Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Lip 2006 Posty: 285 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-07-29, 21:29
Jednak The Stig zastąpi Massę w najbliższym GP.
Some say his upper torso is made of carbon fibre... and that his blood is 1 part petrol and 2 part diesel...
_________________ Kolarstwo to nie jest gra. Kolarstwo to jest sport. Twardy, ciężki, który wymaga wiele wyrzeczeń. Można grać w piłke, tenisa lub hokeja. Ale nie można grać w kolarstwo. Jean de Gribaldy
Przecież wiadomo, że Kubica do końca sezonu musi jeździć w BMW. Zmiana stajni może nastąpić dopiero od następnego sezonu.
Nie zgodzę się z Tobą, była by to podobna sytuacja jak z Jacques Villeneuve, który w środku sezonu został zastąpiony przez Roberta, gdyby Ferrari zaproponowało występy Kubicy w ich barwach team (BWM) mógł by zerwać szybciej umowę, która i tak kończy się po sezonie nie utrudniając rozwoju Polakowi i oszczędzając trochę pieniędzy na jego kontrakcie. Była by to też okazja dla Christiana Kliena.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-07-30, 15:32
To była zupełnie inna sytuacja, tam umowę między BMW i Villeneuve rozwiązano za porozumieniem stron. Czyli zależało na tym zarówno jednej jak i drugiej stronie .
W przypadku Kubicy, BMW nie ma żadnego interesu w rozwiązaniu z nim umowy. Mieliby szukać nowego kierowcy na kilka wyścigów? Po co? Zerwanie umowy przez którąkolwiek ze storn wiąże się z ogromnymi kosztami. Jaką masz pewność, że Kubica chciałby rozwiązać umowę? Kto wie czy znalazłby gdziekolwiek miejsce w tym sezonie.
W przypadku Kubicy, BMW nie ma żadnego interesu w rozwiązaniu z nim umowy. Mieliby szukać nowego kierowcy na kilka wyścigów? Po co? Zerwanie umowy przez którąkolwiek ze storn wiąże się z ogromnymi kosztami. Jaką masz pewność, że Kubica chciałby rozwiązać umowę? Kto wie czy znalazłby gdziekolwiek miejsce w tym sezonie.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-07-31, 11:05
Ja czytam ze zrozumieniem. Problem polega na tym, że Twoje wypowiedzi opierają się na błędnych założeniach które sam sobie wymyśliłeś. Sytuacja jest inna ponieważ Villeneuve odszedł z Formuly, a Kubica wg Twoich założeń miałby przejść do Ferrari.
Rozwiązanie kontraktu z BMW i przejście do Ferrari to nie jest tylko kwestia podpisów.
Co z nagranymi już reklamami w których występuje Kubica- np. BMW M6 ? Co z zaplanowanymi już pokazami/targami samochodów w których ma uczestniczyć Kubica?
Pieniądze jakie mu płacą to naprawdę nie jest wielki koszt dla BMW. W pierwszy sezonie zarabiał 3 mln , w 2009 podobno spor więcej bo koło 9mln.
Natomiast budżety teamów na 2009 rok:
1. McLaren 270 mln euro
2. Ferrari 255 mln euro
3. Toyota 250 mln euro
4. BMW Sauber 210 mln euro
5. Renault 190 mln euro
6. Red Bull 120 mln euro
7. Brawn GP 95 mln euro
8. Williams 90 mln euro
9. Toro Rosso 70 mln euro
10. Force India 65 mln euro
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Lip 2006 Posty: 285 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-07-31, 19:16
Nie wiem dlaczego Kubice wsadza się ciągle do Ferrari. Jak pokazał ten sezon (i jak pokazały inne sezony, vide "bicampeon z Oviedo") Ferrari jest to pobicia i nie jest to team, który co roku zdobywa tytuł.
_________________ Kolarstwo to nie jest gra. Kolarstwo to jest sport. Twardy, ciężki, który wymaga wiele wyrzeczeń. Można grać w piłke, tenisa lub hokeja. Ale nie można grać w kolarstwo. Jean de Gribaldy
Ferrari jest to pobicia i nie jest to team, który co roku zdobywa tytuł.
Ale jest to team który zrobi wszystko żeby odbić się od dna, odchudzenie bolidu Kimiego kosztowało ( nie jestem pewien) 6 mln od kg, oni nie mogą sobie pozwolić na to co zrobiło w tym sezonie BMW czyli nic. Sam Robert przyznał, że przez pierwsze 4 wyścigi Sauber nie wprowadził żadnych poprawek, a team z Milton Keynes(RB) używa już potrójny dyfuzor, a ich bolid jest jednym z mocniejszych
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-08-11, 09:47
Niemieckie media informują, iż powrót Michaela Schumachera do Formuły 1 nie będzie miał miejsca podczas GP Europy. Schumacher w rozmowie z prezydentem Ferrari oznajmił, iż nie zastąpi Felipe Massy w zespole F1.
- Wczorajszym wieczorem rozmawiałem z prezydentem Lucą di Montezmolo i szefem teamu Stefano Domenicalim, i byłem zmuszony poinformować ich, że nie będę mógł wskoczyć na miejsce Felipe - poinformował kierowca na oficjalnej stronie internetowej.
Niemiecki kierowca od kilku tygodni narzeka na ból karku, prawdopodobnie podczas motocyklowej kraksy kierowca doznał złamania jednego z kręgów szyjnych, które nie zostało dotychczas zdiagnozowane.
Okazało się, że pomimo interwencji medycznej, bóle Schumacherowi wciąż doskwierają i sam zawodnik zdecydował, że występ w Formule 1 mógłby okazać się zbyt wielkim obciążeniem, dlatego był zmuszony zrezygnować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum