No to napisałem że chyba 1,1. Nie mój samochód więc nie wiem dokładnie. Ja bym takim czymś nie jeździł, ale że moja matka się boi dużych samochodów no to co ja poradze A w gazetach o Seicencie nie piszą i dobrze
No to napisałem że chyba 1,1. Nie mój samochód więc nie wiem dokładnie. Ja bym takim czymś nie jeździł, ale że moja matka się boi dużych samochodów no to co ja poradze A w gazetach o Seicencie nie piszą i dobrze
Wtedy to miałem mature na głowie to nie kupowałem, dopiero tak od czerwca kupuje co tydzień auto świat i motor. Nie dawno był test Forda Mondeo, Laguny,Mazdy 6 i Primery i się też cieszę bo też się zastanawiam nad Laguną właśnie albo Alfą.
Pomógł: 42 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 4309 Piwa: 76/53 Skąd: wieluń
Wysłany: 2010-09-24, 10:56
Mnie osobiście "leży" ten, z drugiego linku ale wybór tak naprawdę należy do Ciebie. Kiedyś Administrator mądrze napisał, że fotografia to nie to samo co real Życzę udanych "łowów"
_________________ Im dłużej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Dominika, ja bym się wystrzegała komisów Oglądałam ostatnio program Zawody, którego odcinek był poświęcony komisom samochodowym (podrzuciłabym Ci link, ale już go skasowali, dziwne..) w którym obecni oraz byli sprzedawcy sami potwierdzali, że przy kupnie auta omijają komisy szerokim łukiem. To co oni opowiadali co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie
Myślę że z dwojga złego lepiej kup od osoby prywatnej Ale poczekajmy na opinie ekspertów
jeśli można wiedzieć, dlaczego wybrałaś peugeot 206?
co do linków oczywiście, tak jak ktoś wspomniał, musisz każdy model obejrzeć w realu, to nie ulega wątpliwości.
mi osobiście, na pierwszy rzut oka, nie pasują ze zdjęć: ten zielony ze zgierskiej-zdjęcia słabej jakości, ale wygląda z przodu na bity, oraz ten z tomaszowa- zastanawia mnie to, że silnik łupie olej "od wymiany do wymiany ubytek ok. 0,5l – 0,7l." i tu pozostaje kwestia co ile następuje wymiana
Wiek: 42 Dołączył: 18 Sie 2006 Posty: 15 Skąd: Biała
Wysłany: 2010-09-26, 09:43
sauce napisał/a:
Wtedy to miałem mature na głowie to nie kupowałem, dopiero tak od czerwca kupuje co tydzień auto świat i motor. Nie dawno był test Forda Mondeo, Laguny,Mazdy 6 i Primery i się też cieszę bo też się zastanawiam nad Laguną właśnie albo Alfą.
Z mojego doswiadczenia radze sie trzymać z daleka od alfy romeo...
_________________ " Something Never Change.... Something Do Change "
Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 883 Piwa: 12/4 Skąd: Planeta Ziemia
Wysłany: 2010-09-26, 20:51
Ja bym podszedł do kupna samochodu w sposób praktyczny, czyli do czego ma auto służyć i jakie spełniać wymogi. Zatem wyposażenie nie jest bez znaczenia. Komfort jazdy również. Ja przede wszystkim uwzględnił bym elementy wpływające na bezpieczeństwo, czyli ABS, ASR, ESP, airbag. Oczywiście nie muszą być wszystkie wymienione, ale chociaż ABS. Następnie trwałość karoserii, jeżeli mamy garaż pod chmurką oraz ekonomikę. Np. ople słyną ze znikającej karoserii. Jest to bardzo ważne, bo silnik zawsze można zmienić. Karoserię już nie.
Do niedawna samochody z silnikiem diesla uważano za ekonomiczne, ale to się zmieniło na korzyść benzyna/LPG. Ponadto nie bez znaczenia jest ekologia. Oczywiście mam na uwadze używanie auta nie tylko na przejazdy krajowe. Za granicą są tzw. "strefy zielone".
Jako pierwsze lub tanie auto to proponowałbym coś z citroena lub peugeota. Nie ukrywam, że od lat jeżdżę tymi markami właśnie z powodów podanych powyżej. Dodam jeszcze, że utarła się opinia o drogich częściach i słabych zawieszeniach auta francuskich, przez co są tańsze od niemieckich. Nie jest to prawda.
Oczywiście wybór zawsze należy do kupującego.
Nie będę nikogo namawiał do kupna Saaba, im mniej takich aut jeździ tym lepiej.
Ale mam pod ręką ciekawe rankigni TUV i DEKRY
Cytat:
Dekra i TÜV: Saab liderem niezawodności!
23.08.2010.
Na tych stronach nikogo nie trzeba do kupna Saaba przekonywać, ale też czytając niektóre wątki na forum można odnieść wrażenie, że Saab to strasznie awaryjne auto wymagające nieustannych napraw (w końcu raczej nie piszemy regularnie, że oto nasz Saab przejechał bezawaryjnie kolejny miesiąc czy tysiąc kilometrów). Zapewne wszystkich ucieszy zatem wiadomość, że pomimo burzliwej atmosfery wokół firmy, inżynierowie odpowiedzialni za jakość w Saab Automobile AB najwyraźniej nie próżnowali. Dowodem mogą być kolejne wyniki rankingów niemieckich organizacji zajmujących się oceną stanu technicznego samochodów - Dekra i TÜV. Po dobrych wynikach w 2009, wyniki za rok 2010 są jeszcze lepsze!
Według TÜV, Saab jest jedną z czterech najbardziej niezawodnych marek pojazdów. Oznacza to kolejną poprawę pozycji Saaba - o dwa miejsca w stosunku do rankingu 2009. Przed Saabem już tylko "święta trójca" - Porsche, Subaru i Toyota, od wielu lat zajmujące najwyższe lokaty dzięki dużej liczbie udanych modeli sprzedanych na rynku niemieckim. Warto zaznaczyć, że za Saabem znaleźli się praktycznie wszyscy konkurenci z segmentu premium - nie tylko Audi, które spadło na miejsce dziewiąte, ale także BMW, Mercedes i Volvo, które znalazły się w ogóle poza pierwszą dziesiątką, zdominowaną przez marki z Japonii.
Dekra, które swoje wyniki prezentuje w kategoriach podzielonych według przebiegu aut, przyznaje Saabowi pierwsze miejsce (tzn. badane Saaby wykazały najniższą liczbę usterek) w kategorii do przebiegu 50 000 km, a w grupie aut o przebiegu między 50 a 100 000 km Saab musi ustąpić jedynie Subaru. Niestety, liczba zbadanych przez Dekrę egzemplarzy o przebiegu powyżej 100 tysięcy kilometrów jest wciąż zbyt niska, aby wystawić Saabowi ocenę.
Warto dodać, że tak dobre wyniki Saab zawdzięcza przede wszystkim nowej wersji Saaba 9-3, obecnej na rynku od roku modelowego 2008. To ten model stanowi większość sprzedaży Saaba w ostatnich latach, kiedy starzejąca się 9-5 oddała mu pola. Silnik benzynowy LK9 montowany w Saabach 9-3 pozbawiony jest problemów z odmą czy kasetą DI, które trapią wcześniejsze silniki serii H, a diesle Fiat-GM Powertrain również cieszą się na tle konkurencji opinią niezawodnych. Jest to też dobrą wróżbą na przyszłość, bo kolejny model Saaba 9-3 będzie oparty na tej samej, dopracowanej platformie, a nowy Saab 9-5 również bazuje na pokrewnych rozwiązaniach.
Niestety, aby przekonać się o coraz wyższej jakości aut Saab należy rozstać się z solidną ilością gotówki nabywając auto nowe lub prawie nowe (chociaż ceny Saaba wciąż są okazyjne na tle innych aut klasy premium). Tym niemniej, gdyby ktoś z Was, albo Waszych znajomych w takowy sposób pragnął owe nadwyżki finansowe spożytkować, polecamy mieć to na uwadze
Jak powiedział cogito... Trzeba sie zastanowić czego szukasz dokładnie, czego potrzebujesz.
Ja chce mieć wygodne auto i nie patrze ile tam pali(LPG) a ktoś inny będzie szukał ekonomicznego diesla i żeby części były najtańsze(Fiat?)
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-09-27, 16:07
Porównywanie awaryjności całych marek jest delikatnie mówiąc głupie.
Tutaj można sprawdzić wyniki każdego modelu wybierając interesujący nas samochód.
http://www.uzywane.mojeau...sci_dekra_2010/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum