Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 883 Piwa: 12/4 Skąd: Planeta Ziemia
Wysłany: 2009-06-23, 21:22
Zapomnieliście o "francuzach". Moim zdaniem dobre autka.
Co do komforty jazdy, to marki niemieckie mogą się schować.
Oczywiście nie piszę o tym z pozycji fana marek francuskich, bo faktem jest, że zawieszenia francuskie przewyższają pod względem komfortu niemieckie.
Ponadto w samochodzie ważna jest karoseria i jej zabezpieczenie przed korozją. Najlepiej ocynkowana. Nie wszystkie marki to mają.
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sie 2005 Posty: 191 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-06-23, 21:42
Francuskie auta są wygodne, ale naprawa ich nie jest taka fajna i tania.
Przede wszystkim trzeba dobrze czuć się w samochodzie i mieć przyjemność z jazdy
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-06-23, 22:39
Jedyne co należy brać pod uwagę to stan samochodu. Kolor, marka schodzą na dalszy plan. Tak jak już ktoś napisał nie warto jeździć daleko przy takiej kwocie. Należy zwrócić szczególną uwagę na blacharkę, wszystko inne można naprawić, natomiast pewnych elementów karoserii nie da się naprawić (podłużnice, podłoga itd). Darowałbym sobie także samochody z gazem I i II generacji.
Odradzam samochody w których są jakiekolwiek ślady "tuningu".
Kup coś małego - kosztu eksploatacji i ewentualnych napraw będą niższe np. Mazda 121, Nissan Micra, Opel Corsa, Peugeot 106, Renault Clio, Seat Ibiza, Vw Polo.
Co do komforty jazdy, to marki niemieckie mogą się schować.
Oczywiście nie piszę o tym z pozycji fana marek francuskich, bo faktem jest, że zawieszenia francuskie przewyższają pod względem komfortu niemieckie.
Niemieckie auta są twarde z założenia. Jedni lubią bujanie na dziurach a drudzy szybkie pokonywanie zakrętów bez obawy o reakcję samochodu. Np. w przypadku BMW kupujący ma do wyboru 2-3 rodzaje zawieszenia - standard , mtechnik I, mtechnik II. Taki system sprzedaży działa od około 20 lat.
Przy odpowiedniej mocy silnika zawieszenie musi być twarde. Inaczej taki samochód staje się niebezpieczny. To tak samo jak z napędem. Auto które ma napędzane przednie koła nie może mieć mocy powyżej 250KM bo co chwile będzie miało kłopoty z trakcją. Natomiast tylny napęd poradzi sobie bez problemów z mocą ponad 300KM.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum