Jestem tam raz w miesiącu, ale po każdej wizycie mam dość odwiedzania tej placówki przez kolejnych sześć miesięcy. Niestety zmuszony jestem być ich klientem ze względu na posiadanie konta Inteligo, które obsługiwane jest przez PKO BP, co za tym idzie wiele spraw dyskwalifikuje korzystanie z innych banków, o czym nie chcę się tu rozpisywać. Żeby dokonać wpłaty niejednokrotnie do okienka kasowego trzeba odstać swoje - jak za komuny. Nic się chyba pod tym względem nie zmieniło. Przecież to jest absurd, żeby bank był pełen klientów i czynna była jedna kasa! Żeby nie było wpłatomatu? XXI wiek! Odstałem wczoraj bite 50 minut w kolejce, gdzie wszyscy jak jeden mąż byli oburzeni zaistniałą sytuacją (takie powtarzają się u mnie co miesiąc, ale podejrzewam, że ma to miejsce na co dzień, biorąc pod uwagę, że już przed otwarciem banku robi się kolejka). Jedna klientka zwróciła pani z obsługi banku uwagę, że jedna kasa, że pełno ludzi, że to jakiś żart chyba, że może by zawołała kogoś na kasę. Myślicie, że ktoś się pofatygował? Przez dalsze 40 minut jak stałem, nikt nie usiadł do dwóch wolnych kas. To jest brak poszanowania czyjegoś czasu i pieniędzy.
Pomógł: 46 razy Wiek: 44 Dołączył: 02 Sie 2006 Posty: 3905 Piwa: 79/18 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-07-05, 09:27
Ferbik, PKO BP, jak kilka innych banków wpłatomatów nie posiada, przynajmniej ja żadnego nie widziałem w Polsce.
A co do obsługi klienta - sam się temu dziwię, ale z drugiej strony skoro klienci to akceptują... Banków do wyboru w Wieluniu jest chyba około 20 (jeśli doliczyć do tego SKOKi), najskuteczniejszym sposobem protestu jest zmiana banku...
Ja w PKO BP nie wyobrażam sobie remontu (a przecież ten musi w końcu nastąpić). Od czasu kiedy oddział utracił tę część w której w tej chwili jest Multibank remont i jednoczesna obsługa klientów (nawet na tym poziomie co teraz) wydaje się być niemożliwa...
_________________ Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
ourson, ale ja nie mam konta w PKO BP. Niestety moje konto jest tam tylko obsługiwane i wykorzystuję tę placówkę do wpłat w kasie. Dziwię się też, że są dwa bankomaty w placówce (jeden w środku - o czym mało osób wie, a drugi na ścianie), a ludzie wolą postać w kolejce, żeby wypłacić 500zł. Kolejny absurd, tym razem ze strony klienta. Powinna być informacja na kasie, że - powiedzmy - wypłaty do kwoty 2000zł są realizowane tylko i wyłącznie w bankomacie.
Pomógł: 46 razy Wiek: 44 Dołączył: 02 Sie 2006 Posty: 3905 Piwa: 79/18 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-07-05, 09:43
Ferbik, inteligo jest nie tyle obsługiwane przez PKO BP co po prostu prowadzone przez PKO BP. To jest konto PKO BP, tyle że internetowe (choć rzeczywiście na początku to nie było PKO BP i pewnie wtedy zakładałeś konto
Nie zmienia to faktu, że jeśli nie podoba Ci się że Twoje konto jest obsługiwane przez taką a nie inną placówkę, to najprostszym sposobem protestu jest zmiana konta.
Bank nie ma prawa odmówić obsługi kasowej, jeśli taką obsługę placówka prowadzi. Inne banki wprowadzają po prostu wysokie opłaty za operacje kasowe - np każda operacja kasowa na koncie Direct w ING kosztowała (i pewnie dalej kosztuje) 9zł.
Załóż sobie konto w mBanku, wpłacaj we wpłatomacie i przelewaj na konto w PKO BP. W standardzie przelew jest max następnego dnia, a jeśli bardzo Ci zależy na czasie, to za 5zł możesz zrobić przelew który znajdzie się na koncie w PKO BP w ciągu kilku minut (przelew do kwoty 5tys zł)
_________________ Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
ourson, idąc Twoim tokiem myślenia - ludzie przenosiliby się do innych banków, gdzie robiłoby się to samo, pozamykano by urzędy, itp.
Co do mBanku - mam konto, nie korzystam. Jakoś nie przekonał mnie cały layout i obsługa internetowa. Co prawda trochę lepsze warunki niż w Inteligo ale bardzo mało estetycznie, jeśli chodzi o serwis. Chociaż w sumie... może trzeba wykonać ten krok, chociażby na znak protestu przeciw stagnacji i olewaniu klienta.
Pomógł: 46 razy Wiek: 44 Dołączył: 02 Sie 2006 Posty: 3905 Piwa: 79/18 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-07-05, 10:00
Ferbik, skoro dla Ciebie ważniejszy jest layout, obsługa internetowa i mało estetyczny serwis niż kolejki w PKO BP to dokonałeś wyboru
Nie myl proszę banków z urzędami. Bank możesz wybrać zupełnie dobrowolnie - masz ich do wyboru naprawdę sporo w Wieluniu. Do urzędu iść musisz i nie możesz sobie np dowodu osobistego wyrobić w Urzędzie Skarbowym, albo PITu złożyć w USC.
Myślę że gdyby zlikwidowano PKO BP w Wieluniu a klienci przenieśliby się do innych banków, to nie byłoby aż tak źle z obsługą klientów. Tym bardziej że w wielu bankach do obsługi klienta przywiązuje się jednak większą wagę.
_________________ Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
Pomógł: 7 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 960 Piwa: 6/3 Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2011-07-05, 11:08
Też kiedyś w ramach obowiązków służbowych zmuszony byłem do wizyt w PKO BP i nie wyobrażałem sobie aby posiadać rachunek bankowy w tym banku. Chyba, że ktoś ma dużo czasu i chce sprawdzić granice własnej cierpliwości. Wielki szacunek dla klientów tego banku
Osobiście używam metody podanej przez oursona - z tym, że jako konto "z wpłatomatem" (na Śląskiej) mam w ING. Przelewy z niego są darmowe to i jedynym mankamentem jest wspomniany czas oczekiwania. Polecam również, lepsze to niż tłuc się w kolejce
Pomógł: 22 razy Wiek: 38 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 2051 Piwa: 9/14 Skąd: Chotów
Wysłany: 2011-07-05, 12:30
Ja mam konto Inteligo, większość operacji przez internet, bardzo chwalę sobie serwis sms, jednakże jak mam się udać do PKO to, tak jak Ferbik, dostaję białej gorączki. Dlatego jak tylko mogę, omijam ich jak ognia, albo wysyłam kogoś innego
Pomógł: 17 razy Dołączył: 08 Mar 2006 Posty: 1805 Skąd: okalew/wrocław
Wysłany: 2011-07-05, 13:25
Ostatni raz stałem w kolejce w banku 6 lat temu gdy odwiedziłem PKO BP aby zamknąć konto Nie rozumiem jak można godzić się na stanie w kolejkach w czasie gdy tyle innych banków jest do wyboru.
wieluniaczek Przyjeżdża na zakupy czujny obserwator
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 336 Piwa: 1/1 Skąd: z miasta
Wysłany: 2011-07-05, 14:10
Ja wpłaty na konto inteligo dokonuje w agencji PKO BP przy ,,Sedal-u'' w tych nowych pawilonach .Praktycznie zawsze udaje mi się bez żadnej kolejki chyba że, jest termin wpłat za mieszkanie ,światło itd. to wtedy jest różnie
_________________ Witaj Gość cieszę się że jesteś i pozdrawiam Cię
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 659 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-07-05, 14:13
Również posiadam konto w Inteligo i nie mam zamiaru zamienić je na żadne inne prowadzone przez inny bank ale owszem kolejki w placówce są zawsze sam chyba 3 dni temu stałem z pół godziny i chociaż żeby pracowali na wszystkich kasach to przynajmniej widać, że ta kolejka jakoś idzie i że starają się to przyspieszyć ile mogą a tam właśnie z reguły jedna, dwie kasy maksymalnie otwarte i się nie przejmują czekającymi klientami...
Ale na szczęście nie mam potrzeby tam często a wręcz w ogóle bywać a jak już chce przelać kwotę na swój rachunek wolę już zapłacić gdzieś w jakimś punkcie tą złotówkę za przelew i nie czekać...
Ja wpłaty na konto inteligo dokonuje w agencji PKO BP przy ,,Sedal-u'' w tych nowych pawilonach .Praktycznie zawsze udaje mi się bez żadnej kolejki chyba że, jest termin wpłat za mieszkanie ,światło itd. to wtedy jest różnie
Pisałem już, że tam absolutnie nie pasują mi godziny, nie pisząc, że jest mi totalnie nie po drodze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum