Wysłany: 2008-11-09, 09:12 Poszukuję kogoś kto zna się dobrze na komputerach.
Jakiś czas temu kupiłam laptopa i w sklepie mi powiedzieli ze da się na niego wgrać bez . problemu tylko Viste. Podobno XP tez się da, ale trzeba coś tam przestawić, nie znam się na tym i sama tego nie zrobię Dlatego szukam osoby która by mi to dokładnie wytłumaczyła, albo sama mi to zrobiła
Jakbym wiedziała co przestawić to bym to sama zrobiła. Jak już pisałam wcześniej nie znam się na tym. Przy zakupie mi powiedzieli, że bez problemu sama wgram tylko Viste, a z XP poradziłby sobie tylko dobry informatyk. I faktycznie tak jest, viste wgrałam sama, a XP nie potrafię.
Wysłany: 2008-11-09, 22:09
Problem polega na braku w XP pewnego sterownika. XP wywala sie na początku instalacji.
Powody są dwa (i/lub):
1. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1112644.html
2. problem z rozpoznaniem przez XP platformy Puma - trzeba mu podrzucić podczas instalacji sterownik, tak jak kiedyś z SATA, lub zintegrować go z XP.
Producent nic nie poradzi - nie oferuje wsparcia dla XP (chociażby brak dedykowanych sterowników - trzeba dobierać ręcznie).
Jakiś czas temu kupiłam laptopa i w sklepie mi powiedzieli ze da się na niego wgrać bez . problemu tylko Viste. Podobno XP tez się da, ale trzeba coś tam przestawić, nie znam się na tym i sama tego nie zrobię Dlatego szukam osoby która by mi to dokładnie wytłumaczyła, albo sama mi to zrobiła
Napisz na PW co to za laptop i jakiś namiar na siebie. Dużo zależy od marki laptopa ale poradzimy coś:) Pozdrawiam
Niech mi jeszcze ktoś powie, czy takie zainstalowanie xp na "siłę" na laptopie wpłynie jakoś na niego negatywnie? Szczególnie rodzice się boją, że skoro w sklepie mówili, że ma być Vista, to ma być i już... Bo ja już sama nie wiem co robić... na tej Viście przeszkadza mi szczególnie to, że drukarka nie działa i nie znalazłam innej przyczyny tego.