Mam taki pomysł, aby usuwać konta użytkowników nieaktywnych, tzn. takich na przykład, którzy w ogóle nie napisali powiedzmy przez miesiąc od rejestracji żadnego posta.
Co admini na to ?
Wysłany: 2005-07-28, 09:33
ferbik widzisz zmyles sie wtedy z poprzedniego forum i nei wiesz ze tak bylo
jestem NOWY w te klocki, wiec za bardzo nie powinienem zabierac glosu, ale wydaje mi sie, ze takie dwa miesiace to tez malo czasu... sami powtarzacie w innych postach, ze to forum sie odradza, ze jeszcze nie jest tak popularne jak podobno kiedys bylo, ze trzeba jakos rozkrecic itp... uwazacie ze w dwa miesiace bedzie juz tylu uzytkownikow, ze ciasno sie zrobi? wiem, ze jak ktos nie pisze, to bez sensu by byl wsrod uzytkownikow, ale jak zbyt wczesnie zrobi sie czystke, to Ci NOWI, ktorzy dopiero wowczas zechca uczestniczyc w dyskusjach moga stwierdzic, ze skoro jest tak malo uzytkownikow (po czystce moze zostac naprawde niewielu) to po co sie w ogole angazowac w rozmowy... nie sadzicie? ja bym poczekal dluzej - nawet 4 miesiace....
hehe , nie martw się, Tobie to na razie nie grozi Te 2 miesiące to min. Zobaczymy jak będzie. Już widać ilu użytkowników udziela się na forum. Także na razie nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Dziękujemy za podpowiedzi
ja sie nie martwie tym, ze znikne z powodu braku aktywnosci... chodzi mi tylko o tych, ktorzy na razie tylko zagladaja jako goscie... ilosc zarejestrowanych uzytkownikow moze wplynac na ich decyzje o rejestracji. kiedy bedzie ich malo moga stwierdzic, ze nie warto.... nie twierdze, ze nie nalezy usuwac niekatywnych (jestem za), ale z umiarem
ywis [Usunięty]
Wysłany: 2005-07-28, 13:55
Hm. Ciekawa sprawa z tym usówaniem, ale dopiero 46 userów He he he..., nie ma z czego orzebierać, ani wybierać...
MAPET [Usunięty]
Wysłany: 2005-07-28, 17:58
to moze wywalmy wszystkich co maja ponizej 150 postow bo tylko miejsce zajmuja ..
ywis [Usunięty]
Wysłany: 2005-07-28, 19:03
150 postów powiadasz, hm... no to mnie się nie tyczy, rotfl