Wysłany: 2010-07-01, 11:06 kulturystyka?
Witam. Szukam osoby która ma doświadczenie na siłowni, mogłaby pokazac technike ćwiczeń czy poinstruować. Czy tez chciałaby ćwiczyc a po prostu nie ma gdzie.
Poprawiono 2 błedy ort.
Ostatnio zmieniony przez Archdevil 2010-07-01, 12:39, w całości zmieniany 1 raz
Coś tam wiem o treningach i wykonywaniu ćwiczeń. Nie jestem bóg wie jakim "koksem" ale podstawy treningu i jakieś doświadczenie mam;) moge ci cos pomoc jesli chcesz. w Internecie jest duzo filmow instruktazowych, sam tez jestem samoukiem:)
Wysłany: 2010-07-01, 12:53
Ale tez chciałbys cos pocwiczyc czy jak Bo ja no przyznam sie bez bicia iz samemu to sie troche nie chce ;p
_________________ Nieustanna walka i dążenie po swoje
Wyznaczone cele przepędzają paranoje. Twardo tu stoję bo pewien jestem swego. Z podniesioną gardą nikt mi nie odbierze tego. Co nauczyło życie tysiącem dni. Nie raz konkretnie pozmazywały ślady krwi wiesz.
Wysłany: 2010-07-01, 15:08 Re: kulturystyka?
SysiO napisał/a:
Witam. Szukam osoby która ma doświadczenie na siłowni, mogłaby pokazac technike ćwiczeń czy poinstruować. Czy tez chciałaby ćwiczyc a po prostu nie ma gdzie.
Wysłany: 2010-07-01, 19:04
no można tak powiedzieć
Wyznaczone cele przepędzają paranoje. Twardo tu stoję bo pewien jestem swego. Z podniesioną gardą nikt mi nie odbierze tego. Co nauczyło życie tysiącem dni. Nie raz konkretnie pozmazywały ślady krwi wiesz.
Wysłany: 2010-07-02, 09:20
creative napisał/a:
cos wiecej o niej powiedz jaki sprzet ile obciazenia itp
Dokładnie! Napisz jaki masz sprzęt, wtedy coś podpowiemy odnośnie treningu.
Najlepiej wpadnij jutro do HERKULESA (koło basenu ''zakrytego'') w godz. 16.00-17.00 i zapytaj o TR (Tomka). Pomogę!
Wysłany: 2010-07-02, 23:59
hmm no nie jest to może sprzęt pierwsza klasa. ale jest Ławeczka , krótka do brzuszków. prosta z regulowanym skosem ok 70 kg obciążenia 2x gryf 4x gryf krótki bieżnia sprężyny skakanki. No to tyle jak dam rade zrobic jutr o to moge fotki podesłac