Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 147 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-19, 07:13
Administrator napisał/a:
W 00 to chyba nie było 2.8 T V6 ?? Swap?
Nie. Seria B2xx plus stage3 plus troche modyfikacji.
Samochód kupiłem w Szwecji (pracowałem tam i większość czasu tam nim jeździłem) przygotowany pod taką moc, ale "niedokończony". Dociągnąłem do tych 280 (co dla tego silnika to wyczyn żaden), wywaliłem trochę bebechów, wstawiłem jakies kubełki, pasy na 4 pkt i tak zostało. Niestety, co oczywiste : ), sabolotem nie dało się jeździć normalnie, ale co kaprys to kaprys. Po bułki jechać się dało, ale już na trasie wyprzedzać ostro strach był spory, bo "uciekał" w bok bokiem w sposób nie do końca kontrolowany. Jak to wszystkie RS, MPS (Mazdaspeed 6 bym chciał, ale szkoda mi pieniędzy, bo to 2 razy tyle co te 30 na 525d, a komfort i jakość jednak gorsza, a spalanie x2,5) czy też OPC.
Generalnie, taki typowy kaprys. Gdyby przenosił to 4 kołami, to byłby super, a tak to, hmmm...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2005 Posty: 407 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-19, 08:26
RS i MPS jeździ nieźle ale tylko na suchym. Na mokrym porażka chociaż RS ma szpere ... ja mam awd 386KM 536Nm i też potrafi bokiem stawiać jedno jest pewne FWD suck
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 147 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-19, 09:05
mike napisał/a:
RS i MPS jeździ nieźle ale tylko na suchym. Na mokrym porażka chociaż RS ma szpere ... ja mam awd 386KM 536Nm i też potrafi bokiem stawiać jedno jest pewne FWD suck
Miałem okazje jeździć (więcej niż 1000km) RS (tu przeciętnie) i MPS 6 i 3. O ile 6 jest bardzo ok przez swoje 4WD, o tyle 3 to jak RS i inne +230KM FWD samochód imho bezsensu.
awd 386KM 536Nm - rozumiem, że jakiś boxer z Japonii (bo widziałem w Wieluniu). W ogóle jak na miasto 25 tys. to tu kilka fajnych samochodów jest. Widziałem nawet RX8, ale numerów nie widziałem, więc nie wiem czy to lokalny (tym się fajnie jeździ, o ile może mocy nie ma dużo, ale ten samochód prowadzi się rewelacyjnie).
PS. Administrator, jak tylko się trochę ogarnę, to poproszę Cię o pomoc w sprawie namiaru na osobę sprowadzającą.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-19, 15:13
Wilgus sądząc po Twoim doświadczeniu z samochodami to jak pojedziesz z moim kolegą Radkiem to po drodze Cię nawróci
Tydzień temu był z klientem po X5 2007-2008 za około 35-40 tys EUR. Facet chciał koniecznie 3.0d. Pojeździł jako pasażer w Radka e34 540 V8 + manual 6 biegów (ok 320KM + krótki dyfer, modyfikowany wydech i dolot), na stacji przy A2 spotkali się na chwilę z kolegą który ma Alpinę B10 (na bazie e39) silnik 4.6 V8 no i wiesz z czym facet wrócił do domu? Wolnossakiem X5 2007 4.8l V8 360KM i 490NM. A tak przy okazji ten silnik to jednostka opracowana przez Alpinę do modelu B10 V8S , a potem zaadaptowana przez BMW do X5. W drodze powrotnej przerobili X5 w ciągu 15 minut na samochód specjalny więc klient zaoszczędził jakieś 20 tys. zł na akcyzie
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1171 Skąd: Skąd?
Wysłany: 2010-06-19, 15:32
Przerażają mnie te cyferki [;
Ja osobiście lubię duże auta, moje może nie jest w tym przedziale cenowym, ale ciężko mi byłoby zmienić moją omegę na twardą i niewygodną bmw.
Jedyny ciekawy okaz w tym przedziale cenowym to wg mnie Volvo. S60 z motorem 2.4 i 163KM robi wrażenie dla oczy, uszu i wygody ciała [;
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 147 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-19, 16:00
Administrator napisał/a:
Wilgus sądząc po Twoim doświadczeniu z samochodami to jak pojedziesz z moim kolegą Radkiem to po drodze Cię nawróci
Chyba już nie da rady. Nawet zasmucił mnie fakt, że automat w 525d nie jest najlepszy. Fakt faktem nawet moj pierwszy samochód maiła 150KM+, ale ja zdecydowanie się ustatkowałem. Nie ukrywam, że traktuję dizle trochę jako te gorsze, ale jak już ma się w głowie, że wyjeżdża się od rodziny i do niej wraca, to nawet lepiej jak nie korci.
Poza tym będąc w Szwecji sporo się wyszalałem (jest tam bardzo dużo różnych torów, szczególnie luźnych, po których można jeździć bez oporów). Dlatego też sprzedałem myśliwca jeszcze w Szwecji (a jeżdżę teraz Astrą 1,4 ) bo co miałbym z nim tu robić?
PS. Widzisz, zapomniałem o akcyzie pow. 2L. No nic, będziesz trzeba dołożyć.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-19, 16:03
rafalekjan chyba porównujesz omegę do serii 3. Proponuję serię 5 lub 7. Gwarantuję że seria 7 zapewni komfort o jakim w omedze możesz tylko pomarzyć. Poza tym pamiętaj że w BMW to klient decyduje jakie chce zawieszenia. Seryjne jest bez dopłat, oczywiście jest ono trochę twardsze niż w francuzach ale tego wymaga dobre prowadzenie samochodu z dużą mocą. Jeśli chcesz coś więcej to kupując samochód zamawiasz sobie zawieszenia m-technik (niższe spręzyny, twardsze amortyzatory, grubsze stabilizatory). Takie zawieszenie możesz sobie zamówić nawet do najsłabszej wersji silnikowej i w każdym modelu. Dodatkowo w serii 5 i 7 możesz sobie zamówić zawieszenie EDC czyli twardość regulowana elektronicznie (oferowane od drugiej połowy lat 90). Fajna sprawa tylko kosztowna bo cena 1 amortyzatora to ok 3000zł W 2003 wprowadzono jeszcze Dynamic Drive. Umieszczone w stabilizatorach (przednich oraz tylnich) pompy hydrauliczne odpowiadają za stabilizacje auta, niwelując przechyły boczne
Maciej W trakcie przeprowadzki do Wielunia EWI w Sercu
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1155 Piwa: 5/6 Skąd: EWI-OOL
Wysłany: 2010-06-19, 16:06
Administrator napisał/a:
Maaciej76 też pojechał z osobą o której piszę i chyba jest zadowolony
W 100% .
Moja małżonka była dość przerażona że nagle jadę nikogo nie znam itd itp , musiała zobaczyć forum dałem jej numery do Radka itd (spirytusem pewnie jak zwykle teściowa była )
Powiem szczerze że po dwóch minutach w kabinie byłem już spokojny , normalny facet normalne relacje luzzzz
Andrzej nie wiem co Radek o mnie Ci powiedział ale mam nadzieje że w miarę . A na poważnie facet wie o tej marce chyba wszystko , najbardziej podobało mi się jak rozmawia jak docieka , polecam i to nie dlatego że byłem z nim bo nie mam w tym interesu żadnego , polecam bo warto .Jadę do niego na przegląd może jakiś upust wytargam
Jedno czego żałuje , że kupiłem je$#%$nego Diesla , dźwięk samochodu Radka porywa , o odejściu nie wspominam. Już wiem co będzie następne wytrwam te 3-4 lata ")
_________________ Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło, rodzą się prawa robactwa. I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać.
Antoine de Saint-Exupery
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-21, 10:01
Wiglus napisał/a:
Nawet zasmucił mnie fakt, że automat w 525d nie jest najlepszy.
Radek w razie czego jest w stanie naprawić za rozsądne pieniądze
maaciej76 - Radek mówił o Tobie naprawdę bardzo pozytywnie Wspominał że trochę obawiał się tego wyjazdu, bo jechaliście we 2 po identyczne samochody i mogło się tak zdarzyć że chcecie ten sam egzemplarz. Ja poznałem Radka kiedy kupowałem swoje drugie BMW, prawie 4 lata temu. Potem jeździłem do niego na serwis no i zaprzyjaźniliśmy się. To jedyny znany mi mechanik który traktuje samochody klientów prawie jak swoją ukochaną e34 no i dysponuje identycznym urządzeniem diagnostycznym/do programowania co ASO BMW.
Widziałem się z nim w czwartek - byłem na wymianie amortyzatora - prawie nowy Bilstein B8 idzie na reklamację...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum