R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Jaro
2011-05-03, 23:07
Mechanik Motocyklowy
Autor Wiadomość
CTC_Kamil 
Przejeżdżał przez Wieluń


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 66
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-22, 21:35   Mechanik Motocyklowy

witam!!!

Jak w temacie szukam mechanika ktory w aprilli sr 50 wymieni pierscienie bo motor nie ma kompresjii w cylindrze?? Skuterek jest na gazniku prosze o jakies kontakty dziekuje:-)
Skuter nie pali moze ktos wie co jest przyczyna ja mysle ze to pierscienie


Temat dotyczy motoryzacji - przeniesione.
Jaro
Ostatnio zmieniony przez Jaro 2011-05-03, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Tomal 
Dojeżdża PKSem



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 105
Piwa: 2/1
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-23, 10:14   

Od razu mówię, że nie znam silnika tego pierdopędu, ale jakieś pojęcie mam :grin: . Skoro w ogóle nie odpala, to sprawdź iskrę oraz czy dostaje paliwo. Moim zdaniem jeżeli miałby nie odpalać z powodu zajechanych pierścieni, to naprawdę musiałyby być zużyte chyba prawie do zera :smile: .
_________________
www.geofach.pl
www.facebook.com/CoZTego
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
CTC_Kamil 
Przejeżdżał przez Wieluń


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 66
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-23, 12:59   

a umialbys to zrobic kolego
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Tomal 
Dojeżdża PKSem



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 105
Piwa: 2/1
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-24, 12:13   

Mogę rzucić okiem w wolnej chwili. Jak coś to pisz na gg to się dogadamy.
_________________
www.geofach.pl
www.facebook.com/CoZTego
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
KS750 
Czytał o Wieluniu


Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 25
Skąd: Centrum
Wysłany: 2011-04-25, 23:24   

Wymiana pierścieni to nie wszystko. Ja na nieszczęście miałem w swoim życiu kilka pierdopędów i robiłem remont kapitalny ( drogi jak jasna cholera ), skoro brak ciśnienia to: albo poszła uszczelka pod głowicą, albo wytarte pierścienie, ew moduł zapłonu się obraził. Jest wiele czynników które potrafią humor zepsuć. Jeśli masz możliwość odezwij się na gg 9355699 postaram się pomóc.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Tybek 
Dojeżdża PKSem



Wiek: 38
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 120
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-26, 10:20   

Ja od siebie dodam:

Generalnie są dwie podstawowe opcje (przy założeniu że silnik ma kompresję, normalnie się obraca, tylko przestał "działać"):

1. Zapłon
2. Paliwo

Gdy jedno z powyższych nawali silnika nie uruchomisz, lub uruchomisz i będzie chodził jak sieczkarnia. Aby sprawdzić co jest grane zrób tak:

1. Zobacz czy silnik dostaje paliwo- jeśli dostaje, a wina leży po stronie zapłonu, świeca zapłonowa (po jej wykręceniu) będzie mokra (logiczna sprawa- sinlik dostaje paliwo, ale go nie spala, na skutek braku iskry)
2. Jeśli jest sucha (a jest iskra, to wtedy silnik nie dostaje paliwa) zrób kolejny krok- nalej mu strzykawką przez otwór świecy troszkę benzyny/mieszanki jeśli to dwusów- z 5cm styknie. Zakręć świecę i spróbuj odpalić. Jak zapali to winy szukaj na drodze zbiornik-gaźnik. Może zapchany kranik, filtr, gaźnik. Jeśli do gaźnika dochodzi wacha to zapchany gaźnik. Rozbieramy i czyścimy i składamy do kupy. Aha- w celu sprawdzenia iskry nie zwieraj czasem kabla bezpośrednio do masy (nie wiem czy tam jest moduł i jaki jest, ale np w samochodzie można skopcić moduł takim zwieraniem ;)
3. Jeśli świeca jest mokra to wina leży po stronie zapłonu- (pierwsze co to ustaw odpowiednią przerwę na świecy, na przerywaczu- o ile tam jest zapłon stykowy) gdy nie ma iskry to lipa- padnięta świeca, fajka, przewód, ewentualnie moduł/cewka. Iskra powinna być mocna, koloru niebieskiego. Jeśli jest pomarańczowa to podobnie może być uszkodzone jedno lub kilka z listy - świeca, fajka, przewód, moduł itp...

Generalnie to sprawdź czy dostaje paliwo, jeśli tak, to sprawdź iskrę, ustaw przerwę/ ewentualnie spróbuj na innej świecy odpalić.


Jeśli powyższy tekst to dla Ciebie czarna magia to tak jak napisał Tomal, kontaktuj się z nim to ogarniemy temat ;)

p.s. Czułeś że motorek jest słaby? jeśli przed zauważeniem usterki jeździł dobrze, dobrze palił i w ogóle to raczej nie pierścienie- z dnia na dzień się nie wycierają. Chyba że bez oleju jeździsz :razz: Jest jeszcze kilka innych możliwości, ale to najlepiej obaczyć, bo tak na odległość to ciężko.
_________________
www.fiat-furious.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
CTC_Kamil 
Przejeżdżał przez Wieluń


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 66
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-26, 11:16   

bylem u mechanika i on tak powiedzial podjal bys sie naprawy ale dopiero czerwiec:-) i mowil to co napisalem w poscie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
guuciuu151 
Przejeżdżał przez Wieluń


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 66
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-05-11, 21:58   

jak by co to ja moge wymienic pierscienie na tłoku znam sie na tym nie raz wymieniałem takie rzeczy jak by co to pisz na gg 8612323
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW