Klimat miales niezly, ale mozna byloby to lepiej wykorzystac. Tak jak napisales w temacie: "nie jestem fotografem ale..." dokoncze: "...czasem mam fajne pomysly, tylko gorzej z wykonaniem, ale jak juz mowilem nie jestem fotografem"
Chcialbym poznac to miejsce bo wydaje mi sie ciekawe na plenerek foto.
Ostatnie zdjecie z tych wszystkich przypadlo mi do gustu
hmmmm..... pierwsze zdjecie - przede wszystkim niedoswietlony pierwszy plan... wybrales nielatwe zadanie - fotografowanie pod swiatlo... jasne niebo i cien rzucany przez samochod to zle powiazanie, ktorego efekty widac.... przydalby sie ekran i doswietlenie samochodu, a w najgorszym przypadku uzycie flesza... czasmi to pomaga.... ciekawa scenerie ma drugie zdjecie - tylko kadrowanie mi nie odpowiada... musialbym byc na miejscu by wyjasnic o co mi chodzi, ale przydaloby sie umieszczenie w jednym kadrze samochodu i tego tasmociagu (jak zwal tak zwal, mam nadzieje, ze wiadomo o co mi chodzi)... ale probowac trzeba... ten nie robi bledow i sie nie uczy, kto nic nie robi
[ Dodano: 2005-07-19, 14:05 ]
zle sie wyrazilem - chodzi o umieszczenie calej tej aparatury i samochodu w kadrze oczywiscie w jakis rozsadny sposob - mysle, ze by sie udalo
mnie podoba sie fotografowanie samochodow z bliskiej perspektywy, co powoduje znieksztalcenia w formie rybiego oka przez zastosowanie krotkiej ogniskowej, np cala bryla samochodu na pierwszym planie kadrowana przy zderzaku od dolu
Wysłany: 2005-07-19, 13:25
tONic napisał/a: