Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-08-22, 21:27
Mateusz, zalej na pełny zbiornik litro mixolu. Jest duża szansa że pomoże, oczywiście musisz trochę przejechać. Od tej pory używaj już zawsze tego dodatku - jakieś 0,5L na zbiornik.
Auto ma objawy w postaci problemów z zapalaniem. Rozrusznik kręci szybko a auyo nie zapala od razu albo podczas ruszania trzeba dodawać gazu w dieslu zeby nie zgasł przy niskich obrotach. Minimalny dym przy odpalaniu i czuć ze mocy brakuje.
Administrator
Dzieki za rade. Potrzebuje auta na długie trasy po 1000km a zabieg regeneracji to 100-150 zl od sztuki. Juz wymienilem turbo (wina chyba wtryskow) i zastanawiam sie czy lepiej zapłacić za regenrację tych wtryskow i miec z głowy. Mialem kontrolke Sprawdz Układ Wtrysku Paliwa i innej przyczyny nie widzę. Wymiana filtru paliwa była robiona.
Dobra. Spróbuje tego miksolu i sprawdzę. Widze że na forach dużo pozytywnych opinii co do tego specyfiku. Zbiornik mam 60l
Mar COM
W malych warsztatach dużo zależy od osoby która pracuje a duże firmy to chyba maja jakieś standardy. ( tak mi sie wydaje)
Nie wiem na ile PKS jest dobry. Słyszałem ze Bosh Kamionka tez to robi. Ale to lokalne firmy. Hmm
W malych warsztatach dużo zależy od osoby która pracuje a duże firmy to chyba maja jakieś standardy. ( tak mi sie wydaje)
Nie wiem na ile PKS jest dobry.
Zawsze wspominam jakie "standardy" mają w PKSie jak chciałem kupić akumulator. Najpierw prowadzali mnie od Annasza do Kaifasza czyli sklep-serwis-biuro aż w końcu usłyszałem "to se kup"
Wszystko zależy jaki system CR masz w samochodzie.
Ponoć najłatwiej i najtaniej (dobry dostęp części zamiennych) regeneruje się "stare" elektromagnetyczne wtryskiwacze Boscha i ewentualnie Delphi.
O mechaniku z Komornik krążą skrajnie różne opinie.
Jedni twierdzą, że nie oddaliby tam do naprawy nawet 20-letniego URSUSA, inny zaś, że to najlepszy 'fachman' od Diesli w okolicy, który "uleczył" niejeden "ciężki przypadek" nad którym inni mechanicy rozkładali ręce.
W każdym bądź razie na brak klientów raczej nie narzeka
Przejeżdżałem około tego warsztatu parę razy i zawsze długi "sznurek" aut w kolejce.
Żałuje że nie wziąłem 2.0 dCi którego współtworzył Nissan. Ale teraz za późno.
Silnik używany kosztuje od 2 tys zł. Więc trochę nie potrzebnie byłoby regenerować wtryski za 1800zł. W przebieg nie wierze, jest za niski 118 tys, chociaż auto wygląda na nie wyeksploatowane.
silnik to z wtryskami , pompą wtryskową i turbiną najlepiej kupić z jakiegoś autka po dachowaniu, bo sam silnik z wtryskami za 2 tys. to trochę za tanio , aby na tym pojeździć dłużej ... można jeszcze wyczyścić same wtryski - koszt ok 150 zł / 4 szt. w PPKS i auto sprzedać ... i kupić coś innego ...
_________________ "Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum