Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia

Muzyka / Film / Kino / Książka - NC+ czyli jak N połączyła się z Cyfrą

Ferbik - 2013-03-22, 14:25
Temat postu: NC+ czyli jak N połączyła się z Cyfrą
Oferta po połączeniu się tych dwóch providerów wygląda następująco:
http://ncplus.pl/sklep/promocje
Jak dla mnie, to straszna cienizna przy takich cenach. HBO dopiero w abonamencie za 199zł.

Komentarze z pierwszego lepszego forum mówią same za siebie:
http://www.money.pl/forum...y-t3518290.html

dislike - 2013-03-22, 14:35

Dla kiboli - C+ Sport dostępne w dopiero pakiecie za 119. W sumie jak ktoś lubi polską piłke kopaną, to można go strzyc.

Minimini - ostatnio było w najniższym, ostania cena to było 14zł. Teraz za 59!
Oczywiście można coś tam urwać przy negocjacjach ale... dla kogo jest ta oferta?
HBO jako opcja dodatkowo w wyższych pakietach - poprzednio można było dobrać HBO lub C+ już do najniższego pakietu.

ujnia.

MAR-COM - 2013-03-22, 15:24

wczoraj zaktualizowała mi się llista kanałów na C+ - powstała nowa - ułożenie kanałów z kosmosu - jakaś masakra
michal_saper - 2013-03-22, 15:27

Z tego co widzę, kanał HISTORY dopiero w najdroższym abonamencie, makabra.
Kamol - 2013-03-22, 16:08

A z czasem ponoć parowanie kart z dekoderami.

http://www.ncplusik.pl/20...-parowanie.html

Basia - 2013-03-22, 16:10

Ja właśnie w niemiłej atmosferze rozstaje się z polatem. Myślałam ze nc+ zaskoczy jakaś dobrą ofertą, a teraz nie wiem czy nie będę musiała pozostać przy Polsacie:/
dawid - 2013-03-22, 17:07

Oferta jest żenująca. Myślałem, że się bardziej postarają :sad: Z drugiej strony w CP jeszcze większa d..pa
mgd8 - 2013-03-22, 17:55

MAR-COM napisał/a:
wczoraj zaktualizowała mi się llista kanałów na C+ - powstała nowa - ułożenie kanałów z kosmosu - jakaś masakra


to prawda... nie umiem się w tym połapać :/

mihau - 2013-03-22, 19:03

Lista przypomina tą z Cyfrowego Polszmatu a w sumie to chyba zaczerpnięta jest z n.
Co do oferty to miała być elastyczna a nie jest ;) mój pakiet co mam kosztuje 62zł w Cyfrze i jakbym teraz chciał w nc+ to on kosztuje 119zł to trochę przeginka, chociaż dla abonentów n i Cyfry+ mają zniżki do 20zł.

yampress - 2013-03-23, 10:16

Za 30% udzialow w C+ "cudowna" jak to wszyscy pisali i wychwalali n stworzyla fuzje wraz z C+

Cytat:
n – polska satelitarna platforma cyfrowa telewizyjno-radiowa ITI działająca od 12 października 2006 do 21 marca 2013. Operatorem tej platformy była spółka ITI Neovision będąca członkiem grupy TVN.


Cytat:
Canal+ Cyfrowy – operator platformy cyfrowej Cyfra+ oraz nadawca kanałów telewizyjnych. Spółka należy do Groupe Canal+ (75%) i LGI Ventures B.V. (25%). Kanały nadawcy dystrybuowane są w ponad 350 sieciach telewizji kablowej oraz na platformie Cyfra+. Nadawca rozbudowuje bazę abonencką oraz wprowadza usługi w oparciu o nowe technologie, takie jak DSL, HDTV, PVR czy VoD.
Należąca do spółki Canal+ Cyfrowy platforma cyfrowa Cyfra+ zainaugurowała działalność w 1998 roku.


No i mamy placz bo trzeba nauczyc sie nowego ustawienia kanalow. Coz za trudnosc.. A to wiaze sie z praca + zakopaniem starych przyzwyczajen.
Ale od czego jest przycisk OK na pilocie, ktory pokazuje cala liste. :twisted:

Odnosnie cen. Tez mnie to zdziwilo. Na roznych forach widze nieciekawe komentarze.
Nie wstrzelona w ogole oferta cenowa i programowa. Moze z czasem sie to zmieni


Cytat:
Przejdźmy teraz do wad planowanej fuzji. W pomyśle na połączenie Cyfry+ i platformy N widzę też co najmniej jedno zagrożenie dla polskiego widza. Ogłaszając fuzję, Canal Plus i ITI stwierdzili, że polski rynek telewizji satelitarnej jest dziś zbyt podzielony. Remedium na to ma być stworzenie nowego, silnego gracza. Na pierwszy rzut oka, pomysł godny poklasku. Co jednak z konkurencyjnością?

Wszyscy widzieliśmy, ile na rynku telefonii komórkowej zmieniło wejście Playa. Większa liczba graczy powoduje, że dostawcy bardziej agresywnie konkurują ze sobą, prezentując coraz to lepsze oferty. Boję się, że połączenie, które właśnie zapowiedziano, może doprowadzić do osłabienia ducha walki na rynku telewizji satelitarnej. Zamiast tego może nas czekać sytuacja, w której kilka dużych platform opanowawszy branżę, pogrąży się w stagnacji.



BAWTA SIE...

Kamol - 2013-03-23, 13:01

Po fuzji zamiast większej liczby kanałów mamy ich mniej: Universal Channel i SciFi Universal,13th Street Universal, Cartoon Network, TCM, SportKlub, Fightklub, Travel Channel, CBS Action, CBS Drama, CBS Reality czy Extreme Sports Channel, tych kanałów juz nei ma i nie wiadomo czy będą.
Co ciekawe operator może wyłączyć kolejne kanały a My nie będziemy mogli zerwać z tego powodu umowy. Więcej :

http://media2.pl/media/10...owie-umowy.html

yampress - 2013-03-23, 14:10

Za czasow samej C+ mozna bylo wypowiedziec umowe i problemu nie mieli ( gdy usuwalii kanaly).

Podejrzewam, ze wszystkie wymysly typu:
1. wygorowane ceny,
2. kolejnosc kanalow na liscie
3. beznadziejne warunki umow
to oczywiscie pomysl "specow" z iti/tvn=n

Slyszac kiedys od kolegow jakie to "n" jest super w glebi duszy smialem sie z nich...
tak,tak :lol:
Swoja droga ciekawe co wymysli teraz Solorz-Zak w CyfrowymPol. Ma duze pole do popisu...

mafik - 2013-03-23, 14:32

Ja wczoraj słyszałem że kanały "n premium" będą wycofane do końca kwietnia i będzie tym samym możliwość rozwiązania umowy w związku ze zmianą regulaminu. Na stronie "nki" już nawet tych kanałów nie ma programie TV :/
mihau - 2013-03-23, 15:10

Tak, wylatują nPremium i na ich miejsce pojawiają się nowe Canal+
wylatuje także Wojna i Pokój.

yampress - 2013-03-23, 21:19

Cytat:
Lista kanałów niegwarantowanych przez operatora nc+:

COMFORT+
Eurosport HD
Disney Junior
MTV Live HD
Orange Sport
Polsat Biznes
Polsat News
Polsat Sport News
Religia.tv
Superstacja
TTV
TV4
TV6
VIVA Polska

UNIVERSE+
dodatkowo:
Viacom Blink!
Comedy Central
Comedy Central Family
Eurosport2 HD
ESPN America
Nickeloden HD
Nick
Nick Jr.
CBeebies
Discovery Historia
Animal Planet
MTV
MTV Rocks
VH1

Jak napisano w regulaminie świadczenia usług nc+, w okresach testowych i promocyjnych, abonentowi mogą zostać udostępnione, bez opłat, dodatkowe nieobjęte umową usługi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody abonenta i nie stanowi zmiany umowy.

michal_saper - 2013-03-23, 21:51

Osobiście nie wróżę sukcesu platformie NC+
jameswoo - 2013-03-24, 07:00

michal_saper napisał/a:
Osobiście nie wróżę sukcesu platformie NC+


Ja też.
Jednak, czy te kanały typu C+ kuchnia, domo itd, które dostępne są w C+ bez jakichkolwiek cyrków i dopłat będą też dostępne w NC+? Co z moją umową obejmującą te zakichane Npremium, czy po ich wyłączeniu automatycznie wejdą filmowe C+, czy będzie znowu batalia i podpisywanie umów na gorszych warunkach???
Ponadto, po kiego mi nowe kanały na N-ce, skoro wszystkie te ich nowe wersje są zakodowane, a wcześniej mimo iż układ był średnio logiczny, to kanały "po kolei" były jednak dostępne... Po prostu bryndza, mam cichą nadzieję, że ta ich platforma dostanie ostro po du...ie i coś w końcu przemyślą........

dawid - 2013-03-24, 08:30

Komunikat ze strony N

Uprzejmie informujemy, że od pierwszego kwietnia br. ITI Neovision Sp. z o.o. zaprzestanie udostępniania kanałów: Wojna i Pokój HD, Sundance HD, Universal Channel, Universal Sci-fi, Sportklub, Fightklub, ESPN America, Religia.tv, a od piątego kwietnia br. kanałów stanowiących Opcję dodatkową nPremium tj: nPremium HD, nPremium2 HD, nPremium3 HD, nPremium4 HD. W miejsce Opcji dodatkowej nPremium ITI Neovision Sp. z o.o. rozpocznie udostępnianie 6 nowych kanałów premium wzbogaconych ekskluzywnymi programami. Szczegóły wkrótce.

W przypadku nie zaakceptowania wyżej opisanych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy o świadczenie usług zgodnie z Rozdz.V, ust.8 Regulaminu, w terminie czternastu dni od dokonania zmian. http://n.pl/komunikat

źródło www.ncplusik.pl

Ciekawe co wrzucą w miejsce npremium? Jak na razie jestem zdania, że należy rozwiązać umowę z telewizją N i poczekać kilka tygodniu na lepsze oferty. Myslę, że autorzy oferty i dział handlowy szybko zauważą, że sprzedaż stoi w miejscu i muszą zejść na ziemię z cenami. Obym się nie mylił .....

mafik - 2013-03-24, 08:49

Ciekawe na czym teraz będzie Liga Mistrzów... Pewnie jakiś pakiet za 100zł minimum... dawid chyba masz rację, nic tylko złożyć wypowiedzenie i czekać. A tak przy okazji o ile dobrze pamiętam cytowany przez dawida argument do wypowiedzenia wiąże się z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia, nie mylę się?
dislike - 2013-03-24, 09:49

LM pewnie (częściowo) w nSport, jest w pakiecie za 59zł.

dawid napisał/a:

Ciekawe co wrzucą w miejsce npremium? Jak na razie jestem zdania, że należy rozwiązać umowę z telewizją N i poczekać kilka tygodniu na lepsze oferty. Myslę, że autorzy oferty i dział handlowy szybko zauważą, że sprzedaż stoi w miejscu i muszą zejść na ziemię z cenami. Obym się nie mylił .....


Jak to co - canal+ tylko teraz podzielony na 3 paczki: 2x C+ Family; C+ Film, C+ Film2 i trzecia C+ i C+ Sport (te dwa ostatnie w najdroższym pakiecie). Nie oglądałeś oferty na stronie ncplus?

Ferbik - 2013-03-24, 10:04

Pamiętam, jak się ze mnie śmiano, że wziąłem cyfrowy polsat, jaka to n-ka i c+ są świetne. Chyba zacznę uprawiać jasnowidztwo ;)
dislike - 2013-03-24, 10:11

Zależy co kto lubi. Internet i tel. też masz od zygmunta ;) ?
Polsat ma dobry stosunek liczby kanałów do ceny, ale te dekodery...

dawid - 2013-03-24, 10:13

Ferbik napisał/a:
cyfrowy polsat, jaka to n-ka i c+ są świetne


Ferbik wybacz, ale PC do telewizji N się kryje, jeżeli chodzi ilość kanałów HD i sprzęt. Teraz, po połączeniu C+ z N programowo dalej duży plus dla NC+, ale cenowo juz różowo nie jest :sad:
Ciekawy jestem, co mi zaproponują po 1 kwietnia, kiedy złożę wypowiedzenie umowy?

dislike - 2013-03-24, 10:17

Zadzwoń i zapytaj.
mafik - 2013-03-24, 10:20

dawid napisał/a:

W miejsce Opcji dodatkowej nPremium ITI Neovision Sp. z o.o. rozpocznie udostępnianie 6 nowych kanałów premium wzbogaconych ekskluzywnymi programami. Szczegóły wkrótce.


Ale jest duża szansa, że poprostu zamienią nPremium na coś nowego bez dodatkowych opłat i nie będzie tak tragicznie... pożyjemy, zobaczymy...

yampress - 2013-03-24, 10:31

michal_saper napisał/a:
Osobiście nie wróżę sukcesu platformie NC+


Spokojnie to dopiero start. Z czasem i ucieczka klientow zapewne cos sie zmieni.
A masz jaki inny wybor? CyfrowyPol... lub DVBT .
Czas poczekac do Swiat BN, kiedy to zapewne beda jakies promocje? Moze...



jameswoo napisał/a:

Jednak, czy te kanały typu C+ kuchnia, domo itd, które dostępne są w C+ bez jakichkolwiek cyrków i dopłat będą też dostępne w NC+? C


Sa w pakiecie za 59 zl

Ferbik - 2013-03-24, 10:40

Cytat:

Zależy co kto lubi. Internet i tel. też masz od zygmunta

Nie :)
Ale w tej cenie przy Familijnym MAX HD mam za 49zł ofertę dla mnie zdecydowanie bardziej interesującą, niż w n czy c+ a co dopiero w nc+, gdzie wcześniej musiałbym wydać u nich jakieś 60-80zł, teraz nawet boję się porównywać.
dislike napisał/a:
Polsat ma dobry stosunek liczby kanałów do ceny, ale te dekodery...

Fakt, zdarza mu się przywiesić, ale na jakość obrazu i dźwięku nie można narzekać. Odkąd mam dekoder HD, zawiesza się rzadko bo rzadko ale jednak tylko przy włączaniu. Poprzedni SD miał częstsze zwiechy.
dawid napisał/a:
Ferbik wybacz, ale PC do telewizji N się kryje, jeżeli chodzi ilość kanałów HD i sprzęt. Teraz, po połączeniu C+ z N programowo dalej duży plus dla NC+, ale cenowo juz różowo nie jest

Zawsze chyba chodzi o stosunek jakości do ceny. Nie uśmiecha mi się wyrzucać 80zł za abonament tylko dla dwóch kanałów więcej, które i tak pewnie oglądałbym od wielkiego dzwonu. Skoro jest tak bogato po połączeniu nc+, to powiedz mi dawidku, za ile miesięcznie mogę mieć tam HBO? :lol:

dawid - 2013-03-24, 10:58

Ferbik napisał/a:
za ile miesięcznie mogę mieć tam HBO?


Napisałem, że różowo nie jest. Pojechali z cenami po bandzie niestety :evil:

michal_saper - 2013-03-24, 11:06

yampress napisał/a:
michal_saper napisał/a:
Osobiście nie wróżę sukcesu platformie NC+

A masz jaki inny wybor? CyfrowyPol... lub DVBT .


Mam jeszcze taki wybór, żeby nie mieć żadnej telewizji. Z mojego subiektywnego punktu widzenia to mała strata. Cyfrowy Polsat wziąłem tylko dla kilku kanałów TV. Mam kilka swoich programów które oglądam, i na tym się kończy. Przez większość czasu telewizor u mnie jest wyłączony, ale tak akurat u mnie to wygląda. Ktoś kto TV poświęca więcej czasu faktycznie ma problem, bo zważywszy na to co się szykuje w nc+ pozostaje tak właściwie tylko CP.

Ferbik - 2013-03-24, 11:06

No i o to mi chodziło. Jak czytałem na forach, stracą przez to wielu klientów, bo nikomu nie uśmiecha się płacić 199zł, gdzie za 89zł ma u konkurencji np. HBO. A już dorzucając likwidację nPremium, to już chyba nie muszę dodawać, co się stanie i jestem prawie przekonany, że ta oferta (niewypał okrutny zresztą) będzie szybciutko zmodyfikowana.
yampress - 2013-03-24, 11:40




Cytat:

Wiceprezes nc+ : Nie oddamy ani jednego klienta

Beata Mońka, wiceprezes zarządu nc+, w wywiadzie dla Money.pl powiedziała, że nie boi się odpływu klientów. Jej zdaniem jest jeszcze spory potencjał na polskim rynku. Dodała, że ani CYFRA+, ani platforma n, połączone w nową platformę nc+, nie oddadzą ani jednego klienta z łącznej bazy około 2,5 mln abonentów. Co więcej, w planach jest zwiększanie liczby klientów. Beata Mońka uważa również, że nie przesadzono z cenami. Opinie zawarte w komentarzach na różnych portalach i forach, a nawet na oficjalnym profilu nc+ na Facebooku, są jednak negatywne.

Krytykowany jest głównie brak możliwości wykupienia samej paczki CANAL+ czy HBO do niższych pakietów abonamentowych. - Większość opcji, takich jak np. Filmbox, Seriale+ czy opcje dla dorosłych można dokupić już do pakietu COMFORT+ dostępnego za 39 zł - stara się uspokajać Michał Stryjecki, dyrektor ds. PR w nc+, pytany przez Wirtualnemedia.pl o komentarz.

- Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi. Są one dla nas naprawdę ważne. Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z Waszej strony. Z drugiej strony - rozumiemy Wasze zaniepokojenie. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde z Waszych pytań indywidualnie. Obiecujemy, że jutro w serii postów wyjaśnimy kwestie, o które pytacie. Mamy nadzieję, że gdy wyjaśnimy sprawy, co do których macie wątpliwości, to spojrzycie na naszą propozycję przychylniejszym okiem :) - napisano wieczorem 21 marca 2012 roku na oficjalnym profilu nc+ na Facebooku.

Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży i logistyki w nc+, poinformował, że najdłuższe obecnie zawarte umowy z klientami wygasają za około półtora roku. Do tego czasu każdy z nich będzie musiał zdecydować czy chce przejść do nc+. Okazuje się, że jest około 100 tys. abonentów z ofertami zarówno platformy n, jak i CYFRY+.

O tym, że platforma nie ma dużych szans na pozyskanie nowych abonentów przekonany jest Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu:
- Strategia nc+ jest tożsama ze strategią Cyfrowego Polsatu, jedyną możliwą na praktycznie nasyconym rynku płatnej telewizji i nakierowaną na budowanie wartości tego rynku poprzez wzrost ARPU (przychodów od klienta), a nie pozyskiwanie nowych klientów czy odbieranie ich konkurencji - komentuje dla Wirtualnemedia.pl.

- Absolutnie nie chcemy w żaden sposób walczyć z Cyfrowym Polsatem. Uważam, że na rynku jest miejsce dla wielu różnych graczy, którzy mają różne oferty. Chciałbym tutaj podkreślić, że my jako nc+ skupiamy się na ofercie, którą można by nazwać „premium entertainment”. Nie chcę tutaj powiedzieć, że Cyfrowy Polsat ma gorszą ofertę, bo zapewne w przyszłości część klientów nc+ będzie przechodzić do Cyfrowego Polsatu, a ich klienci do nas. Ja jednak upatrywałbym naszej konkurencji gdzie indziej. My chcemy walczyć o klienta z kinami, organizatorami koncertów lub meczy piłkarskich. Mamy ofertę, która gwarantuje dostęp do absolutnie najnowszych filmów, koncertów oraz wydarzeń sportowych - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+.

Mońka podkreśliła w rozmowie z Money.pl, że pakiety nc+ zaczynają się od 39 zł. W najtańszym pakiecie jest 70 kanałów, w tym 17 kanałów HD. W wyższej opcji za 59 zł jest jeszcze więcej kanałów HD. Podkreśla jednak, że nc+ to platforma premium, jedyna taka na rynku, i ma zupełnie inną ofertę niż Cyfrowy Polsat. Jej zdaniem w Polsce nie jest najlepiej, ale nie widzi recesji. Klienci chcą oglądać dobre filmy, dobry sport i są w stanie za to płacić, dodała. Wynika to z wielomiesięcznych testów na sporej grupie abonentów, mających na celu poznanie ich stylu życia, potrzeb i tego, co oglądają najchętniej.

Mońka porównała wydatki na nc+ z wydatkami, jakie wiążą się z wizytą w kinie - dwie osoby to około 60 zł na bilety, do tego coś do picia i przekąski za następne 50 zł, a za te pieniądze w nc+ ma się pakiet z najnowszymi filmami na miesiąc.

Jedną z ciekawszych propozycji jest oferta netVOD+, zapewniła Mońka. Po podłączeniu dekodera do Internetu, klient ma dostęp do kilkuset tytułów. Może oglądać programy na życzenie, kanały tematyczne, także na smartfonie, tablecie, domowym komputerze, itp.
- To cała nowa definicja rozrywki. To jest nasze otwarte podejście do klienta. Wiemy jak wygląda teraz życie, wiemy, że teraz sposób spędzania czasu wolnego wygląda inaczej niż kiedyś. Żyjemy coraz szybciej i coraz szybciej chcemy mieć dostęp do jak najlepszej rozrywki - powiedziała Money.pl wiceprezes zarządu nc+.

Na pytanie, czy dotychczasowi klienci platformy n i CYFRY+ mogą liczyć na preferencyjne warunki, Mońka odpowiedziała: - Powstała nowa platforma i nowa oferta. Ponieważ klienci i Cyfry+ i telewizji n mieli przeróżne pakiety, mamy przygotowaną nową specjalną ofertę dla wszystkich.

Mońka stwierdziła, że nc+ ma niższe ceny, szczególnie, że wiele osób chcąc oglądać i CYFRĘ+ i n miało dwa dekodery, a więc dwa abonamenty. Teraz będzie jeden, więc taniej. Poza tym, pakiety są elastyczne, dodała. Zachęca do kontaktowania się z przedstawicielami nc+ i pytania się o nową ofertę. Co ciekawe, z formularza kontaktowego, dostępnego jeszcze przed startem nc+ po wejściu na ncplus.pl, skorzystało około 100 tys. osób.

W wyniku dużego zainteresowania najświeższymi informacjami na temat nowej platformy nc+, wiele portali branżowych, w tym nasz, spotkało się z przeciążeniami serwerów. Oblegane również były fora i profile na Facebooku.

Na kwiecień 2013 roku nc+ zapowiada przedstawienie nowej oferty dla klientów usług prepaidowych platformy n oraz zaoferowanie pakietów z usługą internetową. Partnerem nc+ będzie Orange Polska. Planowane jest też wprowadzenie usług postpaidowych z modułami dostępu warunkowego (CAM). Jeszcze około 30 tys. abonentów CYFRY+ korzysta ze starych dekoderów Philips po Wizji TV, które nie są i nigdy nie będą wspierane przez nc+. Operator platformy będzie starał się zachęcić tych abonentów do przejścia do nowej oferty już przy pomocy dekoderów HD.

Oferta nc+ jest dostępna w około 1,2 tys. punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Osoba decydująca się na ofertę połączonej platformy będzie podpisywała umowę z ITI Neovision. Z czasem spółka CANAL+ Cyfrowy zostanie zlikwidowana (na razie nie ma jakiegoś wspólnego tworu czy firmy, bo ostatecznie pozostanie spółka ITI Neovision. Całość nie zmienia faktu, że to CANAL+ Group ma 51 proc. udziałów w joint venture, którym jest nowa platforma, a TVN - tylko 32 proc. (pozostałe 17 proc. należy do UPC Polska.).




"Nie oddamy ani guzika..." :twisted:

Jaro - 2013-03-24, 13:32

Zaczynam dostrzegać pozytyw posiadania kablówki.
A zastanawiałem się do niedawna nad zrezygnowaniem, na rzecz właśnie telewizji N.

yampress - 2013-03-24, 16:31

Dla tych co tak powyżej płakali o nowej kolejności programów....

JEST MOŻLIWOŚĆ ZMIANY KOLEJNOŚĆI PROGRAMÓW W C+

W tunerach SAGECOM DSI87HD DSI83HD

1.
Menu-> Ustawienia-> Wybierz ulubione kanały

Następnie klikamy ok na kanale z listy w tej kolejności w jakiej chcemy aby kanał występował

2. Wychodzimy z ustanień
Naciskamy OK a potem niebieski "+" na pilocie. Tam "wszystkie" musi sie przestawić na "Ulubione"
Po czym klikamy A

I już wybierając kanał mamy pod takim numerem jakim go ustawiliśmy. Pod ok jest nowa lista.
Można sobie zaprogramować liste kanałów które najczęściej oglądamy...
Góra/Dół w tym ustawieniu działa.


Troche to żmudne, ale jak na samym początku się zrobi to i się człowiek przyzwyczai do nowych ustawień kiedy musi...

To takie buty, hacked by Y
:P

MAR-COM - 2013-03-24, 17:31

tylko że po każdej aktualizacji trzeba by to robić, a aktualizacja kanałów jest raz w miesiącu ....
yampress - 2013-03-24, 18:49

Niekoniecznie. Numer "własnego programu" nie musi być wcale powiązany z miejscem na jakim był kiedyś. I to że przeprogramuja może nic nie zmienić. Numer może być kojarzony z inną wartością. SID np .
Poza tym od dawien dawno nie było tak wielkiej zmiany jak ostatnio po fuzji...

ourson - 2013-03-24, 22:22

Jaro napisał/a:
Zaczynam dostrzegać pozytyw posiadania kablówki.


a ja jeszcze bardziej dostrzegam pozytyw braku telewizora :twisted:

yampress - 2013-03-25, 22:51

ourson napisał/a:

a ja jeszcze bardziej dostrzegam pozytyw braku telewizora :twisted:


szczęściarz :)

n= tvn = tusk vision news

nc+ = new cheating +

:twisted:

yampress - 2013-03-26, 12:58

Nie oddamy ani guzika
cd .. BUHAHA

Cytat:
25 marca odbyło się spotkanie zarządu platformy nc+ przeznaczone dla wybranych dziennikarzy. Można było uzyskać na nim informacje związane z najbliższymi planami nc+ dotyczącymi oferty oraz uzyskać wyjaśnienia co do nowych umów i migracji dla abonentów. Julien Verley, prezes platformy nc+, poinformował, iż obecnie nie są planowane zmiany w przedstawionej standardowej ofercie. Operator nc+ chce zachęcić abonentów n i CYFRY+ specjalnymi promocjami, które będą znacząco niższe niż przedstawiona 21 marca oferta wyjściowa.

- W reakcji na krytykę nie zamierzamy zmieniać standardowej oferty - powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Julien Verley, prezes nc+.

Już na początku po zaprezentowaniu oferty z bazy 2,5 mln klientów platform do nc+ zmigrowało 15 tys. klientów, ale jednocześnie nadal nie skontaktowano się z dużą częścią klientów CYFRY+ i n.

Docelowo wszystkim abonentom obydwu platform zostaną rozesłane listy z broszurami zawierającymi dodatkowe wyjaśnienia nowej oferty oraz (co istotne) indywidualne oferty. Przypadek każdego klienta będzie rozpatrywany indywidualnie. Przygotowana jest już paleta około 600 propozycji, z których poszczególni abonenci w zależności od wybranych dotychczas opcji pakietowych i długości umów będą otrzymywać oferty migracji do nc+.

Platforma nc+ ruszyła 21 marca 2013 roku. Powstała z połączenia n i CYFRY+. Wyjściowa oferta zaprezentowana 21 marca spotkała się ze sporą krytyką. W związku z tym trwają usilne starania zarządu nc+ o poprawienie wizerunku i wyjaśnienie dużej liczby zaistniałych niejasności. Z uwagi na dużą ilość zmian wprowadzonych jednocześnie operator uważa, że doszło do nieporozumienia związanego ze złą interpretacją ofert dla nowych klientów oraz dla abonentów migrujących z platform n i CYFRY+, które są odrębne i wyraźnie atrakcyjniejsze, ale w zależności od indywidualnych przypadków.

Operator nc+ zapewnia, że w planach są dalsze promocje, niespodzianki i nowe kanały.

Podczas spotkania z dziennikarzami podkreślano iż nc+ jest platformą kierowaną do osób zainteresowanych ofertą premium. W palecie dostępnych jest gigantyczna ilość ekskluzywnych praw do transmisji wydarzeń sportowych oraz emisji premierowych filmów, czym nie może poszczycić się konkurencja. Jednocześnie jednak prawa te z uwagi na ogromne koszty liczone w mln dolarów rocznie muszą się amortyzować w abonamencie.



Marketingowy BEKOT swoje...
a rynek koryguje wszystko...
i to dosc szybko.
:twisted:

dislike - 2013-03-26, 15:29

To jeszcze ja dorzuce 0,03PLN:
Gdyby ktoś liczył na C+ w kablówce to popatrzcie na ceny pakietów z Canal+ jakie są w Vectrze. U innych pewnie będzie podobnie, bo na bank mają jakieś widełki cenowe narzucone:
Cytat:

Vectra, jako pierwsza z dużych telewizji kablowych, rozpoczęła sprzedaż CANAL+ w nowych pakietach. W związku z połączeniem platform n i CYFRA+ w nc+ nastąpiły również zmiany w pakiecie CANAL+. Został on rozdzielony na trzy pakiety: CANAL+ Silver (zawiera CANAL+ Family, CANAL+ Family2), CANAL+ Gold (CANAL+ Family, CANAL+ Family2, CANAL+ Film, CANAL+ Film2) i CANAL+ Platinium (CANAL+ Family, CANAL+ Family2, CANAL+ Film, CANAL+ Film2, CANAL+, CANAL+ Sport). Nowa pakietyzacja dotyczy również sieci kablowych.
Sieć Vectra przygotowała promocje dla swoich abonentów. W jej ramach, przy podpisaniu umowy na 12 miesięcy, pakiety oferowane są w promocyjnych cenach: CANAL+ Silver - 29,90 zł (zamiast 49 zł), CANAL+ Gold - 39,90 zł (zamiast 69 zł) oraz CANAL+ Platinium - 49,90 zł (zamiast 89 zł).

źródło: www.satkurier.pl

Kiedyś można było kupić kartę C+ z pakietem Canal+ (tylko) - chyba 40 zł na miesiąc to kosztowało.

yampress - 2013-03-27, 11:01

W kablowkach zawsze jest taniej... Co nie znaczy ze wszystko jest co sie chce.
Kamol - 2013-03-28, 21:26

Czy ktoś rozmawiał już z konsultantem NC + w sprawie przejścia z Cyfry bądź N ki do nowej platformy ?? Chciał bym potwierdzić to co usłyszał mój znajomy a mianowicie, że mając dany pakiet nie możemy przejść do nowej platformy wybierając niższy. Jak zachęcił konsultant pozostaje rozwiązanie umowy w związku z wyłączaniem wkrótce niektórych kanałów na Cyfrze.
yampress - 2013-03-28, 21:51

Kamol, mozliwe ze to bedzie jedyna mozliwosc. Zerwac umowe bez konsekwencji w przypadkach:
Albo zmiana/usuniecie danych kanalow przez operatora
Albo koniec umowy

nC+: UOKiK zaniepokojony działaniami platformy. Możliwa interwencja!
Cytat:
UOKiK nie wyklucza postępowania administracyjnego w sprawie działań nC+. Chodzi o kontrowersyjne zapisy w listach i propozycjach ofert, które od kilku dni otrzymują abonenci Cyfry+ oraz n-ki. Decyzja w sprawie interwencji może zapaść już w przyszłym tygodniu.
„Jesteśmy po wstępnej analizie skarg, których nie ukrywam, że napływa do nas coraz więcej. Konsumenci skarżą się na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów "n" jednostronną zmianę warunków umów polegającą na wprowadzeniu oferty „nC+”, tylko dziś otrzymaliśmy ponad 30 zgłoszeń telefonicznych” – mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Okazuje się, że wątpliwości UOKiK-u odnośnie działań nC+ pokrywają się z zastrzeżeniami, które od kilku dni zgłaszają nasi czytelnicy: „Po wstępnej analizie zgłaszanych problemów, przede wszystkim nasze wątpliwości budzi praktyka operatora polegająca na jednostronnej zmianie umowy zawartej na czas oznaczony. Automatyczne zastępowanie ofertą „nC+” od 1 maja starych umów, w przypadku gdy konsument nie zrezygnuje z dotychczasowej umowy zawartej na określony czas – również budzi nasze wątpliwości.”

Przypomnijmy, że od kilku dni abonenci dwóch połączonych platform cyfrowych (Cyfry+ i n-ki) otrzymują od nC+ listy z propozycją nowej oferty operatora. Zgodnie z treścią listu, brak wypowiedzenia umowy do 19 kwietnia ma skutkować automatycznym przyjęciem nowej umowy. W dołączonej do listu ofercie znajduje się również informacja o tym, że nowa oferta będzie obowiązywać abonenta przez okres 18 miesięcy.

W związku z uzasadnionymi wątpliwościami, UOKiK nie wyklucza interwencji w tej sprawie: „Jeśli będą podstawy naruszenia zbiorowych interesów konsumentów nie wykluczamy podjęcia kroków polegających na wszczęciu postępowania administracyjnego w tej sprawie. W tej chwili analizujemy napływające skargi, najpóźniej w przyszłym tygodniu podejmiemy decyzję o ewentualnym postępowaniu” – podsumowuje Małgorzata Cieloch.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51 proc. udziałów w nowo powstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32 proc. jest TVN, a 17 proc. zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.


nC+: UOKiK przyjrzy się sprawie kontrowersyjnych listów
Cytat:

Do UOKiK wpłynęły już pierwsze skargi od klientów Cyfry+ i n-ki, w związku z listami, które otrzymują oni od nowego operatora – nC+. Kontrowersje wśród abonentów budzi przede wszystkim zapis informujący o automatycznej migracji do nowej oferty z dniem 1 maja 2013. UOKiK zapowiedział już, że przyjrzy się bliżej tej sprawie.

„Potwierdzam, że do UOKiK wpłynęły pierwsze skargi od konsumentów. Obecnie są one analizowane. Skargi wpłynęły wczoraj dlatego w tej chwili nie można powiedzieć czy będą one podstawą do sformalizowanych działań Urzędu. Jednocześnie chciałam zaznaczyć, że zgodnie z prawem przy zmianie istotnych warunków umowy, np. ceny lub oferty programowej konsument powinien mieć prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli nie zgadza się z nowymi warunkami” – poinformował nas Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Najwięcej kontrowersji wśród abonentów budzi poniższy zapis:

„Jednocześnie informujemy, iż na podstawie ww. dokumentów, w ramach Państwa obecnej Umowy, przygotowaliśmy dla Państwa nową ofertę Canal+ [nazwa oferty] łączącą zalety platformy n i CYFRY+. Jej szczegóły określają warunku promocji załączone do niniejszego listu. Oferta Canal+ [nazwa oferty] z dniem pierwszego maja br. zastąpi Państwa obecną ofertę, a dotychczasowe Państwa dokumenty przestaną obowiązywać”.

Dalej, znajduje się informacja o możliwości odstąpienia od umowy w przypadku braku akceptacji dokonanych zmian, do dnia 19 kwietnia br.

Zgodnie z artykułem 60a ustawy Prawo telekomunikacyjne, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych ma prawo do zmiany warunków umowy, a w tym również warunków regulaminu świadczonych usług:

1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych:
1) doręcza na piśmie abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, chyba że abonent złożył żądanie określone w ust. 1b,
2) doręcza na piśmie abonentowi niebędącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej, który udostępnił swoje dane, o których mowa w ust. 1a, treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, chyba że abonent złożył żądanie określone w ust. 1b, oraz
3) podaje do publicznej wiadomości treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
– z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie.
(USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne)

W przypadku nC+ sytuacja nie jest jednak tak jednoznaczna. W dołączonej do listu ofercie znajduje się bowiem informacja o tym, że nowa oferta będzie obowiązywać przez okres 18 miesięcy. Mamy tu więc do czynienia nie ze zmianą już obowiązującej umowy, ale z zupełnie nową umową.

Czy operator może automatycznie zastosować wobec abonenta umowę na czas oznaczony bez jego wyraźnej zgody? Czy brak reakcji ze strony abonenta można uznać za akceptacje warunków nowej umowy? Nawet jeśli to rozwiązanie daje się pogodzić z obowiązującym prawem telekomunikacyjnym, to jest co najmniej wątpliwe etycznie.

Nasi czytelnicy zwrócili również uwagę na inne ‘nieczyste zagrywki’ nC+. W przesłanym liście regulaminowe terminy zapisane są w postaci słownej: „dziewiętnasty kwietnia”, „pierwszy maja” przez co bardzo łatwo jest je przeoczyć.

Kolejnym zapisem, któremu powinien bliżej przyjrzeć się UOKiK jest informacja o tym, że „okres promocyjny” obowiązuje zarówno w czasie oznaczonym umowy, jak i po tym okresie:

„Jest to bardzo brzydka zagrywka, której jedynym celem jest zapewnienie sobie możliwości naliczania kar za rzekome "upusty" w stosunku do cen "niepromocyjnych", których to cen realnie nikt nigdy nie zapłaci” – pisze nasz czytelnik.

Sam operator nie zajął jeszcze stanowiska w sprawie kontrowersyjnych zapisów w liście. nC+ chce prawdopodobnie przeczekać medialną burze. Sęk w tym, że w tej sytuacji milczenie może jedynie zaognić sytuację, a z całą pewnością jej nie rozwiąże. Klienci są całkowicie zdezorientowani działaniami nC+, a zawiłości prawne w dokumentach przesyłanych klientom są na tyle niejednoznaczne, że problem z ich interpretacją mają nawet sami prawnicy.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51% udziałów w nowopowstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32% jest TVN, a 17% zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.

http://gazetaprawna.pl



:twisted: No i moze dostana po buzi... A jak dostana to otrzezwieja.

bAN - 2013-03-28, 23:07

hmmm u mnie z mojego pakietu 78zł, skoczyło na 99. cza poczekać do kwietnia co tam na tym rachunku przyjdzie.
kpiny sobie (słowo wymoderowano) z ludzi robią po prostu...

Administrator - 2013-03-28, 23:15

Każdemu proponują droższy pakiet niż miał. W Piśmie które dostałeś masz podany termin do którego możesz złożyć wypowiedzenie.
bAN - 2013-03-28, 23:30

ja nie dostałem żadnego pisma.
zmieniają ceny z automatu...

jak komuś se nudzi to jest stronka z paroma rzeczami do poczytania
antyncplus

yampress - 2013-03-29, 11:23

Ja tez jeszcze nie... To tak zrobione abys dostal za pozno, aby nie zdazyc wyslac listu z zerwaniem umowy :)
( Nie wszyscy ale wiekszosc klientow...)

Administrator - 2013-03-29, 12:10

Nie ma czegoś takiego jak zmiana ceny/pakietu z automatu. To co robią to jest duży eksperyment marketingowy. Ten list do zwykła oferta, stawianie frajerów pod ścianą. O to im chodzi byś to ty wypowiedział umowę a nie oni...

Jeśli bank podeśle Ci pocztą ofertę kredytu, a Ty nie odpiszesz to automatycznie zawrzesz z bankiem umowę? Trochę rozsądku.

bAN - 2013-03-29, 12:20

to jest zmiana z automatu możliwe że tylko uaktualnienie na stronie pakietów zeby bałaganu nie mieli.
ja pisze ze nic nie dostałem a Ty dalej o tych listach mi piszesz.
I tu nei chodzi o zawieranie umowy tylko o jej automatyczne przedłużanie.
nie rób z siebie mądrzejszego niż jesteś bo nie znasz sytuacji.

napisałem że miałem pakiet za 78 a po zmianie mam na stronce za 99. nie napisałem że tyle będe płacił.

Administrator - 2013-03-29, 12:52

Jak nie dostałeś to dostaniesz.
bAN - 2013-03-29, 13:55

podobno nie do wszystkich wysyłają. Do niektórych tylko dzwonią :)
ale to podobno ;)

Ferbik - 2013-03-29, 14:17

Ponad 30 tys. polubień profilu Anty NC+ na facebooku. Zaproszenie do rozmów właściciela profilu przez samego prezesa NC+ :twisted:
dawid - 2013-03-29, 17:35

Niezła zadyma się zrobiła z tego shit-u (NC+) Godzinę temu w trybie natychmiastowym rozstała sie z NC+ wiceprezes zarządu Beata Mońka, kilka dni temu rozstał się z firmą główny marketingowiec :-)
Na profilu anty nc+ pojawiła sie informacja:
" abonenci n i CYFRY+ mającym dotychczas dostęp do ofert Premium (nPremium i CANAL+) dostaną od 5 kwietnia bez dodatkowych opłat pełną ofertęCANAL+ PLATINIUM"

Robi się wesoło 8)

bob_mistrz - 2013-03-29, 17:39

Ciekawe czy są szanse, że gnojstwo obniży ceny... Mam umowę w n do kwietnia i kompletnie nie wiem co zrobić...
Administrator - 2013-03-29, 17:50

Wg mnie nie ma szans aby ceny spadły. Powstałaby kolejna afera, tym razem z udziałem ludzi którzy zawarli już umowy na obecnych warunkach. Może dołożą coś do pakietów...
Ferbik - 2013-03-29, 17:59

dawid napisał/a:
dostaną od 5 kwietnia bez dodatkowych opłat pełną ofertęCANAL+ PLATINIUM"
Na 3 miesiące podobno :D
dislike - 2013-03-29, 18:37

Heh kolejny członek zarządu nc+ wyleciał (tym razem członek bez członka). Może to CEO powinien polecieć na pysk a nie jego (słowo wymoderowano)?
http://satkurier.pl/news/...znica-zdan.html

edit: usuńcie, nie zauważyłem, że dawid już o tym napisał

bAN - 2013-03-29, 18:39

dość dużo osób z punktów sie wypowiada że ceny maja byc obniżone. I to dość znacznie, ale czy to prawda to trudno powiedzieć.
może nawet nie ceny tylko pakiety mają być inaczej skonstruowane.
zależy w co pójdą.

ja mam takie pytanko do was.
dodzwonił sie ktoś na tą infolinie ich??
ja co jakiś czas dzwonie i dośc ciężko jest ;)

bob_mistrz - 2013-03-29, 18:51

ja próbowałem się dodzwonić i z automatu po ok 3 minutach pipczy zajęta linia i się rozłącza. Teraz się tak zastanawiam nad tym moim okresem umowy, przedłużałem oczywiście przez infolinię i coś mi świta, że okres obowiązywania mogę jednak mieć miesiąc, dwa inny. Jest możliwość sprawdzenia okresu obowiązywania umowy inna, niż przez infolinię???? w ICA nie widzę takiej możliwości
bAN - 2013-03-29, 19:29

że tak powiem, nie bardzo ;)
yampress - 2013-03-31, 12:16

Z tymi cenami i pakietami co maja to oni dlugo nie pozyja.
dawid - 2013-03-31, 13:13

Zastanawiam się tylko, dlaczego UOKiK wyraził zgodę na połączenie się N z Cyfrą+?
Już sobie wyobrażam, co by się działo na wiadomosc np; T-Mobile łączy się z Orange?

michal_saper - 2013-03-31, 15:27

dawid napisał/a:
Zastanawiam się tylko, dlaczego UOKiK wyraził zgodę na połączenie się N z Cyfrą+?


Może po to, by ewentualni klienci mieli łatwiejszy wybór. Bo łatwiej się zdecydować na jedną z dwóch opcji, niż z trzech :D A tak na serio, to czy UOKiK ma coś do tego kto z kim się łączy ???

bAN - 2013-03-31, 19:23

pewnie dlatego żeby polsat nie zmonopolizował telewizji. o połączenie mi chodzi.
a co do umów to uokik analizuje chyba sprawe.
wiadomo, większy twór, większe pole do działania chodź na razie tego nie widać akurat ;)

yampress - 2013-04-01, 10:02

Cytat:

Jak powinna wyglądać oferta nc+?
Janusz Sulisz

Z niepokojem przyglądam się jak fatalnie wygląda sytuacja nowej platformy nc+, która ledwo wystartowała 21 marca a w kilka dni już wkurzyła swoich abonentów do tego stopnia, że konsekwencje mogą być gorzej niż opłakane. I nie pomaga nic - ani uśmiech do mediów, ani wielka feta z okazji startu, ani wywiady w radio czy telewizji, ani pomoc dystrybutorów. Co więcej, co ruch to porażka, ręce już opadają, bo abonenci mają rację, a decydenci nc+ ustawiając swój biznes zbyt szybko chcieli wykazać się dobrymi wynikami, myśląc zapewne, że nikt nie zaprotestuje. Zapomniano o znanym: klient nasz Pan i o tym, że w dobie kryzysu najpierw należało przeciągnąć abonentów, a potem na nich zarabiać.

Skutki pewnego rodzaju startowej arogancji ze strony nc+ są katastrofalne. Tak się składa, że mam dostęp do ogromnej ilości informacji o nc+ od strony technicznej, dystrybucyjnej na temat migracji, techniki, marketingu, itd. Do tego lata doświadczeń z rynku tv-sat swoje robi. Spokojnie mógłbym doradzać takiej platformie - wystarczyło posłuchać! Może teraz jest jeszcze czas na zmiany w tych ofertach, tylko trzeba nauczyć się słuchać „rynku na dole”, jeśli nie fachowców czy dystrybutorów, to chociaż abonentów, choć list prezesa Juliena Verley do Antyncplus.pl też nie był chyba najszczęśliwszym posunięciem, bo co będzie, gdy się okaże, że stoi za tym jakiś student, chcący zarobić na profilu na Facebooku lub punkt APS konkurencji? Oczywiście, broń Boże, nie krytykujemy inicjatywy, ale wskazujemy na sam fakt, że niefortunnie skomunikowana/skrojona oferta nc+ sprowokowała samego prezesa do takich poczynań. Do czego to w tym kraju dochodzi?

Przy starcie 21 marca pozornie wszystko wyglądało super - "jesteśmy the best, my nc+". I to chyba było zgubne przeświadczenie, bo los potoczył się inaczej. Jak można było podczas konferencji 21 marca pokazać standardową ofertę nc+ na takich cenach? Wystarczyłoby zadać pytanie zarządowi nc+, czy kiedykolwiek kupiliby telewizję płatną bez promocji? Chyba nie i tu był błąd w sposobie myślenia. 199 zł za All Inclusive+ i 149 zł za pakiet CANAL+ Platinum z pełnym sportem i paczką HBO pachniał drożyzną bez względu na to, jakie promocje przygotowała nc+ dla poszczególnych przypadków abonentów z obu platform - n i CYFRA+. Dziwne, że decydenci nc+ nie zauważyli, że w Polsce też jest kryzys, zaczyna rosnąć bezrobocie, że płace w Polsce są niższe niż na zachodzie Europy, a ceny za podobne kanały w Niemczech czy innych krajach nawet niższe niż u nas. Zarząd tłumaczył się mediom, że Polska musi tak samo płacić, jak inne kraje, bo amerykańscy producenci nie odróżniają rynków w Europie.

Abonenci nie spodziewali się aż takich podwyżek według matematyki 1+1=3 (albo i więcej). To dziwne podejście, bo każdy biznesmen wie, że najpierw klienta się zdobywa, utrzymuje, uzależnia, „kupuje” czymś, by potem na nim zarobić, za jakiś czas, ale nie już teraz i natychmiast. Zamiast udanej migracji do nc+, dystrybutorzy nc+ zbierają gratulacje od sieci dystrybucji Cyfrowego Polsatu za kolejki w punktach APS konkurencyjnej platformy. Podobno każdego dnia niektóre punkty Cyfrowego Polsatu mają 100-300 aktywacji, bo abonenci, którzy czekali na ofertę nc+ ruszyli przed Wielkanocą po tańsze oferty Polsatu. Wieści o drożyźnie w nc+ lotem błyskawicy rozeszły się po kraju i trudno teraz to będzie zmienić. Punkty Cyfrowego Polsatu otrzymały wsparcie i dokładne wytyczne, jak wykorzystać problemy migracyjne nc+ w sformułowaniu „zawiodła cię telewizja, przyjdź do nas”. APS-y Cyfrowego Polsatu mają nawet specjalne hostessy, które w hipermarketach spacerują blisko punktów/wysp nc+ i odbierają im zniechęconych i wkurzonych klientów. Przy stoiskach nc+ dochodzi czasami do krzyków i wyzwisk pod adresem całkiem niewinnej obsługi.

Szkoda już nawet pisać o licznym wprowadzaniu abonentów w błąd przez BOK, które zwykle twierdziło, że "abonent migrujący dostanie to samo + nowe/stare kanały po zmianach". Faktycznie bywało inaczej, bo klientowi ubywały kanały HBO/Cinemax i Filmbox, a opłata z 69 zł rosła od 119 zł do 149 zł z opcjonalną opłatą 30 zł za pakiet HBO. Co więcej, taka umowa jest ważna i jeśli nc+ nie zreflektuje się, to abonent będzie miał problem, by się jakoś wyratować z długiej umowy na delikatnie mówiąc niekorzystnych warunkach. Takich sytuacji jest już tak dużo, że nie ma co się dziwić, że skargi wkurzonych abonentów trafiły do UOKiK i mediów, a nawet premiera Tuska! Ciekawe jak z tego wykręci się platforma nc+?

Wszyscy na rynku mówią jednym głosem, że listy nc+ do abonentów to strzał we własną stopę. Części z nich zaoferowano tzw. automatyczną migrację z okazji wyłączenia nPremium, którą abonenci n i CYFRY+ przyjęli jako bezwzględny przymus, a nie prośbę czy propozycję. Do tego przymus ten zwykle dotyczył droższego pakietu. Tak nie przyciąga się abonentów, bo te listy nie dość, że zostały przyjęte jak czerwona płachta na byka (rezygnacja i przejście do konkurencji), to znowu złe wieści poszły w sieć, niszcząc po drodze wszystkie możliwości i zalety nowej platformy, co oznacza przystopowanie przypływu nowych abonentów, którzy niekoniecznie chcą mieć ofertę tak wyśrubowaną jak nc+, zależy im na czymś tańszym, bo mają na karku ograniczone fundusze. Podobno listy miały preferować dobrowolną migrację do nc+, ale ktoś w ostatnim momencie to zmienił? Ciekawe po co i ile teraz będzie kosztować pozytywna, dobrze wymyślona kampania reklamowa, która wyciągnie platformę nc+ na wierzch tego biznesu? Łatwo jest coś zepsuć, ale naprawić trudniej i trwa to długo - na dobrą opinię pracuje się latami!

Mówiąc szczerze, 25 marca miałem przyjemność osobiście tłumaczyć prezesowi Verley, wiceprezesom Antingowi i Przybyszowi, jak powinna wyglądać oferta nc+ i lista kanałów, a także co trzeba zrobić, by odwrócić sytuację w sieci. Pokreśliłem całą ulotkę nc+, zmieniłem ceny na takie "dla ludzi", zrobiłem nowy, sportowy pakiet CANAL+ Sport za 69 zł, wskazując wszelkie zauważone błędy. Przekazałem też opracowanie SAT Kuriera jak powinna wyglądać lista kanałów nc+ po 5 kwietnia z precyzyjnymi uwagami, co do sztuki ustawiania kanałów, m.in. dlaczego 1,6 mln abonentom nie wolno było nagle zmieniać listy znanej z CYFRY+ od lat, bo to można było zrobić we wrześniu, już po migracji i przyzwyczajeniu się wszystkich abonentów do nowych porządków. Zaproponowałem też natychmiastowe, wymienne odkodowanie nSportu dla abonentów CYFRY+ i pakietu CANAL+ dla abonentów n - to stało się dopiero 28 marca, gdy sytuacja była już poza kontrolą (klasyczna musztarda po obiedzie). Takich pomysłów przekazałem kilka - szkoda, że reakcja zawsze jest spóźniona, a powinna była być wyprzedzająca - to powinno stać się przed 21 marca! Nikt na to nie wpadł.
http://satkurier.pl
Jaro - 2013-04-01, 11:05

Straty, jakie odnotuje za niedługo nc+ jeśli szybko i radykalnie nie zmienią polityki sprzedażowej i utrzymania klienta będą nieodwracalne.
yampress - 2013-04-03, 14:17

UOKiK wszczyna postępowanie ws. nc+

Cytat:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zdecydował o wszczęciu postępowania przeciwko spółce ITI Neovision w reakcji na skargi konsumentów na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów platformy n jednostronną zmianę ceny oraz oferty programowej - polegającą na wprowadzeniu oferty nc+, podał Urząd w komunikacie. Postępowanie przeciwko ITI Neovision może zakończyć się nałożeniem kary finansowej do 10% ubiegłorocznego przychodu.
- Do UOKiK napływają liczne skargi konsumentów na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów n jednostronną zmianę ceny oraz oferty programowej - polegającą na wprowadzeniu oferty nc+. Ze skarg wynika, że gdy konsument nie zrezygnuje do 19 kwietnia z dotychczasowej umowy, zostanie ona od 1 maja automatyczne zastąpiona ofertą nc+ obowiązującą przez 18 miesięcy. Analiza skarg dała podstawę do wszczęcia postępowania przeciwko spółce ITI Neovision 2 kwietnia 2013 roku - czytamy w komunikacie.

Wątpliwości prezes UOKiK wzbudziło dokonanie przez spółkę jednostronnej zmiany umów (ceny usługi oraz oferty programowej) zawartych na czas oznaczony, a także zbyt krótki termin na złożenie rezygnacji oraz informowanie o nowej ofercie listem zwykłym, podano również.

- Zdaniem Urzędu, konsument, zawierając umowę na czas oznaczony ma prawo do jej realizacji na niezmiennych warunkach do końca obowiązywania kontraktu. Jednostronna zmiana warunków umowy może naruszać dobre obyczaje, ponieważ uzależniona jest wyłącznie od woli przedsiębiorcy. Konsument w takiej sytuacji może przyjąć propozycję lub ją odrzucić - nie ma możliwości realizacji usług na dotychczasowych zasadach. Tym bardziej, że aby móc skorzystać z oferty n, musiał ponieść koszty zakupu i instalacji dekodera oraz anteny satelitarnej - nieodzyskanie pieniędzy za sprzęt w przypadku rozwiązania umowy może skutecznie zniechęcać konsumentów do wycofania się z kontraktu - czytamy dalej.

Ponadto, wątpliwości UOKiK dotyczą przekazywania istotnych informacji listem zwykłym z zastrzeżeniem zbyt krótkiego terminu na złożenie rezygnacji. Zdaniem Urzędu, taki sposób informowania nie gwarantuje, że każdy abonent będzie miał możliwość skutecznego zapoznania się z nowymi warunkami i podjęcia świadomej decyzji o korzystaniu z usług. Warto podkreślić, że w przypadku braku odpowiedzi konsumenta - nowa oferta zaczyna go obowiązywać automatycznie.

Komentarz prezesa nc+, Juliena Verleya dla „Gazety Wyborczej”:

- Nie mamy sobie nic do zarzucenia. Informację o zmianach w ofercie przedstawiliśmy abonentom w formie pisemnej, nie mamy obowiązku doręczenia jej listem poleconym. Taki obowiązek mają np. firmy telekomunikacyjne, ale nie my.
http://satkurier.pl

No i doigrali siem (się) 8)

mafik - 2013-04-03, 19:16

yampress napisał/a:
UOKiK wszczyna postępowanie ws. nc+

Postępowanie przeciwko ITI Neovision może zakończyć się nałożeniem kary finansowej do 10% ubiegłorocznego przychodu.

No i doigrali siem (się) 8)


Przecież informacja że kara może być tak wysoka nie jest jednoznaczna z tym, że UOKIK taką ich ukarze, więc nie ciesz się zbyt szybko...

dawid - 2013-04-03, 20:17

Polecam obejrzenie tego materiału, krótko, zwięźle i na temat:

http://wyborcza.biz/bizne...docenienie.html

Ja w dniu wczorajszym, wysłalem do telewizji N wypowiedzenie umowy. Niech się żabojady w..lą.

Kamol - 2013-04-03, 20:19

A nawet jak ich ukarzą to co z tego będzie miał zwykły abonent? Satysfakcję? Dziś w końcu udało się dodzwonić na ich infolinię i zostałem uraczony promocją, której nie chcę czyli wyższym pakietem (droższym) co prawda z 10 zł ulgą i przedłużeniem umowy na 12 miesięcy. Gdybym chciał zmienić swój 60 cm talerz na większy, czyli taki dzięki któremu będę mógł oglądać "bogatą ofertę kanałów HD" to muszę sobie za niego zapłacić. Tak wygląda oferta dla klientów którzy są z Cyfrą 13 lat.
mafik - 2013-04-10, 08:16

Mieliście już jakieś oferty od NC+ ? Ja wczoraj wysłałem rezygnację i poczekam jaki będzie odzew. Przypominam tym którzy nie pamiętają, że mamy czas do 19.04. żeby zrezygnować!!!
yampress - 2013-04-10, 10:42

Ja jeszcze nie dostałem nic. Jednak w trawie piszcze że nc+ specjalnie opóźnia wysyłanie listów po to aby ludzie nie mieli czasu/ nie zdążyli wysłać zerwania umowy.... "Zwykły list może gdzieś zginąć| Polecony idzie dłużej"
mafik, myślę, że wysłałeś listem poleconym z potwierdzeniem odbioru (żółtą karteczką) :twisted:

W innych zaroślach słychać szepty, że cennik ma się zmienić. Jakieś przebłyski mówiły o tym tygodniu nawet.

Cytat:
Na profilu platformy nc+ na Facebooku pojawiła się informacja: - Dziękujemy za wszystkie uwagi. Prosimy o kilka dni cierpliwości. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami, które przedstawimy w nadchodzącym tygodniu. - Czyżby nowa platforma powstała z połączenia n i CYFRY+ planowała poważne zmiany w ofercie? Jak podaje „Newsweek”, prezes nc+, Julien Verley, „przebąkuje już coś o możliwości zmian w cenniku, który - jak twierdził wcześniej - był nie do ruszenia”.
Newsweek” podaje, że po sfinalizowaniu transakcji połączenia CYFRY+ i platformy n ludzie dawnej CYFRY+ zostali odsunięci od wszelakich decyzji dotyczących przygotowania oferty dla klientów, mimo że to CANAL+ jest większościowym udziałowcem nc+. Wcześniej z CANAL+ Cyfrowego zwolniono m.in. wieloletnią dyrektor programową Beatę Ryczkowską oraz większość szefów kanałów tematycznych.

Zadanie technicznej fuzji CYFRY+ i n wzięła na siebie Beata Mońka, ówczesna prezes CANAL+ Cyfrowego, a do 29 marca br. wiceprezes nc+. Rozstała się z firmą w trybie natychmiastowym z powodu - jak podano oficjalnie - „różnicy zdań na temat przyjętej strategii firmy oraz jej komunikacji”. - To ją niestety przerosło - powiedział informator „Newsweeka”.

Nie jest rzeczą zaskakującą, że osobą odpowiedzialną za sprawy oferty programowej jest wiceprezes zarządu ds. programowych i produktu. W nc+ na tym stanowisku znajduje się Christian Anting. Od czerwca 2010 roku zajmował on stanowisko wiceprezesa zarządu i dyrektora ds. operacyjnych w ITI Neovision, operatorze platformy n. Według „Newsweeka”, to Anting miał przekonywać prezesa nc+ Juliena Verleya, że polscy abonenci w ogóle nie zauważą podwyżki cen, a nawet jak zauważą, to ją bez gadania zaakceptują.
- Niemieccy i francuscy menedżerowie są przekonani, że jesteśmy zaślepionymi fanami futbolu, którzy za oglądanie piłki nożnej gotowi są zapłacić każde pieniądze - tłumaczy była szefowa jednego z kanałów CYFRY+ na łamach „Newsweeka”.
http://satkurier.pl

"Nie oddamy ani guzika" TAA... Albo oddacie albo idziecie na grzyby 8)

Podziękujcie wspanialemu tvn i super platformie cyfrowej "n", która to jest/(była) własnością tvn. Tak jak wcześniej mówiłem,. To nie Francuzi narzucili takie ceny. To zrobili "krajanie" :D Polak potrafi....

Ostatnio nabieram coraz większej niechęci do tego krętactwa jakie serwuje nam nc+. :idea: TvRachunek na 190 się nie aktualizuje, dobrze że chociaż ICA jakoś tam działa (loguje dopiero za 2gim razem ale działa).

ourson - 2013-04-10, 10:55

yampress napisał/a:
mafik, myślę, że wysłałeś listem poleconym z potwierdzeniem odbioru (żółtą karteczką)


To akurat chyba nie jest potrzebne. Musisz mieć dowód nadania przesyłki - w tej chwili na stronie Poczty Polskiej możesz sprawdzić sobie czy list został odebrany czy nie. Więc chyba potwierdzenie odbioru nie jest do niczego potrzebne. W razie "w" i tak Poczta ma protokoły dostarczenia przesyłek...

yampress - 2013-04-10, 11:00

Rok temu takie zerwanie wysłałem w lutym. żółta katreczka przyszła po miesiącu. Polecony doszedł gdzieś w ponad tydzień. Wolałem się zabezpieczyś gdyby coś... ;)

Potem oczywiście przedłużyłem z nimi na kolejny okres. Dzwonił do mnie po jakimś czasie konsultant z ofertą. Dzwonił kilka razy bo go ciągfle czymś zbywałem. No wytrwali są. Ale była dyskusja. :grin: Na "niewiedzącego i nieorientującego się" nie trafił niestety. Najgorsze jest to, że dla starych klientów mają/mieli gorsze warunki niż dla nowych. Coś tu jest/było nie tak. I teraz w nc+ też się nic nie zmieniło a tylko pogorszyło.

ourson - 2013-04-10, 11:18

yampress napisał/a:
Najgorsze jest to, że dla starych klientów mają/mieli gorsze warunki niż dla nowych.


Tak jest chyba wszędzie - banki, sieci komórkowe...

yampress napisał/a:
żółta katreczka przyszła po miesiącu. Polecony doszedł gdzieś w ponad tydzień. Wolałem się zabezpieczyś gdyby coś...


powrót "zwrotek" do nadawcy zawsze był dla mnie zagadką ;-) teoretycznie powinno to iść mniej więcej tyle samo co list polecony, ale tak jak piszesz - idzie 3 razy dłużej :-)

yampress - 2013-04-10, 11:24

W sieciach komórkowych to się troche zmieniło. Kiedyś "trzymali Cie " tym samym numerem. Nie chciałeś tracić numeru to musiałeś siedzieć w sieci. A teraz z tym samym numerem możesz sobie wybrać sieć jaką chcesz a tym samym warunki jakie chcesz wybierając daną sieć. Więc i troche się zmienilo. :wink:
mafik - 2013-04-10, 12:42

Podobno dekodery można oddawać w punktach Canal+ a u nas w Wieluniu jest chyba taki punkt na ul.Wojska Polskiego, bo Salonu N-ki nie uświadczysz. Trzeba by tam podpytać co i jak...
Kamol - 2013-04-10, 14:48

Na infolinii dowiedziałem się że termin 19 kwietnia obowiązuje tylko abonentów platformy N natomiast abonenci Cyfry maja 14 dni od odebrania pisma na zerwanie umowy. Może ktoś to potwierdzić ?? Ponoć wstrzymano wysyłkę listów do abonentów Cyfry. Również do dzisiejszego dnia nie otrzymałem żadnego listu.
Administrator - 2013-04-10, 15:44

Tak, wstrzymali wysyłkę.

Na forum antyncplus jakiś pracownik wstawił fotki ofoliowanych palet z gotowymi listami i naklejoną kartką "Składować do odwołania".

bAN - 2013-04-10, 16:41

ja też nie dostałem ale przynajmniej kolejności kanałów nie zmienili więc nie jest tragicznie ;)
basteks - 2013-04-10, 17:40

Ja dzisiaj przeszedłem z n do nc+. Oferta przez infolinię była znacznie tańsza niż ta, która przyszła pocztą. Trzeba negocjować, bardziej są ustępliwi niż na początku oferty
Administrator - 2013-04-10, 18:27

Basteks a mógłbyś podać co konkretnie zaoferowali i w jakiej cenie?
dawid - 2013-04-10, 18:59

Ja 2 kwietnia wysłałem wypowiedzenie do N-ki. Do dzisiaj nikt nie zadzwonił?! Widać, jak bardzo im zależy na zachowaniu bazy klientów.
basteks - 2013-04-10, 19:08

Platinum w cenie Gold 99 zł zamiast 119 plus promocyjna cena za multiroom
mafik - 2013-04-10, 19:11

Też dostałem taką ofertę, ale narazie czekam:)
dislike - 2013-04-10, 19:54

A czy ktoś już przechodził z c+ do encepence? Co z kartą - można zachować starą czy wciskają nową (conax) ?
Administrator - 2013-04-10, 20:27

http://ncplus.pl/pomoc/fa...jkolwiek-oferty
yampress - 2013-04-11, 09:32

przetrzymajcie ich.
"Niech pan zadzwoni tego i tego dnia.... zorientuje się co u konkurencji..."
"Niech pan zadzwoni tego a tego dnia bo dzis jeszcze nie wiem jaka bedzie sytuacja finansowa wkrótce a po tej dacie będe już wiedział"
"Za tyle nie ale za tyle chętnie bym wziął taki pakiet"
"drogo macie więc zastanawiam się czy nie przejść na dvbt -> naziemną cyfrowa niech pan zadzwoni ...."
"Musze sobie jeszcze to wszystko przemyśleć..."

Dzwonią do skutku. Aż powiesz stanowczo, że "nie chcesz dalej z nimi albo że coś weźmiesz"
To oni są sprzedawcami. Oni muszą /mają presje sprzedać jak najwięcej po jak największej cenie i jak najmniej dająć. Wy nie macie presji brania tego czego dają bo macie wybór. Możecie brać co oferują albo nie. Iśc do konkurencji/dvbt.

Jakbym mógł być w kablówce to nawet bym się nie zastanawiał aby ją wybrać. Tv mało oglądam.
:evil:

mgd8 - 2013-04-11, 12:48

Na Wojska można złożyć wypowiedzenie z N-ki, natomiast w sprawie C+ trzeba wypowiedzenie wysłać pocztą do Wawy i z listem zwrotnym ma się miesiąc na zwrot sprzętu w Mega.
yampress - 2013-04-11, 20:04

Prezes nc+: Mamy nową ofertę

Cytat:
Julien Verley, prezes platformy nc+, w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” zdradził, iż w trakcie ostatnich dni przygotowany został cały pakiet nowych propozycji, które wkrótce zostaną przedstawione klientom. Przeprosił również wszystkich abonentów za zamieszanie jakiego byli ostatnio uczestnikami. Zniknie najdroższy pakiet za 199zł!
Julien Verley, prezes platformy nc+, w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” powiedział, że jego firma jest teraz maksymalnie skupiona na dotarciu do klientów. Pracują praktycznie przez całą dobę. Dodał, iż w trakcie ostatnich dni przygotowany został cały pakiet propozycji, które wkrótce zostaną przedstawione klientom. Poza nowym pakietem Ekstraklasa, platforma nc+ będzie też bardziej elastyczna. Trzeba przyznać, że to zmiany idące w kierunku, jakie nieśmiało wskazywałem tu.

Najdroższy pakiet za 199 złotych w ogóle zniknie z oferty, a nowe przedziały cenowe pakietów będą się mieścić między 39 zł i 119 zł. Wszystkie dodatkowe opcje, czy to programowe czy technologiczne: oferta HBO, Cinemax czy Multiroom, będzie można sobie dobrać wedle uznania do dowolnie wybranego pakietu.

Prezes przyznał również, że w siedzibie nc+ spędzili wiele godzin, zastanawiając się nad tym, co spowodowało, że znaleźli się właśnie w takim punkcie. Głównym wnioskiem było to, że zbyt wiele zmian zostało wprowadzonych naraz.

- Bo nie tylko stworzyliśmy nową nazwę i markę, ale także nową ofertę rynkową, listę programów, co spowodowało, że ludzie nie mogli się doszukać ulubionych programów, opracowaliśmy też zasady przenoszenia dotychczasowych klientów do nc+. 1 grudnia ruszyła fuzja operacyjna dwóch firm, co oznaczało początek skomplikowanego procesu łączenia dwóch zespołów, pochodzących z dwóch różnych firm o różnych kulturach pracy. Dziś, patrząc wstecz, widzimy jasno, że nie powinniśmy byli robić tego wszystkiego naraz. I za skutki wszystkich przepraszam - mówi w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” Julien Verley, prezes platformy nc+.

Julien Verley dodał, że obserwowali rosnące zainteresowanie internautów inicjatywą Anty nc+.

- Chcieliśmy wiedzieć, jak dotrzeć do tych ludzi. Na naszym profilu narzekali na brak odpowiedzi na pytania. To prawda, centra obsługi klienta były oblegane, chcieliśmy więc zacząć dialog z klientami tam, gdzie można było ich znaleźć. Stąd pomysł zaproszenia. Jednak nie miałem żadnych ukrytych intencji. Interesowało nas tylko rozpoczęcie dialogu, który mógłby nam pomóc zrozumieć, czego ci klienci oczekują i rozwiązać sytuację - stwierdził.
satkurier.pl
Ta wypowiedź to stek bzdur.


Jak to gadał Wałęsa: " OTAKE Polske walczyłem" :D
Cosik mi sie wydaje, że to nadal jeszcze będzie nie za bardzo oferta.

mafik - 2013-04-12, 09:05

basteks napisał/a:
Platinum w cenie Gold 99 zł zamiast 119 plus promocyjna cena za multiroom

basteks to chyba się trochę wkurzysz że tak szybko się zdecydowałeś, chociaż z drugiej strony ciekawe jakież to nowe pakiety wymyślili...

yampress - 2013-04-12, 09:25

No ale oddali "guzika" ale to jeszcze nie ta oferta co powinna być. Przychodzi mi na myśl zasada" Najpierw damy palca obaczymy co na rynku będzie się działo, a potem damy rękę :)



Skorupa - 2013-04-12, 09:27

http://www.tvn24.pl/platf...y,318038,s.html
Administrator - 2013-04-12, 11:01

Mówiłem że cen nie obniżą, dodali do droższych pakietów jakieś gratisy i tyle
basteks - 2013-04-12, 11:45

Nawet jest gorzej - gdyby ktoś chciał ten pakiet za 199, który zlikwidowali (nie wiem kto chciałby płacić 200 za tv) to teraz po dodaniu do 119 wszystkich opcji wychodzi drożej, czyli tylko chwyt marketingowy - nie mamy pakietu za 199
yampress - 2013-04-12, 15:15

Administrator napisał/a:
Mówiłem że cen nie obniżą, dodali do droższych pakietów jakieś gratisy i tyle


Obniżą. Ale może jeszcze nie teraz a dopiero zapewne na święta BN.

MAR-COM - 2013-04-15, 19:52

a mi napisali :

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że CYFRA+ i platforma n łączą się w nową platformę
nc+.

Potwierdzamy, że obecne warunki Państwa Umowy z CYFRĄ+ nie ulegają
zmianie.

Zachęcamy do skorzystania z oferty nc+, gdzie z pewnością znajdą Państwo
pakiet dostosowany do swoich potrzeb.

Zapraszamy do oglądania 6 kanałów CANAL+ w nowej odsłonie
na warunkach obecnej umowy oraz kanału nSport, który został
udostępniony promocyjnie na warunkach obecnej umowy (nie krócej
niż do 30 czerwca 2013 r.).


Więcej informacji znajdą Państwo na ncplus.pl

Pozdrawiamy,
nc+

czyli stare warunki jeszcze przez 17 miesięcy :lol:

yampress - 2013-04-16, 11:10

A mnie rozbawiło jedno. Myślałem, że spadne z krzesełka gdy zobaczyłem tą oferte nie do odrzucenia 8)


Otóż ona


Cytat:
Od 15 kwietnia 2013 roku w punktach sprzedaży nc+ udostępniona zostanie nowa oferta DVB-T skierowana do nowych klientów. Promocja ta składa się z pakietu START+ w cenie 19,90 zł przez 18 miesięcy. Dekodery dostępne do oferty to Box+ w bezpłatnym użytkowaniu (Sagemcom HD) z aktywacją 99 zł (bez opłaty za najem) lub z aktywacją 49 zł (z opłatą najmu 5 zł/miesiąc). Po 18 miesiącach, w ramach nieoznaczonego okresu umowy opłata miesięczna wynosi 39 zł.
Ww. promocja docelowo będzie dostępna na terenach, gdzie następują wyłączenia naziemnej telewizji analogowej. Na chwilę obecną oferta jest dostępna na terenie całego kraju.
http://satkurier.pl

Nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać. Za tydzień w poniedziałek za darmo na naszym terenie będzie dostępnych 19 kanałów z dvbt. Więc za co tutaj płacić te 20 zł? Oferta wspaniała. Coraz to większe pogrążanie się nc+. Poczekamy co dalej wymyślą. ;)

Kamol - 2013-04-17, 14:37

Oferta kanałów dvbt wprost rewelacyjna zwłaszcza takie rarytasy jak TVR, Rodin, CNBS Europe, France 24 i Arte. I na zachętę aktywacja tylko 99 zł.
Dodatkowo platforma NC+ paruje karty z dekoderami.

bAN - 2013-04-17, 19:45

jak dla mnei to ta oferta nie jest taka tragiczna jak myślałem. szkoda tylko że za oglądanie ligi polskiej trzeba 100 rzucić. ale co tam, to tylko 20 więcej niż było wcześniej ;)
bob_mistrz - 2013-04-17, 22:57

Ja przeniosłem się do nc+ przed 11.04 i za 64zł do końca umowy mam cały pakiet canal+. Umowa na 18 m-cy.
bAN - 2013-04-18, 21:19

canal + sport też ??
bob_mistrz - 2013-04-19, 09:04

bAN, tak. Najpierw dostałem standardowy silver - czyli c+ family i c+ family 2 a reszta na 2 m-ce. Ale koło 16 kwietnia taka oto informacja się pojawiła, ku mej uciesze: http://www.fotosik.pl/pok...767d524be0.html
Z tego co wiem, to takie promocje dostali Ci, którzy zawarli umowę właśnie przed 11.04.

Więcej tutaj:
https://www.facebook.com/...&type=1&theater

bAN - 2013-04-19, 15:56

no to wypas :P
yampress - 2013-05-26, 10:35

"Nic się nie stało Polacy, nic się nie stało..." ;)

Jakoś w marcu wysłałem wniosek o nie przedłużaniu umowy z C+ (a kończyła się teraz w czerwcu 2013)
I w tym tygodniu czwartkowego poranka o nieokreślonej godzinie dzwoni do mnie konsultant...
Po krótkiej rozmowie o nieudanych cenach pakietów oraz o czasie jaki byłem w C+ ów konsultant zaproponował mi przedłużenie umowy na kolejne 15 miesięcy na tych samych warunkach co mam teraz . Oczywiście powiedziałem mu aby zadzwonił za tydzień namyśle się i rozeznam w ofertach na rynku.
Mija dzień i dzwonią kolejny raz, ale już nie ten sam konsultant tylko jakaś panienka... konsultantka
I mój wniosek -> chyba powoli zaczynają odczuwać wdrażanie dvbt. Tych ludzi, których złapali to mają, a nie wiadomo ilu przybywa nowych? czy dużo przychodzi czy nie? Zastanawia mnie również ile osób zostało z nimi... na starych warunkach jakie im zaproponowali.

"Lepiej późno niż póżniej" :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group