Maciej W trakcie przeprowadzki do Wielunia EWI w Sercu
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1155 Piwa: 5/6 Skąd: EWI-OOL
Wysłany: 2010-10-13, 16:59
Proszę też o ofertę jeśli można , ten sam model samochodu jak wyżej .
_________________ Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło, rodzą się prawa robactwa. I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać.
Antoine de Saint-Exupery
a mam pytanie w związku z filtrem DFP
czy taki filtr mozna wyczyścić, bo słyszałem że w PKS-ie maja specjalne urzadzenie do czyszczenia takowych filtrów??
a mam pytanie w związku z filtrem DFP
czy taki filtr mozna wyczyścić, bo słyszałem że w PKS-ie maja specjalne urzadzenie do czyszczenia takowych filtrów??
Nie ma urządzeń do czyszczenia filtrów DPF/FAP. Można jedynie podjąć próbę jego udrożnienia specjalną chemią, co jest zabiegiem mało efektywnym.
mstronic, czyli tzw. regeneracja, analogicznie do czujnika recyrkulacji spalin EGR?
Jeśli tak, to dwa lata temu miałem regenerowany EGR i służy z powodzeniem do dziś. Wykończył co prawda wcześniej dwie sondy lambda, ale po chemii sprawuje się bez zastrzeżeń.
Ferbik, nie porównuj EGR'u do DPF/FAP. Wkład filtra DPF/FAP przypomina swoją budową wkład katalizatora, z tą jednak różnicą, że otwory w DPF/FAP przez które przelatują i jednocześnie oczyszczają się spaliny, są dużo mniejsze. Jeżeli te otwory zatkają się na tyle, że sam sterownik silnika nie będzie w stanie wypalić filtra podczas codziennej eksploatacji auta, to czyszczenie chemią nie będzie miało zbyt dużego sensu. Dla lubiących czytać: http://moto.wp.pl/kat,159...ml?ticaid=1b13c
Odnośnie tego zaworu recyrkulacji spalin EGR miałem z nim do czynienia przez ostatnie 2 miesiące. Obecnie nadal jeżdżę z tym popsutym zaworem, lecz ... wyjąłem wtyczkę Silnik hula jak z nowym zaworem. Dodam, że żadnych błędów komputer nie pokazywał niezależnie, czy jest wtyczka czy nie. Co niektórzy dziwią się po co ten zwór w zwykłym dieslu i go zatykają.
Zawór EGR czyli jakby drugie doładowanie silnika spalinami , plusy - czyściejsze spaliny , mocniejszy silnik , wada - psuje się , cena "wyrywa z butów", regulacja i czyszczenie nic nie daje ... mam z nim problemy w dci ,od roku odłączona wtyczka, w komputerze błąd - brak EGR ... cena 400-700 zł ...
_________________ "Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum