.... nie skojarzyłem że wypowiedź dotyczy postu sprzed ponad roku ..... moja wina
A' propos wspomnianej wcześniej sygnalizacji na skrzyżowaniu ulic Popiełuszki i 18 Stycznia, oto wynik przetargu na opracowanie dokumentacji przebudowy, : http://www.zdw.lodz.pl/fi...0fb6817dcc4.pdf
Wieluń: Sygnalizacja na 18 Stycznia już nie będzie się psuć
2011-06-02, Aktualizacja: 2011-06-02 14:50
Zbyszek Rybczyński
Przestarzała sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic 18 Stycznia i Popiełuszki odejdzie w zapomnienie. W tym roku pojawią się tam nowe sygnalizatory, a ich praca będzie dostosowana do natężenia ruchu.
Sygnalizacja w tym miejscu jest jedną z najbardziej awaryjnych w całym Wieluniu. Widok migającego światła pomarańczowego, które oznacza, że trzeba stosować się do znaków pionowych, jest nader częsty. Nierzadko też przepalają się żarówki. - I długo nie są wymieniane - zauważa jeden z internautów.
Nowa sygnalizacja będzie akomodacyjna, co oznacza, że dzięki detektorom długość światła będzie dostosowana do tego, ile aut będzie przejeżdżać przez skrzyżowanie w danym momencie. Dla pieszych zaś przewidziano sterowniki dotykowe. Dodatkowo w obrębie skrzyżowania ułożona zostanie nowa nawierzchnia jezdni, a także przebudowane zostaną chodniki i zjazdy.
Kierowców zmartwi jednak zapewne fakt, że niewiele zmieni się organizacja ruchu na skrzyżowaniu.
- Nie będzie wydzielonych pasów do skręcania ze względu na brak koniecznego do tego miejsca - informuje Marcin Nowicki, rzecznik prasowy ZDW.
Modernizacja skrzyżowania ruszy wraz z przebudową ok. 300-metrowego odcinka ul. 18 Stycznia. Kiedy można spodziewać się początku prac?
- Jeżeli nie będzie komplikacji przy wyłonieniu wykonawcy robót, np. z powodu odwołań przy przetargu, to chcielibyśmy rozpocząć roboty jeszcze w wakacje. Cała modernizacja ma być zakończona do końca tego roku - zapowiada Marcin Nowicki.
Szacunkowy łączny koszt obydwu zadań to ok. 2 mln zł.
- Nie będzie wydzielonych pasów do skręcania ze względu na brak koniecznego do tego miejsca - informuje Marcin Nowicki, rzecznik prasowy ZDW.
Szkoda, bo największe "wzięcie" ma relacja skrętu z Popiełuszki w lewo w stronę Sadów, a brak wydzielonego lewoskrętu wyraźnie obniża przepustowość skrzyżowania. Wyznaczenie lewoskrętu na tej relacji wiązałoby się wprawdzie z poszerzeniem jezdni, ale zerkając na geoportal wydaje mi się że obyłoby się bez wykupów. Niezbędne poszerzenia jezdni zaznaczyłem kreskując je na żółto - szkoda że kolejny temat znowu nie jest załatwiany kompleksowo.
(granice działek: bordowe - terenowych problemów więc nie widzę - wystarczyło jedynie aby zarządcy dróg porozumieli się odpowiednio wcześniej, w sprawie partycypacji w kosztach dodatkowych prac na drodze podporządkowanej) Wskazane byłoby także korekty promieni na trzech łukach poziomych - to akurat jest znacznie prostsze i niepociągające za sobą znacznych dodatkowych kosztów.
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 486 Wieluń - Działoszyn na odcinku od km 0+000 do km 0+370 w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 486 na odcinku Wieluń - Działoszyn
Uwaga kierowcy! Od jutra rozpoczyna się przebudowa skrzyżowania ulic 18-go Stycznia i Popiełuszki w Wieluniu.
Inwestycja podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy to przebudowa wspomnianego skrzyżowania, drugi to remont drogi wojewódzkiej z Wielunia do Działoszyna na odcinku 300 metrów. Utrudnienia pojawią się już od jutrzejszego poranka. Mówi Marcin Nowicki z Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi:
- Utrudnienia, które się pojawią na tym terenie to zwężenie drogi, dodatkowo przejście dla pieszych będzie prowadzone drugą stroną ulicy. Utrudnienia związane z modernizacją będą trwały prawdopodobnie do końca listopada.
Na razie wykonawca nie przewiduje zamknięcia całego odcinka drogi od ulicy Popiełuszki do Krakowskiego Przedmieścia. W kolejnym etapie będzie to jednak konieczne:
- Wówczas będą zorganizowane objazdy. Droga będzie zamknięta dla ruchu, ale dojazdy do posesji będą oczywiście zapewnione.
Przypomnijmy, koszt przebudowy drogi to ponad 2 mln zł.
Około godz. 11.00 został oddany do użytku remontowany od 3 miesięcy odcinek ul. 18 stycznia. Choć nie stoją już żadne znaki z informacją o objeździe, to połowa kierowców nadal jeździ objazdem. Sygnalizacja działa dosyć sprawnie, światła zmieniają się odpowiednio do natężenia ruchu danej ulicy.
Wysłany: 2012-02-15, 17:24 Sygnalizacja na przejeździe kolejowym
rzw napisał/a:
Nowe oznakowanie przejazdu kolejowego na ul. POW w Wieluniu; pojawi się sygnalizacja świetlna
15.2.2012.
PKP i Powiatowy Zarząd Dróg wspólnie myślą o poprawie bezpieczeństwa w rejonie przejazdu kolejowego na ulicy P.O.W. w Wieluniu. Powiatowy Zarząd Dróg już zainwestował w oznakowanie przejazdu – mówi kierownik Antoni Burzyński:
- W odległości pół kilometra w jedną i drugą stronę od przejazdu kolejowego są ustawione znaki informujące o przejeździe kolejowym niestrzeżonym. Są wykonane z folii fluorescencyjnej. Są tam ustawione znaki STOP-u, stosownej generacji, w folii odblaskowej, znaki poziome – linia bezwzględnego zatrzymania i STOP.
W Wieluniu ma się pojawić komisja bezpieczeństwa PKP z Tarnowskich Gór. Kierownik Burzyński jest w kontakcie z jej przedstawicielami. Będzie chciał przeforsować wykonanie przejścia wzdłuż przejazdu:
- Moim marzeniem jest, aby przejść ten przejazd kolejowy nie tylko jezdnią, ale również jednostronnym chodnikiem.
Przejazd ma być także wyposażony w sygnalizację świetlną. Jest jednak za wcześnie by mówić, czy koszty z tym związane pokryje tylko PKP, czy także Powiatowy Zarząd Dróg. Kierownika Burzyńskiego dopytywaliśmy także o kontynuację remontu ulicy P.O.W. od ul. Wendta do przejazdu kolejowego :
- W czasie jednej z wizyt w Powiatowym Zarządzie Dróg pan burmistrz (przyp.red. Janusz Antczak) mówił, że leży mu to na sercu. Ulice P.O.W. oraz Św. Barbary są pierwszoplanowymi zadaniami, które chciałby zrealizować z nadwyżki budżetowej.
Na to liczą mieszkańcy, którzy od wielu lat narzekają na fatalną nawierzchnię tego odcinka drogi. Niedawno przesunięto mur cmentarza ewangelickiego przy P.O.W., co do tej pory wstrzymywało inwestycję.
Wieluń: Przy przyjeździe kolejowym ma się pojawić sygnalizacja
2012-03-01
Zbyszek Rybczyński
Powiatowy Zarząd Dróg chce nakłonić kolej do zamontowania sygnalizacji świetlnej przy niestrzeżonym przejeździe na ulicy POW. W przeszłości dochodziło tam do groźnych wypadków i nadal nie jest zbyt bezpiecznie. Drogowcy chcą też, aby PKP wzięły na siebie remont nawierzchni ulicy po obu stronach przejazdu oraz budowę przejścia dla pieszych.
Obecnie kierowców jadących ulicą POW ostrzegają znaki, których trzeba przyznać, jest sporo. Przy samym przejeździe oprócz znaków stopu, zarówno pionowych i poziomych, jest ostrzeżenie o wypadkach, a także biało--czerwone pachołki.
- Dodatkowo w odległości około 500 metrów od przejazdu zamontowaliśmy znaki "Uwaga! Przejazd niestrzeżony!", które wykonane są z folii fluorescencyjnej. Dzięki temu widoczne są także w nocy - podkreśla Antoni Burzyński, kierownik Powiatowego Zarządu Dróg w Wieluniu.
Kierownik nie ma jednak wątpliwości, że zamontowanie sygnalizacji poprawiłoby bezpieczeństwo na przejeździe, który nie ma szans na zamontowanie zapór z powodu niewielkiego natężenia ruchu pociągów. Zdarza się bowiem, że kierowcy bagatelizują zagrożenie. Choć w ostatnich latach nie było powtórki z tragicznych wydarzeń z 2005 r., kiedy dzień po dniu zginęło w tym miejscu dwóch kierowców, to jednak przejazd na nieoświetlonej drodze nadal uchodzi za dość niebezpieczny.
Na 8 marca przyjazd do Wielunia zapowiedzieli przedstawiciele Zakładu Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach, o czym pisemnie został poinformowany wieluński PZD.
Kolejarska komisja bezpieczeństwa w terenie oceni, czy sygnalizacja jest faktycznie potrzebna. Dyskutowana będzie też sprawa drogi i chodnika.
- Chcielibyśmy, aby kolej zaprojektowała i wykonała nową nawierzchnię drogi w granicach swojej działki. Łącznie to nie więcej niż sto metrów. Dobrze byłoby też zrobić przejście dla pieszych na przejeździe - mówi Antoni Burzyński. - Czy będzie zgoda na nasze propozycje, trudno powiedzieć. Być może kolejarze będą oczekiwali, abyśmy partycypowali w tym finansowo. Wówczas będziemy musieli uzyskać zgodę zarządu powiatu. Zobaczymy, co przyniesie marcowa wizyta.
Odcinka przy przejeździe nie uwzględniono w projekcie przebudowy ul. POW. Zarząd dróg nie może bowiem zarządzać czyimś gruntem, a zrezygnowano z opcji jego przejęcia.
- Nie jest tajemnicą, że z przejmowaniem kolejowych działek są duże problemy - mówi kierownik Burzyński.
Przypomnijmy, że modernizacja POW od ul. Wendta w kierunku przejazdu kolejowego czeka na realizację od kilku lat. Na przeszkodzie nie stoi już mur cmentarza ewangelickiego, który został "przesunięty". Problemem jest brak pieniędzy.
Czy na przejeździe kolejowym przy ul. P.O.W. zostanie zamontowana sygnalizacja świetlna, a fragment drogi wyremontowany? O to do PKP wnioskuje Powiatowy Zarząd Dróg. Zobacz materiał wideo.
W tej sprawie w miniony czwartek na przejeździe kolejowym kierownik Powiatowego Zarządu Dróg – Antoni Burzyński wraz z wicestarostą Markiem Kielerem spotkali się z przedstawicielami Zakładu Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach.
Na miejscu dokonano dokładnego oglądu całego miejsca. Gdyby PKP wzięła na siebie remont odcinka drogi, to co pozostałoby w takim razie do zrobienia po stronie powiatu? Zobacz materiał wideo.
Rezultat pierwszych rozmów jest taki, że PKP raczej zadbają o wykonanie na przejeździe sygnalizacji świetlnej, a po stronie PZD zostałby remont nawierzchni ulicy.
Wizyta kolejarzy w Wieluniu. Dyskusje o przejeździe, drodze i śmieciach
2012-03-09
Zbyszek Rybczyński
Na przejeździe kolejowym na ul. POW w Wieluniu pojawi się sygnalizacja świetlna. Stanie się tak w wyniku planowanej zmiany kategorii przejazdu. O zamierzeniach inwestycyjnych w Wieluniu mówili w czwartek przedstawiciele Zakładu Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach.
Przy przyjeździe na ul. POW kolejarze spotkali się z kierownikiem Powiatowego Zarządu Dróg Antonim Burzyńskim i wicestarostą wieluńskim Markiem Kielerem. Wicedyrektor ZLK w Tarnowskich Górach Robert Trojnar poinformował, że w fazie opracowania jest program remontów 26 przejazdów kolejowych, wśród których znalazł się także ten na POW. Inwestycje mają być finansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Prace powinny się rozpocząć jeszcze w tym roku.
Plan jest taki, by kategorię przejazdu na ul. POW zmienić z D na C. Wynika to z pomiarów obciążenia ruchem pociągów i samochodów. Zmiana kategorii oznaczać będzie zamontowanie sygnalizatorów, co poprawi bezpieczeństwo kierowców, ale nie tylko.
- Dzięki temu pociągi nie musiałyby zwalniać na tym odcinku – dodaje Robert Trojnar.
Oprócz zamontowania sygnalizatorów w planie jest też wymiana płyt przejazdowych na gumowe. Koszt całej inwestycji szacuje się na 2 mln zł.
Podczas spotkania rozmawiano też na temat przebudowy ulicy POW.
Przedstawiciele powiatu zaproponowali, aby kolej zrobiła nową nawierzchnię w granicach działki PKP, czyli około 150 metrów. Na to jednak nie ma zgody. Kolej jest w stanie zrobić tylko drogę przy samym przejeździe, czyli po cztery metry z każdej strony. Resztę musi wziąć na własne barki zarządca drogi.
- Wasze stanowisko jest twarde? – pytał wicestarosta Kieler. - Jedyne możliwe – odpowiedzieli kolejarze.
Obecny na spotkaniu przedstawiciel spółki PKP Nieruchomości zadeklarował, że nie będzie problemu z ewentualnym uzgodnieniem projektu przebudowy drogi.
W rejonie przejazdu kolejarze spotkali się też z przedstawicielami Urzędu Miejskiego i strażą miejską. Dyskutowano na temat śmieci wyrzucanych w pobliżu torów. O tym problemie szerzej napiszemy w jednym z najbliższych wydań „Dziennika Łódzkiego”.
__________________________________________________________________________
Odświeżam stary post dotyczący zestawienia tego typu urządzań inżynierii ruchu drogowego.
Zestawienie sygnalizacji świetlnych w Wieluniu - moim zdaniem do przebudowy ewidentnie kwalifikuje się tylko jedna - na przejściu dla pieszych na Sadach.
GDDKiA:
Stan sygnalizacji będących w zarządzie GDDKiA nie budzi zastrzeżeń (wszystkie ostatnio przebudowano): łącznie 6 sztuk w ciągu dróg krajowych 8, 43 i 45
PKP (w ciągu linii kolejowej 181):
- przejazd kolejowy kategorii "A" przy ul Sieradzkiej - sygnalizacja na przejeździe bez zastrzeżeń
- projektowany przejazd kategorii "C" na ul POW (obecnie istn. przej. kat "D") - sygnalizacja planowana - pomysł włg mnie bez zastrzeżeń
PZD:
- skrzyżowanie Krakowskiego Przedmieścia z Targową - niby przestarzała ale nie wymaga moim zdaniem rozbudowy - można jedynie rozważyć wymianę źródła świtała (z żarówek na LED).
ZDW:
- skrzyżowanie DW486 z ulicą Popiełuszki - przebudowana w 2011 r., stan bez zastrzeżeń
- na przejściu dla pieszych przez DW486 w okolicy ulicy Wołodyjowskiego - przydałyby się zmiany - moim zdaniem wskazany wysięgnik, sygnalizatory LED, fotodetekcja pojazdów i włączniki (tzw "przyciski") w wersji indukcyjnej dla pieszych
Zarząd Dróg Miejskich ? / PSP ?:
- nieczynna sygnalizacja na Wodnej - moim zdaniem TA niedziałająca obecnie sygnalizacja przy komendzie PSP jest zbędna.
Ogłoszono przetarg na wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejeździe przy POW (czyli podniesienie kategorii przejazdu z "D" na "C"). Przejazd zyska także dodatkowe oświetlenie. Oprócz tego przy POW na terenie powiatu modernizacji doczekają się jeszcze 3, wszystkie na obszarze gminy Pątnów.
Na linii nr 181 prace obejmą łącznie 9 przejazdów. Poza czterema w woj. łódzkim także trzy w woj opolskim, dwa w śląskim. Brak przejazdów do modernizacji w ciągu tej linii w wielkopolskim i w dolnośląskim.
termin prowadzenia prac na przejeździe przy POW : 7-10 października 2013 (wł jednego z załączników, włg innego listopad 2014)
Rusza projekt przejazdowy – skrzyżowania kolejowo drogowe zyskają dodatkowe zabezpieczenia
22.02.2013
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłaszają postępowania przetargowe na przebudowę ponad 230 przejazdów kolejowych. Realizacja projektu przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego i przyczyni się do zmniejszenia ryzyka kolizji na przejazdach kolejowych.
Zadanie zakłada wykonanie robót budowlanych na 231 przejazdach w poziomie szyn zlokalizowanych
na 68 liniach na terenie całej Polski. Prace będą wiązały się np. z instalacją samoczynnej sygnalizacji przejazdowej, wymianą wyeksploatowanych urządzeń lub z wymianą nawierzchni na przejeździe.
Polskie przepisy określają 6 kategorii jednopoziomowych skrzyżowań dróg publicznych z torami kolejowymi. Kategoria przejazdu jest uzależniona od tzw. iloczynu przejeżdżających przez niego pociągów i samochodów.
W ramach projektu wykonany zostanie następujący zakres robót:
podniesienie kategorii 181 przejazdów pozostających aktualnie w kategorii D: na kategorię A (16 przejazdów), kategorię B (61 przejazdów) i kategorię C (104 przejazdy)
podniesienie kategorii 20 przejazdów aktualnie pozostających w kategorii C na kategorię B
montaż urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (SSP) na 18 przejazdach pozostających aktualnie w kategorii A z zawieszoną obsługą (warunki bezpieczeństwa jak na przejeździe zostaną D). Na 16 przejazdach zostaną zamontowane urządzenia dla kategorii B, natomiast na 2 przejazdach zabudowane zostaną urządzenia dla kategorii C
na 11 przejazdach zostaną wymienione wyeksploatowane urządzenia przejazdowe. W tym na 3 przejazdach zostaną A, 1 przejeździe kat. B oraz 7 przejazdach kat. C
na 1 przejeździe zostaną E (przejście) zabudowane zostaną urządzenia SSP dla kat. B
Część prac będzie polegała nie tylko na montażu lub wymianie urządzeń sterowania ruchem kolejowym na wybranych przejazdach kolejowych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykonają również roboty torowe związane z wymianą nawierzchni toru na 98 przejazdach oraz wymienią nawierzchnię drogową na 156 przejazdach. Efektem prac będzie, przede wszystkim podniesienie bezpieczeństwa ruchu pociągów i pojazdów drogowych. Projekt umożliwi również likwidację ograniczeń prędkości pociągów, odtworzenie pierwotnych parametrów technicznych linii kolejowych oraz pozwoli na niewprowadzenie ograniczeń prędkości pociągów na przejazdach ze zwiększającą się liczbą aut.
Planowany koszt netto projektu, którego realizacja jest przewidywana w latach 2013 – 2015, wyniesie 240 000 000,00 PLN. Zadanie jest realizowane w ramach 6 kontraktów na prace budowlane na terenie 16 województw.
rzecznik prasowy:
Maciej Dutkiewicz
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrum Realizacji Inwestycji
Na przejazdach kolejowych będzie bezpieczniej
2013-04-09,
Na przejeździe kolejowym na ulicy POW w Wieluniu oraz trzech przejazdach w gminie Pątnów pojawią się sygnalizacje świetlne
Kolej umieściła inwestycje na linii kolejowej nr 181 w dużym projekcie unijnym, na który został już ogłoszony przetarg. Planuje się zmienić na wyższe kategorie przejazdu na ulicy POW, a także trzech przejazdów na terenie gminy Pątnów, co umożliwi montaż sygnalizatorów.
Przypomnijmy, że w grudniu ub. r. na torowisku na drodze z Pątnowa do Bieńca doszło do tragicznego wypadku. 40-letnia kobieta wjechała autem wprost pod pociąg i zginęła na miejscu. Nie był to pierwszy śmiertelny wypadek na tym przejeździe. Również na ulicy POW dochodziło w przeszłości do tragedii.
Projekt "Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych" będzie realizowany na 68 liniach na terenie całego kraju w latach 2013-2015.
- Efektem prac będzie przede wszystkim podniesienie bezpieczeństwa ruchu pociągów i pojazdów drogowych - zapowiada Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Projekt umożliwi również likwidację ograniczeń prędkości pociągów, odtworzenie pierwotnych parametrów technicznych linii kolejowych oraz pozwoli na niewprowadzenie ograniczeń prędkości pociągów na przejazdach ze zwiększającą się liczbą aut.
Czy ktoś się orientuje gdzie należy zgłaszać awarie sygnalizacji świetlnej? Na na skrzyżowaniu ulic 18 Stycznia i Popiełuszki nie można uruchomić zmiany świateł dla pieszych na przejściu obok skupu makulatury.
_________________ Optymista wierzy, że żyjemy w najlepszym ze światów, pesymista obawia się, że może to być prawdą.
Najprędzej na policję. Sygnalizację świetlną w Wieluniu obsługuje chyba firma jednoosobowa z tego co kojarzę, ale numerów telefonów raczej próżno szukać na semaforach.
Znów awaria świateł na Krakowskim Przedmieściu
2013-06-03
Na skrzyżowaniu w sąsiedztwie Urzędu Skarbowego i ratusza po raz kolejny doszło do awarii sygnalizacji świetlnej.
Dzisiejsza awaria była szczególnie niebezpieczna. Nie pulsowało bowiem pomarańczowe światło, które oznacza, że należy się stosować do znaków drogowych. Osoby jadące Krakowskim Przedmieściem miały cały czas czerwone, co doprowadziło do tworzenia się korków. Zniecierpliwieni kierowcy powoli przeciskali się przez skrzyżowanie, ryzykując stłuczkę. Patową sytuację rozwiązało dopiero pojawienie się policjanta, który przez około godzinę kierował ruchem. W jednym z najbliższych wydań "Dziennika Łódzkiego" napiszemy, czy zarządca sygnalizacji zamierza podjąć jakieś działania, by nie dochodziło do awarii.
źródło: wielun.naszemiasto.pl
Może rondo - jest wystarczająco miejsca na mini-rondo .
Równie "niezawodna" jest sygnalizacja na przejściu na 18go stycznia z Sadów do dwójki - (SP2, okolice Wołodyjowskiego) Tu najlepszym rozwiązaniem byłaby taka instalacja, jak na Traugutta w okolicach przejścia do "piątki" (SP5)
Może rondo - jest wystarczająco miejsca na mini-rondo
Może czas zmienić firmę obsługującą?
Nie wiem, czy już został naprawiony włącznik dla przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu 18 Stycznia i Popiełuszki, bo ktoś o tym pisał na forum a jakiś miesiąc, dwa, po tym wpisie widziałem niejednokrotnie w&*%^&$^nych ludzi, usilnie próbujących przejść legalnie na zielonym, ale to nie chciało się włączyć.
Światła na przejściu przy Wołodyjowskiego to dopiero porażka obsługującego, bo jak ktoś przejdzie na zielonym i następny podchodzi i 'zamawia', to dwa, tylko trzy auta zdążą przejechać. Kto jechał tamtędy przed 8 rano, wie o czym piszę. To jest komizm nie do skomentowania. Niech się pieszy zbiorą co 1 minutę, bo korek tworzy się często ponad 100 m. Niech wydłużą 'żądanie' zielonego, bo to zakrawa o teleexpres.
Równie "niezawodna" jest sygnalizacja na przejściu na 18go stycznia z Sadów do dwójki
Jeżeli o awariach mowa, to ja mam natomiast zastrzeżenia do sygnalizacji na skrzyżowaniu ulic 18 Stycznia i Popiełuszki. Przycisk na sygnalizatorze przy Agropunkcie (ta mała budka na rogu gdzie kiedyś był sklep spożywczy Anetka) przy przejściu przez ulicę 18 Stycznia nie działa w ogóle lub działa selektywnie tylko w samemu sobie znany sposób. Klepię, macam, stukam, pukam i nic. Po drugiej stronie przycisk reaguje prawidłowo.
Edit:
Ferbik napisał/a:
Nie wiem, czy już został naprawiony włącznik dla przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu 18 Stycznia i Popiełuszki, bo ktoś o tym pisał na forum a jakiś miesiąc, dwa, po tym wpisie widziałem niejednokrotnie w&*%^&$^nych ludzi, usilnie próbujących przejść legalnie na zielonym, ale to nie chciało się włączyć.
No dokładnie to o czym pisze Ferbik. Stan awaryjny utrzymuje się już kilka miesięcy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum