Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-22, 10:25
Napisałem że wybierasz spośród kompletnie rożnych segmentów i należałoby się określić czego szukasz. Skreślasz corolle verso z powody gabarytów, a skłaniasz się ku Vw touran - tymczasem te samochody są identyczne! Twierdzisz że Seat nie nadaje się na nasz klimat nie podając powodu. I na tym dyskusja się zakończyła bo trudno pisać samemu do siebie.
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 147 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-27, 13:42
Administrator, napisz jeszcze jak wyglądaj ceny rozsądnych zamienników do zawieszenia (wahacze, amory + mocowania, końcówki, łączniki) do E46 jak niżej.
Przy okazji wyjazdu do DE pooglądałem sobie kilka sztuk i fartownie okazało się, że nasz zleceniodawca ma do sprzedania E46 330d (kombi) z jakimś M-pakietem (czy to tylko wygląda się zmienia?), skóry i te pierdoły. Stan świetny, około 200 tys, 02r za 4500Euro.
Jadę tam jeszcze za 2 tyg i umówiłem się z nim, żeby wstrzymał się za sprzedażą do tego czasu. Trochę się waham, bo dećko mała jest, ale od biedy to przełknę.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-29, 14:12
W skład M-pakietu wchodzi wiele elementów - inne zderzaki, inne progi, czarne obramówki szyb - tzw shadow line, czarna podsufitka, inna kierownica, gałka zmiany biegów, aluminiowe listwy ozdobne wewnątrz, sportowe fotele, inne felgi aluminiowe, niższe sprężyny, twardsze amortyzatory, inne wahacze.
Jeśli chodzi o ceny. Z przodu jest tylko 1 wahacz ale drogi
Zawieszenie zwykłe:
wahacz przód - zamiennik Lemforder (ta sama firma co oryginał) - 560zł sztuka
wahacz przód - zamiennik Febi czy Moog (czyli dobre firmy) - 450zł sztuka
wahacz tył - zamiennik Lemforder (ta sama firma co oryginał) - 130zł sztuka
amortyzator przód - Sachs (ta sama firma co oryginał) - 385zł sztuka
amortyzator tył - Sachs (ta sama firma co oryginał) - 170zł sztuka
łącznik stabilizatora - Lemforder (ta sama firma co oryginał) - 90zł
łącznik stabilizatora - Febi - 55zł
drążek kierowniczy - Lemforder (ta sama firma co oryginał) - 200zł
drążek kierowniczy - Febi - 150zł
Zawieszenie m pakiet:
Inne są amortyzatory i wahacze z przodu:
wahacz przód - Lemforder (ta sama firma co oryginał)- 588zł sztuka
amortyzator przód - Sachs (ta sama firma co oryginał) - 410zł sztuka
amortyzator tył - Sachs (ta sama firma co oryginał) - 250zł sztuka
Chińszczyzny nie uznaję wiec nie podaję cen.
Wiglus napisał/a:
Przy okazji wyjazdu do DE pooglądałem sobie kilka sztuk i fartownie okazało się, że nasz zleceniodawca ma do sprzedania E46 330d (kombi) z jakimś M-pakietem (czy to tylko wygląda się zmienia?), skóry i te pierdoły. Stan świetny, około 200 tys, 02r za 4500Euro.
Z tym samochodem to jakaś ściema. Gdyby wystawił go w Niemczech za 5000 czy 6000 EUR sprzedałby go w ciągu 15 minut.
Najtańsze egzemplarze na mobile.de z tego roku sa po ok 6000 EUR. Zadbana w mpakiecie od 8,000 EUR w górę.
Dobry komis w Niemczech wygląda tak że stoją 2-3 duże monitory a na nich za pomocą specjalnego oprogramowania wyświetlają się natychmiast po ukazaniu oferty samochodów z serwisów typu (mobile.de, autoscout24.de). 2-3 osoby siedzą z telefonami i dzwonią do sprzedawcy w ciągu kilkunastu sekund jeśli oferta jest ciekawa. Ładne samochód w dobrej cenie znikają w ciągu 1 do 3 godzin.
Ale takich okazji jak podałeś to tam na prawdę nie ma
A to świetny przykład złomów które są na naszym rynku. Mpakietowe zderzaki dokładane (oczywiście brakuje reszty). Kierownicy mpakietowe też nie było oryginalnie (pewnie wybuchał poducha więc założyli później mpakietową). Maska (mówię o kształcie) to radosna twórczość polskiego tunera wykonana w stodole za pomocą spawarki i szpachli. Brak oryginalnych naklejek od xenonów na pasie przednim - pas wymieniany lub naprawiany. Oryginalnie miał pomarańczowe kierunki (nie ma na liście wyposażenia białych). Panel środkowy (klima + audio_) wymieniony, wg listy wyposażenie powinien być z odtwarzaczem CD a nie z tradycyjną kasetą.
Samochód prawdopodobnie po czołówce. Tyle na podstawie zdjęć, a co by wyszło przy oglądaniu na żywo i sprawdzeniu go komputerem?
Podany przebieg to jakiś żart - 10 letni samochód z 6 cylindrowym dieslem to ma jakieś 300,000 - 400,000 a nie 250,000. Niemiec nie jest głupi wie, że diesla opłaca się kupić jeśli robi się minimum 35,000km rocznie. Inaczej po prostu nie będzie się kalkulowało (wyższe coroczne podatki, droższe ubezpieczenie, droższy serwis, wyższa cena zakupu nowego samochodu).
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 147 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-29, 15:09
Dzięki za odp.
Ceny absolutnie akceptowalne.
Co to samochodu.
Być może jest coś nie tak z nim, nie znam się, ale ten samochód nie jest wystawiony na sprzedaż.
Sprawa wygląda tak, że w trakcie pobytu tam, spytałem się kolesia gdzie tu można pooglądać samochody w jakiś komisach bo niby szukam czegoś dla siebie. Powiedział co i jak i to wtedy kilka widziałem. Następnego dnia musiałem z kumplem rozjechać się, a samochód mieliśmy jeden. Wtedy właściciel tej firmy pożyczył mi jeden ze swoich. Po zwróceniu, w trakcie rozmowy wyszło, że jeżeli szukam, to być może on by mi go sprzedał, bo w sumie jest mu zbędny. Mówił, że może pokazać jakieś kwity z serwisu itd. Z racji, że jestem beton w tej dziedzinie i z niemieckiego także, to odpuściłem, ale poprosiłem, żeby wstrzymał się i następnym razem pogadamy już konkretnie.
Link podałem do zobrazowania miej wiecej o co chodzi. Rzeczywiście na te przeróbki maski w linku nie zwróciłem uwagi.
W przebieg to teoretycznie też mógłbym nie wierzyć (jak i w szczerość nagłej chęci sprzedaży przez tego Niemca), ale naprawdę ten samochód była jak nowy w środku. Koleś przy nas jeździł jakąś 7.
Będę tam z kilka dni chyba, to popstrykam zdjęcia samochodu i kwitów.
Da się w ASO BMW potwierdzić przebieg (o ile był tam robiony)?
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-29, 16:02
Porób zdjęcia, spisz dokładnie nr VIN - 7 ostatnich cyfr numeru nadwozia. Na podstawie VIN można określić wyposażenie z jakim wyszedł samochód z fabryki oraz sprawdzić historię serwisową (o ile była robiona w ASO). Zapytaj czy to aby na pewno cena brutto (z VAT).
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 147 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-06-29, 18:44
Administrator napisał/a:
Porób zdjęcia, spisz dokładnie nr VIN - 7 ostatnich cyfr numeru nadwozia. Na podstawie VIN można określić wyposażenie z jakim wyszedł samochód z fabryki oraz sprawdzić historię serwisową (o ile była robiona w ASO). Zapytaj czy to aby na pewno cena brutto (z VAT).
Z tym VATem to nie wiem kurcze
Samochód prywatny jest, więc może podał cenę brutto.
Odnośnie okazji i znikania dobrych ofert w 1-3 godziny. To jakie samochody sprowadza twój kumpel? Przecież 5 będzie relatywnie droższa od 3. Do tego kupowane pewnie "bardziej na trasy" niż 3. Jeżeli ma on wyszukać/sciagnąć ~30 tyś 525d z około 2002 to stan pewnie kiepski i pol miliona przejechane.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-07-01, 19:30
Wiglus napisał/a:
Odnośnie okazji i znikania dobrych ofert w 1-3 godziny. To jakie samochody sprowadza twój kumpel?
On nie sprowadza samochodów, Ty jedziesz z nim, on szuka Ci samochodów sprawdza je a Ty decydujesz i kupujesz. Później załatwia wszystkie formalności itd.
Wiglus napisał/a:
Przecież 5 będzie relatywnie droższa od 3. Do tego kupowane pewnie "bardziej na trasy" niż 3. Jeżeli ma on wyszukać/sciagnąć ~30 tyś 525d z około 2002 to stan pewnie kiepski i pol miliona przejechane.
Niekoniecznie będzie droższa... Otóż czym bardziej luksusowy samochód tym szybsza utrata wartości. Dodatkowo e39 jest starsza konstrukcyjnie od e46 o kilka lat. Kupując starsze samochody ludzie skłaniają się ku tańszym w serwisowaniu modelom. Znaczenie ma także fakt że 525d zawsze będzie tańsze niż topowy diesel czyli 3.0d.
Jak widac ceny podobne a nawet skłaniałbym się ku temu że 330d są trochę droższe.
W Niemczech też cofają liczniki, ale jeśli jesteś w stanie wyłożyć więcej niż średnia cena rynkowa to bez problemu możesz znaleźć 8-10 letniego diesla z naprawdę udokumentowanym przebiegiem ok 100,000. Taki sam samochód z tego samego roku może kosztować w Niemczech 5,000 EUR jak i 14,000 EUR. Tam znaczenie ma stan samochodu a nie rocznik. Spokojnie znajdziesz 8 letniego diesla z przebiegiem ok 200,000 w rozsądnej cenie, ale nie w takiej cenie jaką podałeś czyli 4,500 EUR.
Poprzeglądaj sobie oferty z mobile.de. Z tej ceny można czasem zbić 100-300 EUR.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum