy?
Co gdy ja występuje z propozycja renegocjacji umowy (cena w dół). Brak zgody dostawcy umożliwia mi rozwiązanie umowy?
Czy w oby powyższych przypadkach abonent płaci karę wynikająca z rozwiązania umowy? Jeżeli tak to na jakiej podstawie?

Jaka jest kara za zerwanie jednostronne umowy? W cenniku nie ma?

Czy macie określone jakiekolwiek (jak tak to jakie?) minimalne gwarantowane parametry danej sługi? Co, gdy dla danej usługi jej rzeczywiste parametry będą stanowiły 70% wartości nominalnych?

Czy dają Państwo okres "próbny" w trakcje którego można się wycofać pokrywając jakieś tam koszty?

Czy są jakieś obostrzenia co do dalszej dystrybucji usługi w lokalu abonenta?

Czym fizycznie zakończony jest instalowany przez dostawce sprzęt?

HandOfFury - 2010-07-06, 22:38

A ja mam pytanie - jeśli oczywiście to nie tajemnica?
Gdzie jest nadajnik ?:P

Archdevil - 2010-07-06, 23:46

Wiglus napisał/a:
A te skoki pod 200ms to Twoje dzieło, czy też sam tak uderza?

Nie dam głowy, 3 kompy w domu były wówczas w użyciu.

Dla porównania, zgodnie z Twoim życzeniem, świeże dane, bez interferencji ze strony innych komputerów :wink:

Wiglus - 2010-07-07, 08:15

Archdevil napisał/a:
Wiglus napisał/a:
A te skoki pod 200ms to Twoje dzieło, czy też sam tak uderza?

Nie dam głowy, 3 kompy w domu były wówczas w użyciu.

Dla porównania, zgodnie z Twoim życzeniem, świeże dane, bez interferencji ze strony innych komputerów :wink:

Kurcze niedobrze. Domyślam się, że masz w PP ustawiony czas zapytan co 5s. Mógłbyś zmienić na mniej niż sekundę i sprawdzić (bo screena możesz nie dać rady zrobić) jak często te skoki są (mniej więcej co które zapytanie). Jeżeli moższ sprawdzić, to zpinguj jakieś inne serwery i przepatrz, czy na każdym są skoki pingu i straty pakietów. Będę bardzo wdzięczny.

MargoNet - 2010-07-07, 09:00

Wiglus napisał/a:

Cytat:
A te skoki pod 200ms to Twoje dzieło, czy też sam tak uderza?


wystarczy ze 1eden komputer w sieci domowej coś pobierał na maxa lub chociaż z połową prędkości i pingi lecą w górę - przecież to jest wiadome...

Archdevil, przed kolejnym screen'em najlepiej zrestartować wszystkie AP w domu - albo wpiąć się bezpośrednio pod główny kabel - tak aby było pokazane bezpośrednie podłączenie klienta do sieci, bo jak wiadomo każde AP (które często chodzą 24h) potrzebują co jakiś czas wyłączenia na chwilę z zasilania aby zaczęły lepiej funkcjonować.


Cytat:
I pytanie do usługodawcy. Regulamin informuje:
§ 5

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny za użytkowanie sieci w przypadku zmian koniunktury na rynku lub zmiany warunków technicznych sieci.


Co do Regulaminu to na naszej stronie nie został on jeszcze zaktualizowany o nową wersje za co przepraszamy, w najbliższym czasie postaram się to uaktualnić


Cytat:
A co jest w przypadku odmówienia wprowadzenia zmiany do umowy? Czy przy zmianach na moja niekorzyść odmowa oznacza rozwiązanie umowy?


Ta zmiana od początku naszej działalności nigdy nie była niekorzystną dla naszych klientów jak wiadomo ceny Internetu lecą co jakiś czas w dół...

Cytat:
Co gdy ja występuje z propozycja renegocjacji umowy (cena w dół). Brak zgody dostawcy umożliwia mi rozwiązanie umowy?


W tym przypadku rozumiem ze chodzi Panu o to gdy umową przechodzi na czas nieokreślony? Wtedy przyjeżdżamy do klienta lub klient do nas i jeśli życzy sobie przedłużyć umowę na określony termin otrzymuje stosowne rabaty procentowe od cennika głównego, rabaty uzależnione od długości przedłużenia umowy 12 lub 24 miesiące.

W czasie trwania umowy na czas określony nasz klient może migrować pomiędzy pakietami z cennika który jest załączony do umowy, migracja w górę lub w dół od najniższego do najwyższego pakietu co miesiąc bez żadnych dodatkowych opłat.


Cytat:
Czy w oby powyższych przypadkach abonent płaci karę wynikająca z rozwiązania umowy? Jeżeli tak to na jakiej podstawie?
Jaka jest kara za zerwanie jednostronne umowy? W cenniku nie ma?


Jak w każdej firmie u nas również coś takiego występuje - jak wyżej wspomniałem regulamin na stronie nie jest jeszcze zaktualizowany, przytoczę ten punk z umowy który o tym mówi

"
Abonent ponosi zryczałtowaną opłatę instalacyjną wyszczególnioną w cenniku usług internetowych (załącznik nr 1). Opłata instalacyjna jest jednorazowa i pomniejszona o przyznaną Abonentowi przez Administratora ulgę na usługę telekomunikacyjną
w wysokości 1000 zł.
"

"4. W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usługi dostępu do prywatnej sieci
komputerowej „Margonet S.C.” z dostępem do Internetu przez Abonenta lub
Administratora z winy Abonenta przed upływem terminu określonego w Umowie,
z której zawarciem wiązało się przyznanie Abonentowi przez Administratora ulgi,
Administratorowi przysługuje względem Abonenta roszczenie o zwrot przyznanej ulgi
w wysokości określonej w Umowie, pomniejszonej o proporcjonalną wartość za okres
od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

5. Roszczenia należne Administratorowi wyliczane będzie wg następującego wzoru:
Wysokość roszczenia = równowartość przyznanej ulgi * liczba pełnych miesięcy
pozostałych do końca umowy / liczba miesięcy na którą zawarta została umowa.
"

Cytat:
Czy macie określone jakiekolwiek (jak tak to jakie?) minimalne gwarantowane parametry danej sługi? Co, gdy dla danej usługi jej rzeczywiste parametry będą stanowiły 70% wartości nominalnych?


Tak gwaratujemy, ale nie na piśmie, jak wcześniej wspomniałem, żadna firma nie da Panu za takie pieniądze na piśmie gwarancji pasma.

Cytat:

Czy dają Państwo okres "próbny" w trakcje którego można się wycofać pokrywając jakieś tam koszty?


Tak okres próbny 30 dni, przy czym podpisujemy od razu umowę (która uprawomocnia się po 30 dniach) a Pan uiszcza opłatę za instalacje wyszczególniona w cenniku, kiedy jednak z jakiegoś powodu w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, ma Pan życzenie odstąpienia od umowy, wtedy przyjeżdżamy demontujemy urządzenia na nasz koszt, zabieramy sprzęt i oddajemy pieniądze.


Cytat:
Czy są jakieś obostrzenia co do dalszej dystrybucji usługi w lokalu abonenta?


W obrębie jednego lokalu abonenta Internet można dzielić dowolnie.

Cytat:
Czym fizycznie zakończony jest instalowany przez dostawce sprzęt?


złącze RJ45, a kabel to skrętka 4 parowa

Wiglus - 2010-07-07, 09:28

MargoNet napisał/a:
Wiglus napisał/a:

Cytat:
A te skoki pod 200ms to Twoje dzieło, czy też sam tak uderza?


wystarczy ze 1eden komputer w sieci domowej coś pobierał na maxa lub chociaż z połową prędkości i pingi lecą w górę - przecież to jest wiadome...

Stąd reszta moich pytań do Archdevil
Cytat:

Archdevil, przed kolejnym screen'em najlepiej zrestartować wszystkie AP w domu - albo wpiąć się bezpośrednio pod główny kabel - tak aby było pokazane bezpośrednie podłączenie klienta do sieci, bo jak wiadomo każde AP (które często chodzą 24h) potrzebują co jakiś czas wyłączenia na chwilę z zasilania aby zaczęły lepiej funkcjonować.
Zależy od klasy AP. Taka prośba do niego jest nie na miejscu. Rozumiem, że co godzinę (o ile zależy mi na pingu) mam restartować AP?


Cytat:
Cytat:
A co jest w przypadku odmówienia wprowadzenia zmiany do umowy? Czy przy zmianach na moja niekorzyść odmowa oznacza rozwiązanie umowy?


Ta zmiana od początku naszej działalności nigdy nie była niekorzystną dla naszych klientów jak wiadomo ceny Internetu lecą co jakiś czas w dół...
Ok, ale co gdyby? To, że do tej pory było tak nie znaczy, że będzie tak zawsze.




Cytat:
Cytat:
Czy macie określone jakiekolwiek (jak tak to jakie?) minimalne gwarantowane parametry danej sługi? Co, gdy dla danej usługi jej rzeczywiste parametry będą stanowiły 70% wartości nominalnych?


Tak gwaratujemy, ale nie na piśmie, jak wcześniej wspomniałem, żadna firma nie da Panu za takie pieniądze na piśmie gwarancji pasma.


Tak, żadna firma nie daje takiej gwarancji, ale większość z którym do tej pory współpracowałem w takich sytuacjach uzgadniała warunki indywidualnie, lub proponowała rozwiązanie umowy z winy operatora.

MargoNet - 2010-07-07, 10:26

Cytat:
Zależy od klasy AP. Taka prośba do niego jest nie na miejscu. Rozumiem, że co godzinę (o ile zależy mi na pingu) mam restartować AP?


Nie co godzinę proszę Pana, ale minimum raz na tydzień należałoby...

Nie jest konieczne restarowanie AP, a podłączenie się bezpośrednio do MikroTika z pominięciem AP po drodze tak aby wykaz pingów był miarodajny, zważywszy na fakt ze kolejny AP za router jest AP klienta, który zażyczył sobie aby wykorzystać jego własny sprzęt.


Cytat:
Tak, żadna firma nie daje takiej gwarancji, ale większość z którym do tej pory współpracowałem w takich sytuacjach uzgadniała warunki indywidualnie, lub proponowała rozwiązanie umowy z winy operatora.


Kiedy będzie Pan z nami współpracował również wszystko uzgodnimy.

Wiglus - 2010-07-07, 11:04

MargoNet napisał/a:
Cytat:
Zależy od klasy AP. Taka prośba do niego jest nie na miejscu. Rozumiem, że co godzinę (o ile zależy mi na pingu) mam restartować AP?


Nie co godzinę proszę Pana, ale minimum raz na tydzień należałoby...

Nie jest konieczne restarowanie AP, a podłączenie się bezpośrednio do MikroTika z pominięciem AP po drodze tak aby wykaz pingów był miarodajny, zważywszy na fakt ze kolejny AP za router jest AP klienta, który zażyczył sobie aby wykorzystać jego własny sprzęt.

Jasne, że aby sprawdzić jakość Waszej usługi należałoby wpiąć wyjście zapytania bezpośrednio w Wasze RJ, ale trudno mi prosić na forum, żeby ludzie wypinali wszystko co pośrednie.
Druga sprawa, że nawet mi na rękę obecność jakiegoś AP bo sam będę puszczał to przez pomidora.

MargoNet napisał/a:
Cytat:
Tak, żadna firma nie daje takiej gwarancji, ale większość z którym do tej pory współpracowałem w takich sytuacjach uzgadniała warunki indywidualnie, lub proponowała rozwiązanie umowy z winy operatora.


Kiedy będzie Pan z nami współpracował również wszystko uzgodnimy.
[/quote]
Chyba będę, więc szczegóły uzgodnimy. Bardzo dużo wyjaśni ten 30 dniowy okres "testowy"

MargoNet - 2010-07-07, 12:55

Dokładnie tak wtedy Pan się przekona u siebie jak to funkcjonuje, w takim razie Zapraszam do skorzystania z usługi.
Archdevil - 2010-07-07, 12:58

Wiglus napisał/a:
Kurcze niedobrze. Domyślam się, że masz w PP ustawiony czas zapytan co 5s. Mógłbyś zmienić na mniej niż sekundę i sprawdzić (bo screena możesz nie dać rady zrobić) jak często te skoki są (mniej więcej co które zapytanie). Jeżeli moższ sprawdzić, to zpinguj jakieś inne serwery i przepatrz, czy na każdym są skoki pingu i straty pakietów. Będę bardzo wdzięczny.

Wpiąłem się bezpośrednio kabelkiem pod router i ustawiłem na 1s przerwy między zapytaniami.
Pakiety tracone były tylko przy pojedynczych próbach na 10. Skoki max 3 razy w ciągu testu.

Co do samego "widocznego" działania internetu - nie zaobserwowałem nawet chwili zwiechy dlatego przyznam, że jestem zadowolony :)

Wiglus - 2010-07-07, 14:33

Archdevil napisał/a:
Wiglus napisał/a:
Kurcze niedobrze. Domyślam się, że masz w PP ustawiony czas zapytan co 5s. Mógłbyś zmienić na mniej niż sekundę i sprawdzić (bo screena możesz nie dać rady zrobić) jak często te skoki są (mniej więcej co które zapytanie). Jeżeli moższ sprawdzić, to zpinguj jakieś inne serwery i przepatrz, czy na każdym są skoki pingu i straty pakietów. Będę bardzo wdzięczny.

Wpiąłem się bezpośrednio kabelkiem pod router i ustawiłem na 1s przerwy między zapytaniami.
Pakiety tracone były tylko przy pojedynczych próbach na 10. Skoki max 3 razy w ciągu testu.

Co do samego "widocznego" działania internetu - nie zaobserwowałem nawet chwili zwiechy dlatego przyznam, że jestem zadowolony :)

No niestety nie wygląda to za dobrze. Wzrost o około 300% (do granic Polski) raz na 8-10s to jest jednak bardzo dużo. Tym bardziej, że widać, że zaraz za wyjściem z MargoNet do pierwszego węzła są już spore różnice.
Oczywiście przy zwykłym WWW różnica żadna.

Mefisto - 2010-07-07, 19:06

A ja mam pytanie jak zasilany jest Mikrotik ? Czy przez PoE czy zewnętrzny zasilacz ?
MargoNet - 2010-07-15, 19:35

Dawno mnie tu nie było…

Do pierwszego węzła spore różnice? Uśredniając z 4 testów do 1szego hosta średnia czasów wynosiła 14ms. Chyba że ja coś źle interpretuje bo nie używam tego programu.

My nie odpowiadamy przecież za to o jakiej porze dnia występują największe przeciążenia z wybranym adresem (nie do każdego adresu jest jednakowo), jak widać po sieci pingi latają ze średnią czasu 1ms do 2 ms.
A z jakiej sieci Pan Wiglus korzysta?, ma Pan zawsze idealne pingi? i gdzie Pan widzi tu wzrost o około 300% (do granic Polski)?
Podkreślmy fakt, iż cały czas opieramy się tylko i wyłącznie na wynikach z jednego programu Ping Plotter, a przecież nie jest on jedynym z programów typu traceroute pozwalających uzyskać informacje na temat jakości połączeń jak i drogi pakietów.

Proponuje Panu przetestować naszą usługę i po tym wypowiedzieć się na temat jej działania, bo jak można dużo komentować, nie sprawdzając jak funkcjonuje to w rzeczywistości. Bazowanie na wynikach śledzenia przedstawianych wykresów, które ukazują poszczególne pingi odbite od hostów to nie wszystko. Teoria nie zawsze w 100% pokrywa się z praktyką.

Poza tym jak wspomniałem wcześniej ta część sieci z której pochodzą widoczne wyżej testy nie jest jeszcze wpięta w łącze światłowodowe.

do Mefisto - MikroTik może być zasilany zarówno poprzez PoE jak i bezpośrednio przez zasilacz wpięty w platformę.

Wiglus - 2010-07-15, 21:19

MargoNet napisał/a:
Dawno mnie tu nie było…

Ważne są te kreseczki po bokach (zielone po prawej). Średni ping nie ma większego znaczenia. Ważne jest jaki jest jego rozrzut. W okienku po prawej widać, że zakres pingu na każdym z hostów jest spory (do 140ms i stąd te ~300% - pisze o serwerach fizycznie w PL).
Ja na zwykłej megowej tpsa mam skoki do 80 przy przeciętnym 55.

Wiem, że macie ograniczony wpływ na to co za wami, ale obecnie wg mnie nie oferujecie znacząco lepszego netu niż standardowa od tpsa, a takiego szukam.
Może sam polpak (?) wam tak (słowo wymoderowano) net daje.

Test wiążą się z kłopotem, a ja nie mam na to czasu i mam na tyle doświadczenia, że po głupi pingploterze jestem w stanie mniej więcej jakość ocenić.

Nie chcę być też źle zrozumiany. Dla większości (99%) użytkowników internet z Pańskiej firmy będzie nie gorszy od tpsa, ale ja mam konkretne wymagania, których niestety póki co on nie spełnia. Jeżeli nerwy puszcza mi już zupełnie, to pewnie się do Was zgłoszę.

MargoNet - 2010-09-25, 19:23

Informujemy, iż od dnia dzisiejszego 25.09.2010 ruszamy z nową ofertą:

- WYŻSZE PRĘDKOŚCI,

- NOWE NIŻSZE CENY,

- Łącza Symetryczne i pół Symetryczne,

- Publiczne adresy IP,

Szczegółowa oferta NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ:www.margonet.pl

ZAPRASZAMY :)

[ Dodano: 2010-09-29, 10:48 ]
Dla szybszego zapoznania się z naszą ofertą zamieszczamy cennik poniżej:




ZAPRASZAMY DO PRZETESTOWANIA NASZEJ USŁUGI.

Domel - 2010-09-29, 15:25

Mam teraz udostępnione łącze 6Mb/s z MARGONET i chodzi bardzo dobrze.POLECAM!!!!!
Mateusz - 2010-10-01, 21:08

Ciekawa oferta. Myślałem żeby u babci założyć, ale jakbym chciał podłączyć VoIP to pingi 100-200 (albo i większe przy złej pogodzie) chyba by to uniemożliwiały?
MargoNet - 2010-10-03, 10:35

Mateusz napisał/a:
Ciekawa oferta. Myślałem żeby u babci założyć, ale jakbym chciał podłączyć VoIP to pingi 100-200 (albo i większe przy złej pogodzie) chyba by to uniemożliwiały?


Witam, w naszej sieci nie ma czegoś takiego jak pingi po 100-200ms, VoIP śmiga bez problemów, mamy wielu klientów biznesowych którzy korzystają właśnie z takiego rozwiązania (tel. oraz tel. + fax) obecnie u nas w sieci ping np. do wp.pl - średnio 12-13ms, do wrzuta.pl - 9ms-10ms.

Wiglus - 2010-10-03, 18:26

MargoNet napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Ciekawa oferta. Myślałem żeby u babci założyć, ale jakbym chciał podłączyć VoIP to pingi 100-200 (albo i większe przy złej pogodzie) chyba by to uniemożliwiały?


Witam, w naszej sieci nie ma czegoś takiego jak pingi po 100-200ms, VoIP śmiga bez problemów, mamy wielu klientów biznesowych którzy korzystają właśnie z takiego rozwiązania (tel. oraz tel. + fax) obecnie u nas w sieci ping np. do wp.pl - średnio 12-13ms, do wrzuta.pl - 9ms-10ms.

No a screeny w pierwszym poscie na tej stronie?

Mateusz - 2010-10-03, 21:07

MargoNet napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Ciekawa oferta. Myślałem żeby u babci założyć, ale jakbym chciał podłączyć VoIP to pingi 100-200 (albo i większe przy złej pogodzie) chyba by to uniemożliwiały?


Witam, w naszej sieci nie ma czegoś takiego jak pingi po 100-200ms, VoIP śmiga bez problemów, mamy wielu klientów biznesowych którzy korzystają właśnie z takiego rozwiązania (tel. oraz tel. + fax) obecnie u nas w sieci ping np. do wp.pl - średnio 12-13ms, do wrzuta.pl - 9ms-10ms.


A warunki pogodowe? Wiem że łącze bezprzewodowe to nie to samo co kablowe i może zbyt dużo oczekuję.

Archdevil - 2010-10-03, 23:37

Wiglus napisał/a:
No a screeny w pierwszym poscie na tej stronie?

Wiglus, nie zwróciłeś uwagi na zdanie:
MargoNet napisał/a:
Poza tym jak wspomniałem wcześniej ta część sieci z której pochodzą widoczne wyżej testy nie jest jeszcze wpięta w łącze światłowodowe.

Teraz już jest wpięta, więc test warto przeprowadzić ponownie. Najwcześniej zrobię to jednak w najbliższy weekend.

Co do realnego działania netu - od kiedy posiadam usługę kilkakrotnie zdarzyło się miewać problem z uzyskaniem połączenia z serwerem DNS - pingi gubione, bądź łapane po 500-1500ms. Trwało to zazwyczaj max godzinę, po czym wracało do normy. Po mojej stronie było wszystko ok, problem był w połączeniu mikrotik<>DNS.
Poza tym, nie zauważyłem różnicy w prędkości i stabilności działania nawet przy gorszych warunkach pogodowych. Na co dzień natomiast działa przyzwoicie spokojnie pozwalając na osiąganie stabilnego max transferu, także przy wielu połączeniach ;)

Wiglus - 2010-10-04, 08:41

Archdevil napisał/a:
Wiglus napisał/a:
No a screeny w pierwszym poscie na tej stronie?

Wiglus, nie zwróciłeś uwagi na zdanie:
MargoNet napisał/a:
Poza tym jak wspomniałem wcześniej ta część sieci z której pochodzą widoczne wyżej testy nie jest jeszcze wpięta w łącze światłowodowe.

Teraz już jest wpięta, więc test warto przeprowadzić ponownie. Najwcześniej zrobię to jednak w najbliższy weekend.

No fakt. Fajnie, że zrobisz nowe.

Archdevil - 2010-10-09, 00:36

Załączam zgodnie z danym słowem świeże wyniki.
Ferbik - 2010-10-09, 00:45

Arch, ale masz głupią bramkę :P A tak poza tym, to forum całkiem nieźle wypada :)
Wiglus - 2010-10-09, 20:09

Archdevil napisał/a:
Załączam zgodnie z danym słowem świeże wyniki.

No to już jest całkiem dobrze.
To po kabelku było sprawdzane?
Czy w czasie testu pojawiło się gubieni pakietów (ile i jak często)?
Dzięki.

Archdevil - 2010-10-10, 03:38

Cytat:
No to już jest całkiem dobrze.
To po kabelku było sprawdzane?
Czy w czasie testu pojawiło się gubieni pakietów (ile i jak często)?
Dzięki.

Nie- wifi jedną ścianę od AP/switcha połączonego z mikrotikiem kablowo.
Stracone pakiety: tak jak widać ilości - na 1/10 trasowań.

MargoNet - 2010-10-14, 20:30

Chcieliśmy Państwa poinformować, iż zasięg naszej sieci został powiększony o kolejne miejscowości:

- Krzeczów,

- Kochlew,

- Drobnice.



Zapraszamy.

[ Dodano: 2010-10-29, 16:09 ]
Informujemy Państwa, iż zasięgiem naszej sieci objęliśmy kolejne miejscowości:


- Brzeziny,

- Kazimierz,

- Mątewki,

- Słupsko,

- Piaski



ZAPRASZAMY

mihau - 2010-12-09, 17:15

a kiedy Wierzchlas?
MargoNet - 2010-12-09, 23:32

Witam, pozmieniało się trochę w kolejnościach inwestycji u Nas w firmie, nie chcę nic obiecywać, plany są na połowę 2011 roku, może uda się szybciej - jeśli pojawi się więcej chętnych z tamtego rejonu przyspieszy to na pewno inwestycję.

Natomiast możemy podjechać na sprawdzenie sygnału - nic to nie kosztuje i ocenić czy jest zasięg z nadajników postawionych w okolicy np. z Wielunia

Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.

timon - 2011-03-26, 11:08

jestem zainteresowany Waszą ofertą, natomiast chciałby się dowiedzieć o ewentualną możliwość późniejszego zawieszenie usługi, gdyż co roku wyjeżdżam o wakacje na miesiąc z Polski i czy można np. zawiesić Internet na dany jakiś miesiąc?
MargoNet - 2011-04-06, 14:33

timon napisał/a:
jestem zainteresowany Waszą ofertą, natomiast chciałby się dowiedzieć o ewentualną możliwość późniejszego zawieszenie usługi, gdyż co roku wyjeżdżam o wakacje na miesiąc z Polski i czy można np. zawiesić Internet na dany jakiś miesiąc?


podpisując z nami umowę na 12 czy na 24 miesiące ma Pan prawo do zawieszenia świadczenia usługi na okres 3 miesięcy - nie koniecznie w ciągłości. Za okres zawieszenia nic się u nas nie płaci. Zawiesić usługę można na minimum okres 1 miesiąca, o zawieszeniu usługi należy nas uprzedzić przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.

MargoNet - 2011-05-13, 18:17

Informujemy, iż powstał kolejny nowy nadajnik, tym razem w miejscowości Kurów, obsługujący zarówno technologię 2,4 jak i 5 GHz, istnieje możliwość podłączenie się na własnym sprzęcie - jeśli ktoś posiada - podłączenie 0 zł.

Zasięg również na pobliskie miejscowości.

ZAPRASZAMY!

MargoNet - 2011-06-22, 17:27

Informujemy, iż od kilku tygodni funkcjonuje nowy nadajnik naszej sieci w miejscowości Załęcze Wielkie, obsługujący zarówno technologię 2,4 jak i 5 GHz, istnieje możliwość podłączenie się na własnym sprzęcie - jeśli ktoś posiada - podłączenie 0 zł.


ZAPRASZAMY!

tom25 - 2011-09-04, 06:23

MARGONET Skomlin obsługujecie?
MargoNet - 2011-09-05, 07:49

Nadajniki mamy w miejscowościach Kurów oraz Wieluń - można się do nas zgłosić, przyjedziemy na pomiary sygnału i jeśli będzie dobry zasięg bez problemu możemy podłączyć.
MargoNet - 2011-10-14, 11:52

Po rozmowie z administracją forum, chcemy zaproponować PROMOCJE na INTERNET dla wszystkich forumowiczów, a mianowicie:

10% zniżki dla forumowiczów na abonament dla pakietów od 1 Mb/s w górę
lub 40% prędkości więcej za tą samą cenę

*promocja dotyczy forumowiczów podpisujących lub przedłużających umowę od dnia dzisiejszego tj. 14.10.2011 r.

Jeśli w jakiejś miejscowości nie mamy nadajnika nie oznacza to że nie mamy tam zasięgu, bardzo często nadajnik np. z Wielunia obsługują bardzo dużo okolicznych miejscowości, natomiast w przypadku braku zasięgu w danej miejscowości, przy wyrażeniu chęci podłączenia minimum 5 użytkowników jesteśmy w stanie postawić nadajnik.

Można nas zapraszać na pomiary sygnałów, to nic nie kosztuje.

robert20000 - 2012-02-10, 16:43

Hmmm , jak dla mnie oferta jest warta przemyślenia .
Pytałem znajomego ( niedawno) który ma MagoNet i jest z niego bardzo zadowolony
Jestem tylko ciekaw czy odbiera na Wicherniku. Wichernik leży 2 do 7 km od Mokrska czy pisków a od samego Wielunia 14 km....

mgd8 - 2012-02-10, 17:28

Korzystam z MargoNetu od sierpnia i też jestem zadowolona. Łapię sygnał z Wielunia (ok. 13km) i wszystko pięknie śmiga :)
robert20000 - 2012-02-10, 22:50

Hmm , prosił bym alby MargoNet sprawdził sygnał na Wicherniku jeśli będzie wszystko ok to ja na pewno montuję ;))))
MargoNet - 2012-02-16, 03:10

witam, dziękujemy za zainteresowanie, jeśli chodzi o Wichernik - można sie umówić z nami na pomiar sygnału - to nic nie kosztuje,
natomiast w połowie roku są palny na nadajnik w Mokrsku który na 100% obejmie zasięgiem miejscowość Wichernik.

tom25 - 2012-02-16, 09:38

MargoNet napisał/a:
witam, dziękujemy za zainteresowanie, jeśli chodzi o Wichernik - można sie umówić z nami na pomiar sygnału - to nic nie kosztuje,
natomiast w połowie roku są palny na nadajnik w Mokrsku który na 100% obejmie zasięgiem miejscowość Wichernik.

To tak go zamontujcie żeby metropolie Skomlin też objął.

mihau - 2012-02-20, 02:32

Co z Wierzchlasem? Kiedy zmiany w cenniku? :P
robert20000 - 2012-03-02, 16:52

Dziękuję za informacje , mógłbym poznać przybliżoną datę montażu nadajnika w Mokrsku ?:)
MargoNet - 2012-04-19, 17:38

Firma MargoNet S.C. informuje, iż dziś tj. 19.04.2012r. został uruchomiony nadajnik naszej sieci w miejscowości WIERZCHLAS. Stacja nadaje w częstotliwości 5GHz w standardzie 802.11 a/n. Dostępne są wszystkie prędkości z naszej oferty.

Zapraszamy.


nie znamy jeszcze daty instalacji nadajnika w Mokrsku

robert20000 - 2012-10-08, 19:03

Odświeżam ;) , i jakkk ?? co z nadajnikiem w Mokrsku ? ;]
MargoNet - 2012-11-04, 14:26

Witamy,
informujemy o nowo powstałych nadajnikach naszej sieci:

1. Mokrsko (technologia 5 GHz MIMO) – obejmuje zasięgiem miejscowości takie jak: Mokrsko (jeszcze nie w 100%), Skomlin (jeszcze nie w 100%), Zbęk, Wichernik, Walenczyzna, Słupsko, Srebrnica, Mątewki, Malinówka, Złota Góra, Toplin.

W bliskich planach również nadajnik w Skomlinie – poszukiwanie lokalizacji.

2. Wierzchlas 2gi nadajnik (technologia 5 GHz MIMO) – obejmuje zasięgiem miejscowości takie jak: Wierzchlas już praktycznie w całości :) , Kraszkowice, Olewin, Masłowice, Sieniec, Jodłowiec.

3. Ożarów (technologia 5 GHz MIMO) – pokrycie dużego obszaru tej miejscowości.

Niebawem nowe, atrakcyjne ceny :)

Nevermind - 2012-11-04, 18:07

Dalej jest znizka dla uzytkownikow forum? Jesli tak prosze o kontakt i szczegoly promocji jaka mozna uzyskac :)
MargoNet - 2012-11-05, 20:47

Dla nowych klientów podpisujących umowę:

Nowa promocja:

25% zniżki dla forumowiczów na abonament dla pakietów od 1 Mb/s (włącznie) w górę

- cennik dostępny na naszej stronie Internetowej

mario_wieluń - 2012-11-06, 18:22

A czy mogę jeszcze skorzystać z promocji jeżeli umowę podpisałem wczoraj przed udzieleniem informacji na forum ?
MargoNet - 2012-11-08, 11:16

tak, może Pan skorzystać
Ferbik - 2012-11-08, 11:30

MargoNet napisał/a:
tak, może Pan skorzystać

Na forum nie ma Panów i Pań. Wszyscy mówimy sobie per "ty".

MargoNet - 2012-11-08, 17:02

ok, postaramy się dostosować :)
tak już mamy, że leci się na Pan/i z automatu :)

robert20000 - 2012-11-24, 12:23

Zaktualizujcie sb swoje forum ;)
dislike - 2012-11-24, 15:45

Jadac przez Mokrsko i Krzyworzeke widzialem maszt w okolicy Zmyslonej (mniej wiecej). To wasz?
Jaka wysokosc - 30m ?

mihau - 2012-11-24, 16:15

Kiedy nowy cennik? :)
serwq - 2012-12-03, 12:18

Tez chcial bym wiedziec kiedy nowy cennik. Beda jakies wieksze predkosci Panowie niz max 6Mb? W tych czasach to juz zaczyna powoli byc malo.
MargoNet - 2013-03-07, 14:11

Informujemy, iż z dniem dzisiejszym tj. 07.03.2013 udostępniliśmy nową ofertę dostępu do INTERNETU.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stronie www.margonet.pl

mgd8 - 2013-03-07, 16:39

Czy cennik obowiązuje tylko dla nowych klientów?
MargoNet - 2013-03-07, 20:13

dla przedłużających umowę są jeszcze dodatkowe rabaty od tych cen
basteks - 2013-03-08, 18:36

Mam pytanie, kiedy można przedłużyć umowę ? Czy dopiero po zakończeniu umowy wcześniejszej, czy jeszcze w trakcie jej trwania ?
MargoNet - 2013-03-08, 19:06

2 miesiące przed zakończeniem obecnej
Mateusz - 2013-03-08, 19:58

Jeśli mam umowe z wami, a chciałbym mieć większą prędkośc internetu to jaki cennik mnie obowiązuje?

Interesuje mnie opcja 8Mb może 10Mb (coś w tych granicach)

MargoNet - 2013-03-09, 11:05

Mateusz

w sprawach oferty, proszę pisać na maila - z informacją na kogo zawarta jest umowa,
po raz kolejny informujemy, iż nie mamy możliwości identyfikacji użytkowników na forum,
także takie sprawy załatwione zostaną szybciej jak dostaniemy informacje na maila: biuro@margonet.pl

na forum nie załatwiamy takich spraw.

MargoNet - 2013-04-25, 17:32

Informujemy, iż dziś uruchomiliśmy nowy nadajnik w miejscowości Skomlin.

Zapraszamy.

zwyczajna - 2013-09-29, 16:41

Odświeżam.

Kto ma internet z MaroNet i jak działa?

mihau - 2013-10-10, 14:14

U Was też ostatnio nie trzyma pełnej prędkości internet? jest połowa łącza w dzień albo i mniej.
MB - 2013-10-10, 19:42

mihau napisał/a:
U Was też ostatnio nie trzyma pełnej prędkości internet? jest połowa łącza w dzień albo i mniej.

Trzyma. Jeżeli Ci nie działa to prędzej uzyskasz pomoc kontaktując się z Margonet bezpośrednio niż pisząc tutaj. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby nie odpisali na maila.

MargoNet - 2013-10-11, 21:06

edzia i odziu,
oferujemy możliwość przetestowania usługi przez 30 dni, w ciągu których - w razie kiedy usługa nie spełnia oczekiwań można wypowiedzieć umowę.

mihau,
tak jak pisze MB, najszybciej można wszystko załatwić pisząc do nas na maila: biuro@margonet.pl - prosimy o taką formę kontaktu.

palyga007 - 2013-10-16, 19:06

Jak mam napisać do Państwa skoro internet nie działa? Gołębia pocztowego mam wysłać?

Próba kontaktu telefonicznego również kończy się fiaskiem. Pod oboma numerami nikt nie podnosi słuchawki, pomimo wykonywania połączeń w godzinach, w których BOK rzekomo działa.
Może gdyby na stronie www była jakaś informacja o awarii to nawet bym nie dzwonił, ale tam również cisza...

Ja rozumiem, że "radiówka" to nie kabel, i od czasu do czasu mogą zdarzać się jakieś problemy, ale odnoszę wrażenie że ostatnio jest ich coraz więcej


Pozdrawiam.

zwyczajna - 2013-10-16, 19:30

palyga007 napisał/a:
Jak mam napisać do Państwa skoro internet nie działa? Gołębia pocztowego mam wysłać?

Tutaj napisałeś więc internet jakiś masz, napisz do nich :D

MargoNet - 2013-10-16, 23:38

palyga007,

Od dnia 16.10.2013r. nastąpiła zmiana godz. i dni pracy BOK - pracuje teraz o godzinę krócej do 19:00, a nie jak wcześniej do 20:00, ale za to jeden dzień dłużej - teraz również w soboty - nie zdążyliśmy jeszcze zaktualizować informacji na stronie internetowej.

Próba połączenia musiała być wykonywana po godz. 19:00, do tej godz. na 100% ktoś zawsze odbiera telefon, BOK dla klientów indywidualnych nie pracuje 24H na dobę.

Po godz. 19.00 zamiast gołębia pocztowego istnieje ewentualność wysłania wiadomości SMS na nr 888 999 343 z informacją o danych na kogo zawarta jest umowa, lokalizacji podłączenia oraz zaistniałego problemu.
Na pewno szybciej wtedy odpowiemy na zgłoszenie niż na forum, gdyż tutaj jak podkreślamy to za każdym razem nie mamy żadnej możliwości na identyfikację klienta.

palyga007 - 2013-10-17, 07:18

@edzia i odziu
Wykorzystałem swoją komórkę jako router.

@margonet
Faktycznie dzwoniłem po 19, ale skoro nie było informacji na stronie to proszę się nie dziwić mojej irytacji. Jasnowidzem nie jestem.

Drasao - 2014-02-14, 20:58

Jakie są Państwa doświadczenia z firmą MargoNet?

Moje niestety nie są zbyt korzystne dla tej firmy. Internet radiowy oferowany przez tą firmę ma tendencję do nagminnej utraty sygnału, przynajmniej u mnie. Prośba o naprawę tego stanu rzeczy kończy się tylko na sprawdzaniu siły sygnału, co w rezultacie przynosi krótkotrwałą poprawę, po czym po 2 tygodniach Internet znów przerywa. Odbiera to satysfakcję z korzystania z Internetu.

Mateusz - 2014-02-15, 11:27

Też mi się niestety zdarzyły przerwy w dostępie do sieci. Może dlatego że zapomniałem zapłacić w terminie za internet ;)

U mnie były okresy że internet przerywał na kilkanaście minut,czasem godzinę ale być może dlatego że internet ten jest założony na małej wiosce, a nie w Wieluniu. Przerwy w dostawie prądu czasem się zdarzają. Firma tłumaczyła to konserwacją, chwilowymi awariami.


Na prędkość i pingi nie ma co narzekać. VoIP mam poprzez zwykły telefon stacjonarny i jakość połączeń jest dobra.


Plusem firmy jest to że nie ma limitów, a po 2gie w wielu miejscowościach wieluńskich internet na kablu z TPSA sięga prędkości 4Mb/s maksymalnie, HSDPA nie łapie, tylko EDGE. A nawet jak masz komórkowy internet to jakie pingi tam są... i limity po 5-10GB


W przeciągu roku korzystania z Margonet zanotowalem kilkanaście krótkich przerw w dostępie do sieci. Głownie o godzinie 11 wieczorem. Czasem za dnia trafiło się. Ale to chyba każdej firmie się przydarzają drobne usterki.

MargoNet - 2014-02-15, 16:43

Drasao napisał/a:
Jakie są Państwa doświadczenia z firmą MargoNet?

Moje niestety nie są zbyt korzystne dla tej firmy. Internet radiowy oferowany przez tą firmę ma tendencję do nagminnej utraty sygnału, przynajmniej u mnie. Prośba o naprawę tego stanu rzeczy kończy się tylko na sprawdzaniu siły sygnału, co w rezultacie przynosi krótkotrwałą poprawę, po czym po 2 tygodniach Internet znów przerywa. Odbiera to satysfakcję z korzystania z Internetu.


W związku z Pana postem proszę niezwłocznie o podanie w prywatnej wiadomości do nas lub napisanie maila na: biuro@margonet.pl problemu jaki występuje u Pana z Internetem. Na forum nie mamy możliwości identyfikacji klienta (co powtarzamy za każdym razem), więc w p.w. jak również w mailu proszę o podanie takich danych jak: imię, nazwisko oraz lokalizację przyłącza do Internetu. Sprawę na pewno uda się wyjaśnić i rozwiązać Pana problem.

Drasao - 2014-02-15, 18:29

Mateusz napisał/a:
Też mi się niestety zdarzyły przerwy w dostępie do sieci. Może dlatego że zapomniałem zapłacić w terminie za internet ;)


U mnie wszelkie opłaty zawsze są na czas.

Mateusz napisał/a:


Na prędkość i pingi nie ma co narzekać. VoIP mam poprzez zwykły telefon stacjonarny i jakość połączeń jest dobra.


Podrzuć pomysł w jaki sposób ( czyt. program ) mogę przeskanować jakość połączenia i ewentualnie jak skonfigurować ten program. Jestem pewien, że nie byłby to zbyt pozytywny wynik i to zarówno w dzień jak i w nocy.

Mateusz napisał/a:

Plusem firmy jest to że nie ma limitów, a po 2gie w wielu miejscowościach wieluńskich internet na kablu z TPSA sięga prędkości 4Mb/s maksymalnie, HSDPA nie łapie, tylko EDGE. A nawet jak masz komórkowy internet to jakie pingi tam są... i limity po 5-10GB


Jestem coraz bardziej skłonny zainteresować się ofertą Neo, albo Netii nawet wliczając w to bardzo wysokie koszty instalacji połączenia jak do tel. stacjonarnego, bo takowego obecnie nie posiadam. Znajomy 3 domy mieszkalne ode mnie ma Internet o dużo wyższej prędkości, za niewiele wyższy abonament i co najistotniejsze on nie ma nawet w połowie takich problemów z Internetem. Chcę mieć połączenie przy którym będę pewien, że po przyjściu z pracy mogę swobodnie usiąść przed komputerem i zamiast wściekać się na długi okres ładowania podstawowych stron internetowych, to będę mógł się zrelaksować przy ulubionej grze online, czy też obejrzeć filmy na youtube w miarę płynnie itd.

Mateusz napisał/a:
Ale to chyba każdej firmie się przydarzają drobne usterki.


Nie chciałbym zostać źle zrozumiany. Ja rozumiem drobne usterki, nie wymagam cudów od połączenia radiowego, ale jeżeli w 3-4 dni na 6 dni pracujących ja po powrocie do domu jestem zmuszony obejrzeć telewizję, bo nie mogę sprawnie korzystać z Internetu, to coś jest nie tak.

MargoNet napisał/a:


W związku z Pana postem proszę niezwłocznie o podanie w prywatnej wiadomości do nas lub napisanie maila na: biuro@margonet.pl problemu jaki występuje u Pana z Internetem. Na forum nie mamy możliwości identyfikacji klienta (co powtarzamy za każdym razem), więc w p.w. jak również w mailu proszę o podanie takich danych jak: imię, nazwisko oraz lokalizację przyłącza do Internetu. Sprawę na pewno uda się wyjaśnić i rozwiązać Pana problem.


Skontaktuję się ponownie z Państwem, podam potrzebne informacje, chociaż wolałbym to robić ostatni już raz, bo częste spamowanie do Państwa o pomoc nie jest wcale miłe, ani dla mnie, ani też dla Państwa i bardzo trudno jest mi wyobrazić sobie taką komunikację przez cały pozostały okres trwania umowy. Jestem skłonny udokumentować nawet w wybrany sposób ( program ) słabą jakość połączenia, bo przecież widzę, że nieustannie są problemy z otwieraniem stron Internetowych, nie wspominając o słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów, bądź graniu przez Internet.

Uważam, że firma powinna dbać o takich klientów, którzy regularnie i terminowo uiszczają opłaty, zwłaszcza, że gdyby istniała techniczna możliwość i cena byłaby przystępna, a ja byłbym zadowolony z obecnej usługi, to pewnie współpraca zaowocowałaby wykupieniem najwyższego dostępnego w danej chwili pakietu w moim miejscu zamieszkania.

dislike - 2014-02-15, 18:49

speedtest.net / speedtest.pl / pingtest.net na początek, pod warunkiem testowania na nieobciążonym niczym innym komputerze podłączonym bezpośrednie do routerka dostarczonego przez dostawcę (nie testuj przez domowe wifi).

albo z linii poleceń:
ping www.onet.pl -n 100

Drasao - 2014-02-15, 19:16

dislike napisał/a:
speedtest.net / speedtest.pl / pingtest.net na początek, pod warunkiem testowania na nieobciążonym niczym innym komputerze podłączonym bezpośrednie do routerka dostarczonego przez dostawcę (nie testuj przez domowe wifi).



A co jeśli w danym momencie pobieranie i upload są na powiedzmy to ,,umiarkowanie zadowalającym poziomie" na który przymykam oko, a innym razem w ogóle nie da się dokończyć testu na speedteście, bo następuje całkowita utrata sygnału? To jak to udokumentować ? Zawsze wyłączam przy testowaniu wszelkie programy, które potencjalnie mogłyby wpływać na obniżenie wyniku testu. Powiem więcej, przeprowadzam takie testy często zaraz po permanentnym formatowaniu komputera, więc o złośliwości programów 3cich nie może być mowy.

dawid - 2014-02-15, 20:26

Drasao napisał/a:
Mateusz napisał/a:

Plusem firmy jest to że nie ma limitów, a po 2gie w wielu miejscowościach wieluńskich internet na kablu z TPSA sięga prędkości 4Mb/s maksymalnie, HSDPA nie łapie, tylko EDGE. A nawet jak masz komórkowy internet to jakie pingi tam są... i limity po 5-10GB


Mateusz, bredzisz!

Nevermind - 2014-02-15, 22:32

Na Edge to nawet nie otworzysz onetu czy wp. Jak ktos ma problem z zasiegiem HSDPA i nie chce mu sie robic anteny mozna kupic przedluzke usb ktora umocowac gdzies na scianie w okolicach sufitu i nagle zasieg 3G sie znajdzie. Mowie na przykladzie Rudy i Orange. Modem na biurku neta nie ma, przy suficie - nagle pojawiaja sie 3 kreski. Da sie? Da. Koszt 8zl ;) .
mcdek - 2014-02-16, 01:26

Nevermind napisał/a:
Na Edge to nawet nie otworzysz onetu czy wp.


Nie tak dawno zmuszony byłem wyjąć z szuflady se k770 i skorzystać z funkcji modemu. Prędkość zawrotna nie była, ale zgodnie ze specyfikacją 350kbps dało się uzyskać. To niewiele mniej niż aero2. W wyższej specyfikacji i prawdopodobnie ogólnodostępnej edge oferuje "nawet" 1mbps.

Mateusz - 2014-02-16, 18:53

Nevermind napisał/a:
Na Edge to nawet nie otworzysz onetu czy wp. Jak ktos ma problem z zasiegiem HSDPA i nie chce mu sie robic anteny mozna kupic przedluzke usb ktora umocowac gdzies na scianie w okolicach sufitu i nagle zasieg 3G sie znajdzie. Mowie na przykladzie Rudy i Orange. Modem na biurku neta nie ma, przy suficie - nagle pojawiaja sie 3 kreski. Da sie? Da. Koszt 8zl ;) .


Wzmacniacz dużo daje(wiem bo mam ale GSM/EDGE) ale jak mieszkasz kilkanaście km od głównych nadajników HSDPA to nie sądze że będziesz miał HSDPA. :)

Margonet i na peryferiach powiatu Wieluń nie widze lepszego dostawcy internetu.

Mateusz - 2014-02-16, 19:06

dawid
Szanuję że pracujesz od dłuższego czasu w Orange/TPSA

(firmie króra była niedawno państwowym monopolistą a później zostala sprzedana Francuzom po znajomości i teraz oni zarabiają na Polakach a nie polska firma płacą podatki głownie u nas)

ale...

Jaką realną prędkośc oferuje TPSA w miejscowości Kluski, Cisowa, Bieniec Mały, Parcele, Kazimierz, Gligi, Ogroble?

1,5 roku dowiedziałęm się że na więcej niż 2Mb nie ma co liczyć. Może coś teraz się zmieniło.

Zresztą w tej firmie francuskiej i tak trzeba podpisać lojalkę na telefon stacjonarny i utrzymywać coś z czego i tak człowiek nie korzysta. Chyba że jakieś zmiany zaszły i nie trzeba?


1. Margonet daje Ci ponad 10Mb/s i to nie muszę płacić abonamentu za telegon stacjonarny.

2. Daje zarabiać polskiej firmie która płaci podatki w Polsce a nie obcemu kapitałowi, który zyski wywozi za granice i wzbogace obce państwo.

Vosiak - 2014-02-16, 20:03

Wieś w gminie Biała. Neostrada do 10 mb. max osiągnięte na tej lini to równe 2 mb. od 3 miesięcy 1.3 mb
Mateusz - 2014-02-18, 15:49

Powiedzieli Ci z TPSA przed zawarciem umowy jaka będzie prędkość? :) Ja najpierw pytałem się znajomych jak to wygląda w rzeczywistości i dlatego dałem sobie spokój.


W Margonet możesz prędkość zmienić dowolnie podczas podpisanej umowy bez żadnych opłat na większą lub na mniejsza jak jest za mała.

Vosiak - 2014-02-18, 16:04

Po dociągnięciu światłowodu do centrali w Białej (jakieś 4 lata temu?) zadzwonił konsultant i zaproponował neo. Monter nie wierzył że to w ogóle pójdzie po miedzianym drucie 8 km od centrali. Na początku była umowa 1mb i taka była, później 2 mb a realnie 1.6, teraz do 10 mb i max to było około 2.2
serwq - 2014-03-23, 18:55

Do pracowników Margonet. Kiedy bedzie dostepny jakis wiekszy transfer?
MargoNet - 2014-03-24, 21:27

Wiadomość poszła na PW, takie informacje nie są ogólnodostępne.
MargoNet - 2014-10-28, 23:37

Niezmiernie miło jest nam poinformować, iż w Gminie Pątnów firma MARGONET S.C. rozpoczęła budowę światłowodowej sieci telekomunikacyjnej w jednej z najlepszych technologii na świecie - FTTH (Fiber to the Home – światłowód doprowadzany do domu).

Zapraszamy do zapisów na BEZPŁATNE UZBROJENIE DZIAŁKI/DOMU w przyłącze światłowodowe.

Więcej szczegółów na naszej stronie Internetowej www.margonet.pl

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mail: biuro@margonet.pl lub pod nr tel. 888 999 343.

siesiu - 2014-10-31, 12:20

Potwierdzam, obok mnie już szkielet światłowodu leci. Juz sie nie mogę doczekać przełączenia z WIFI na FTTH. Brawo dla MARGONET SC za innowacyjność. Zwłaszcza że inwestycja zlokalizowana jest w pogrążonej w letargu gminie Pątnów... BRAWO BRAWO BRAWO
MargoNet - 2015-07-12, 16:42

INTERNET w technologii światłowodowej już dostępny!

Z przyjemnością informujemy, iż INTERNET w technologii światłowodowej został już uruchomiony w następujących miejscowościach:

- PĄTNÓW

- POPOWICE

- GRĘBIEŃ

- DZIETRZNIKI


Niebawem kolejne uruchomienia w miejscowościach:

- KAMIONKA

- JÓZEFÓW

MargoNet - 2016-03-06, 12:24

Rozwijamy w dalszym ciągu naszą sieć - również radiowo.

Z końcem lutego oddaliśmy do użytku 2 kolejne nadajnik w miejscowościach Nietuszyna oraz Dymek w gminie Ostrówek, które swoim zasięgiem obejmują inne okoliczne miejscowości.

Na mapie pokazujemy nowe nadajniki razem z sąsiadującymi innymi nadajnikami sieci MARGONET w danej okolicy.


MargoNet - 2016-07-12, 20:40

INTERNET ŚWIATŁOWODOWY JUŻ W WIELUNIU

Informujemy, iż w Wieluniu powstaje nasza sieć światłowodową budowana w technologii FTTH.
Pierwsi w Wieluniu z szerokopasmowego Internetu poprzez światłowód będą mogli korzystać mieszkańcu przy ulicach takich jak:

- KWIATOWA
- WRÓBLEWSKIEGO
- DĄBROWSKIEGO
- CZARNIECKIEGO
- PUŁASKIEGO
-GRUNWALDZKA
- WYSOCKIEGO
- BEMA
- PLATER
- PONIATOWSKIEGO
- MACZKA

termin aktywacji pierwszy przyłączy abonenckich planowany jest do połowy sierpnia 2016r.

wodzu177 - 2016-07-26, 00:55

Witam. Mam pytanie do MargoNet. Czy w centrum Wielunia, ul. Śląska planowane jest w najbliższym czasie łącze światłowodowe?
Kiedy dostępna będzie u Państwa w ofercie telewizja i czy ona będzie dostępna tylko przez światłowód, czy też przez sieć radiową?

Ile wynosi u Was abonament za telefon VOIP?

PS. Podpisałem w ubiegłą środę u Państwa umowę na internet radiowy. Jak na razie jestem zadowolony z Państwa usług. Pozdrawiam.

MargoNet - 2016-08-04, 19:10

INTERNET ŚWIATŁOWODOWY - dalszy ciąg budowy w WIELUNIU

Informujemy, iż trwa kolejny etap budowy sieci światłowodowej w Wieluniu, który obejmie osiedle domów znajdujących się przy ulicach takich jak:

- Akacjowa
- Brzozowa
- Cisowa
- Graniczna
- Jesionowa
- Kasztanowa
- Lipowa
- Modrzewiowa
- Morelowa
- Sosnowa
- Wierzbowa
- Wiśniowa

Zapraszamy do zapisów na przyłącza światłowodowe.


do wodzu177
jeśli jest Pan naszym klientem zachęcamy do kontaktu poprzez eBOK - postaramy się w miarę możliwości odpowiedzieć na pytania. Odnośnie dalszej budowy sieci będziemy informować w późniejszym czasie.

wodzu177 - 2016-08-05, 00:50

Dziękuję. Wysłałem do Was wiadomość na EBOK.
Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Czy będąc obecnie na łączu bezprzewodowym 5ghz, to czy po wybudowaniu w mojej okolicy światłowodu będzie można przejść na światłowód w trakcie umowy, czy dopiero za 2 lata po końcu obecnej i podpisaniu nowej umowy?
Proszę o odpowiedź. Przyda się ona także pozostałym użytkownikom forum. Pozdrawiam.

MargoNet - 2016-08-08, 21:42

Tak, każdy z naszych klientów ma możliwość przejścia z łącza radiowego na światłowód nawet w trakcie trwania zawartej wcześniej umowy - pod warunkiem, że znajduję się w zasięgu sieci światłowodowej.
MargoNet - 2016-09-18, 11:07

Informujemy, iż od sierpnia 2016 trwają AKTYWACJE łączy światłowodowych w WIELUNIU przy ulicach takich jak:

- KWIATOWA
- WRÓBLEWSKIEGO
- DĄBROWSKIEGO
- CZARNIECKIEGO
- PUŁASKIEGO
- GRUNWALDZKA
- WYSOCKIEGO
- BEMA
- PLATER
- PONIATOWSKIEGO
- MACZKA


We wrześniu 2016 ruszyły również długo oczekiwane AKTYWACJE Internetu na światłowodzie w miejscowości GASZYN.

MargoNet - 2016-11-08, 01:08

Informujemy, iż od początku LISTOPADA 2016 trwają kolejne AKTYWACJE łączy światłowodowych w WIELUNIU tym razem przy ulicach takich jak:

- Akacjowa
- Brzozowa
- Cisowa
- Graniczna
- Jesionowa
- Kasztanowa
- Lipowa
- Modrzewiowa
- Morelowa
- Sosnowa
- Wierzbowa
- Wiśniowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group