Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 107 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: INTERNET
Wysłany: 2013-03-09, 11:05
Mateusz
w sprawach oferty, proszę pisać na maila - z informacją na kogo zawarta jest umowa,
po raz kolejny informujemy, iż nie mamy możliwości identyfikacji użytkowników na forum,
także takie sprawy załatwione zostaną szybciej jak dostaniemy informacje na maila: biuro@margonet.pl
U Was też ostatnio nie trzyma pełnej prędkości internet? jest połowa łącza w dzień albo i mniej.
Trzyma. Jeżeli Ci nie działa to prędzej uzyskasz pomoc kontaktując się z Margonet bezpośrednio niż pisząc tutaj. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby nie odpisali na maila.
Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 107 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: INTERNET
Wysłany: 2013-10-11, 21:06
edzia i odziu,
oferujemy możliwość przetestowania usługi przez 30 dni, w ciągu których - w razie kiedy usługa nie spełnia oczekiwań można wypowiedzieć umowę.
mihau,
tak jak pisze MB, najszybciej można wszystko załatwić pisząc do nas na maila: biuro@margonet.pl - prosimy o taką formę kontaktu.
Jak mam napisać do Państwa skoro internet nie działa? Gołębia pocztowego mam wysłać?
Próba kontaktu telefonicznego również kończy się fiaskiem. Pod oboma numerami nikt nie podnosi słuchawki, pomimo wykonywania połączeń w godzinach, w których BOK rzekomo działa.
Może gdyby na stronie www była jakaś informacja o awarii to nawet bym nie dzwonił, ale tam również cisza...
Ja rozumiem, że "radiówka" to nie kabel, i od czasu do czasu mogą zdarzać się jakieś problemy, ale odnoszę wrażenie że ostatnio jest ich coraz więcej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum