R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Zakłady montujące instalacje LPG w Wieluniu i okolicach
Autor Wiadomość
mike 
Przyjeżdża na zakupy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 407
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-01-23, 09:57   

Chyba chodzi wam o silniki FSI i TFSI
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Woody_22 
Słyszał o Wieluniu


Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-01-23, 19:38   

Piotra Ciborskiego z Wiktorowa polecam w 100%.
Facet zna się na rzeczy, ma naprawdę dobre ceny, lepsze niż te które porównywałem dzwoniąc do gazowników w Wieluniu(którzy zazwyczaj dopowiadali, że podczas pracy może wyjść więcej). Nie wciska kitu, jak się człowiek trochę zna i samemu potrafi pogrzebać przy instalacji to pomaga i odpowiada na pytania.
Ustawia instalację podczas jazdy, a nie jak pan z Wiśniowej na postoju i "niech się pan przejedzie czy już dobrze"
Instalacje wykonuje estetycznie, ma ogrzewany warsztat.
Ja i znajomi jeszcze się nie zawiedliśmy. (4 samochody)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-01-23, 22:22   

Do TFSI i TSI najlepiej założyć instalacje Vialle. LPG jest podawane w fazie ciekłej (nie ma parownika) przez fabryczny wtryskiwacz a wszystkim steruje fabryczny komputer silnika. Silnik jest także zapalany na gazie. Zbiornik na PB można praktycznie wymontować :D .
http://www.vialle.com.pl/lpdi.html

Na razie cena jest wysoka - ok 8000zł

Administrator napisał/a:

Alpina zacna, ale co ma piernik do wiatraka.


To że instalacja była zakładana w okolicach Wielunia i uważam że jest to naprawdę jeden z lepszych zakładów w polsce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Mateusz 
WIELUNIAK
I'Amsterdam



Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 3314
Piwa: 9/3
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-01-24, 21:42   

Administrator napisał/a:
Do TFSI i TSI najlepiej założyć instalacje Vialle. LPG jest podawane w fazie ciekłej (nie ma parownika) przez fabryczny wtryskiwacz a wszystkim steruje fabryczny komputer silnika. Silnik jest także zapalany na gazie. Zbiornik na PB można praktycznie wymontować :D .
http://www.vialle.com.pl/lpdi.html

Na razie cena jest wysoka - ok 8000zł

Administrator napisał/a:

Alpina zacna, ale co ma piernik do wiatraka.


To że instalacja była zakładana w okolicach Wielunia i uważam że jest to naprawdę jeden z lepszych zakładów w polsce



A co z jakością gazu w Polsce i jego wpływem na instalacje Vialle?

Te 8 tys zł dotyczy pewnie wtrysku bezpośredniego ale na wielopunktowy pewnie ze 4tys zł koszt?
_________________
Żelazna Logika https://www.facebook.com/zelaznalogika.net
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-01-24, 22:57   

Wg mnie wszystko zależy gdzie się tankuje. Około 5 lat temu kupiłem w Niemczech samochód z sekwencją instalacją LPG firmy PRINS na japońskich wtryskach Keihina. W internecie i od "znawców" z rożnych warsztatów w kółko słyszałem to samo - super instalacja, ale w Polsce się nie sprawdzi, "reduktor padnie szybko bo nasz gaz się nie nadaje i wykończy membranę", "wtryski trzeba będzie często czyścić" itd itd.

Jeździłem prawie 5 lat, zrobiłem ok 100,000km - reduktor wytrzymał, do wtrysków się nie dotykałem. A przy pierwszej wymianie filtrów LPG (chyba po 30,000km bo o nich zapomniałem) usłyszałem że wyglądają jak nowe.

Myślę że to wszystko wynika z faktu iż zawsze tankowałem na markowych stacjach - PB, Statoil, Shell. Nigdy nie zatankowałem gazu na przypadkowej stacji.

Cena 8,000 oczywiście dotyczy bezpośredniego wtrysku, cena zwykłej sekwencji zależy od liczby cylindrów, mocy i oczywiście opcji jaką sobie wymyślimy (butla, umiejscowienie wlewu, przełącznika itd). Do 50KM z cylindra nie ma problemów. Powyżej koszty rosną drastycznie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Gość 556677 
Dojeżdża PKSem



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 118
Piwa: 6/5
Skąd: prawie wieluniak
Wysłany: 2012-01-26, 15:16   

Administrator napisał/a:
Do TFSI i TSI najlepiej założyć instalacje Vialle. LPG jest podawane w fazie ciekłej (nie ma parownika) przez fabryczny wtryskiwacz a wszystkim steruje fabryczny komputer silnika. Silnik jest także zapalany na gazie. Zbiornik na PB można praktycznie wymontować :D .
http://www.vialle.com.pl/lpdi.html

Na razie cena jest wysoka - ok 8000zł

Wspominałem o tym rozwiązaniu :wink:
Gość 556677 napisał/a:
Są już też instalacje VI generacji - wtrysk gazu w fazie ciekłej (nie lotnej) przez wtryskiwacze benzynowe! Tylko rozpowszechnienie takich rozwiązań to na razie przyszłość....

Co do ceny tych instalacji z montażem, poczytać można sobie różne info... od "okazyjnych" 6,5tys do nawet 10tys. zł.
Są też obawy co do trwałości drogiej pompy LPG i wtryskiwaczy skonstruowanych przecież pierwotnie do podawania benzyny, a nie gazu.
Przedstawiciele handlowi Vialle niby tego nie potwierdzają, twierdzą, że tak przerobione auta były dokładnie przetestowane na wielotysięcznych dystansach.
Jak na razie system LPdi firmy Vialle został opracowany tylko i wyłączne do silników FSI/TFSI/TSI grupy VW/Audi o pojemności do 2l.
Instalacje do montażu dostarczane są w zestawach pod konkretny typ silnika.
Tylko, że nowych aut z bezpośrednim wtryskiem benzyny przybywa ostatnio w ofertach różnym producentów i nikt się już tym specjalnie nie chwali.
A wszystko zaczęło się 'dawno, dawno temu' od Mitsubishi GDI (silnik 1.8l montowany również w Volvo S40/V40) omijajcie też Lagunę 2.0 IDE (2001) Mondeo 1.8 SCI (2003).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
rolf12 
Słyszał o Wieluniu


Dołączyła: 31 Paź 2009
Posty: 16
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-02-04, 00:01   

karcia napisał/a:
miciek napisał/a:
na nietuszynie zakłada


Zuzewicz Paweł
Nietuszyna 12
98-311 Ostrówek

Tel.: 438415742

Polecam! Warsztat ten funkcjonuje już dość długo i jest sprawdzony przez wielu klientów.

Według mnie najgorszy gazownik na jakiego trafiliśmy. Jak tylko założył gaz auto zaczęło szarpać, przerywać i gasnąć. Koleś ściemniał że kończy się uszczelka pod głowicą i trzeba będzie wymienić. Pytając go ile by za to wziął powiedział: ok 600zł. Postanowiliśmy to zrobić we własnym zakresie. Niestety nic to nie pomogło później wymyślił że sonda lambda była walnięta co się okazało kpiną ale na sondę 120zł poszło. W końcu nie wytrzymaliśmy i pojechaliśmy do Pana Giemzy na Fabryczną. Jak się okazało koleś źle poprowadził jakieś przewody. Koszt naprawy 40zł. Później zagazowaliśmy u Pana Giemzy drugie auto i śmiga bez problemu. Bardzo miły człowiek, dba o klienta i w ogóle w porządku. Bardzo polecam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
tom25 
Przyjeżdża na zakupy



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 293
Postawił 5 piw(a)
Skąd: Okolice
Wysłany: 2012-02-04, 17:30   

Też zakładałem u pana Giemzy , zero problemu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
DeKriss 
Słyszał o Wieluniu


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 1
Skąd: Łódź
  Wysłany: 2012-02-27, 15:50   

Mogę polecić zarówno Walęckiego jak i Dobrzyńskiego. Zakładałem u obu Panów 3 instalacje: do Poldka 1.6 GLI, Citroena ZX 1,4i i Audi A4 1.6i (dwa pierwsze auta II gen, Audi sekwencja na STAGu-300) i nie miałem żadnych problemów. W związku z tym, że z Grzesiem Walęckim kontakt ostatnio się urwał (więcej chyba robi w Holandii niż w Polsce) zdecydowałem się na instalację u Roberta Dobrzyńskiego. W swojej Cytrynce XP założyłem do silniczka 1.8i STAGa 300 ISA2 (ustawiony w trybie ISA2 - pełny automat) + wtryskiwacze Hana H2000 + reduktor KME Silver FZ-8 (do 180kW), z tyłu BORMECH 41,5l podwieszany i wielozawór Tomasetto. Autko działa jak marzenie. Cena rewelacyjna - kolega zakładał podobną instalację do Mazdy 6 2.0 w Łodzi u Stefanowskiego (nagaz.pl) i zapłacił o 700 zł więcej (a ma STAGa 4 PLUS w standardzie czyli z czerwonymi WAL-TEKami). Ja rozumiem, że w tej cenie miał hamownię przed i po montażu instalacji ale czy to jest naprawdę konieczne ? Nie mam doświadczeń z BRC, Zavoli, Prinsem, LandiRenzo czy innymi markowymi instalacjami ale to co mam mi wystarcza i uważam, że jest na prawdę warte tych pieniędzy (żadne z moich 5 aut które zagazowałem- w tym 3 poprzednie u Walęckiego z Dobrzyńskim w składzie i ostatnie u samego Dobrzyńskiego - żadne mnie nie zawiodło a jeżeli pojawiły się jakieś problemy to były one wynikiem bądź moich zbyt rzadkich wizyt w celu wyregulowania bądź wadliwego sprzętu - raz padł mi sterownik Bingo-S w Citroenie ZX, który od ręki został wymieniony).

BTW - Gdybym założył u Dobrzyńskiego w Auto-Gaz-Expert na Głowackiego dokładnie to samo co mój kolega do Mazdy 6 2.0 zapłaciłbym o 1300 zł mniej niż u Stefanowskiego. Hhhmmm.... Chyba nie warto dokładać panu Stefanowskiemu do portfela takich pieniędzy.

I na koniec - nie wiem czy to ma jakieś znaczenie czy nie (ja uważam, że ma) ale tankuje od wielu wielu lat tylko na Orlenie i tylko na wybranych stacjach. Obecnie z tytułu zamieszkania w Łodzi jest to oczywiście stacja Orlenu w Łodzi na Obywatelskiej 181b lub na Kusocińskiego. Jeżeli Wieluń lub trasa do i z Wielunia to tylko Orlen w Pabianicach przy trasie i Orlen na wjeździe do Wielunia. Innych stacji nie uważam. Benzynkę wlewam tylko Verve 98, gaz oczywiście Orlenowy. Ropkę też wlewałem na Orlenie - Verve oczywiście - Omegą 2.2 DTI w kombi z 2002 dojechałem na Hel i z powrotem ze średnią 6,2l/100KM:-). No i tyle - zero problemów z instalacjami gazowymi, pracą na benzynie czy w dieselku na ropie. Wystarczy trzymać się zawsze tych samych, sprawdzonych stacji i problemy znikają jak ręką odjął.

MAR-COM
Ile razy Ci mówiłem gdzie masz jeździć z gazem :-) ? Posłuchaj czasami kolegów.
BTW - Naprawdę wracasz do Wielunia ?
_________________
DELL - The power to do more
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
mike 
Przyjeżdża na zakupy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 407
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-02-29, 19:21   

DeKriss napisał/a:
Ja rozumiem, że w tej cenie miał hamownię przed i po montażu instalacji ale czy to jest naprawdę konieczne ?


Sporo się napisałes kolego ale to jedno zdanie wystarczyło aby stwierdzić, że niewiele wiesz o wystrojeniu auta na nowej mieszance które w tym momencie jest tak samo ważne jak prawidłowy sposób montażu komponentów jak nie wazniejsze :grin:
Standardowa cena usługi za sam pomiar auta (procedura potrafi trwać kilka godzin jeśli auto jest dodatkowo strojone wtedy cena rośnie) kosztuje kilkaset złotych i pozwala bdb. zoptymalizowac pracę silnika w kategori osiagi/spalanie.Jesli zakład ma hamownie to nie jest zakładem typu u Pana Miecia ponieważ koszt takiej hamowni to koszt nowego auta sredniej klasy...wiesz poza tym ile rumaków Ci zostało pod maską a ile pognało w siną dal heheh
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
bob_mistrz 
WIELUNIAK
Skowyrny



Pomógł: 22 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 2051
Piwa: 9/14
Skąd: Chotów
Wysłany: 2012-05-24, 07:37   

Odświeżam temat. Mam do zagazowania takie samo autko jakDeKriss, Xsara Picasso 1.8. Poprzednie auto gazowałem u p. Dobrzyńskiego, ale mam mieszane uczucia... Co powiecie o p. Walęckim i gazownikach z Wiktorowa?
_________________
www.alkwielun.ligspace.pl/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Skorupa 
Dojeżdża PKSem



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 190
Piwa: 21/54
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-05-24, 08:15   

Astra 1.8 16V 115KM zagazowana sekwencyjnie na Wiśniowej u p. J.Wojtasika przejechała bez zająknięcia prawie 20k km ze spalaniem 8.3l/100 :-D

Tyle mogę Ci poradzić bob_mistrz.
_________________
Gość, uśmiechnij się :585:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
kita 
Słyszał o Wieluniu


Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 13
Skąd: wieluń
Wysłany: 2012-06-02, 22:43   

Witanko wsjem. Panowie ja zakładałem instalke do Santa fe z 2007r 2.7L V6, skrzynia atomat STAGA300+ z lubryfikacją i zbiornikiem 55l. I jestem przeszszęśliwy autko pięknie jeździ i to na Valtekach. Panowie 0-problemów bez żadnych świecacych się czeków i innych problemów. Zrobiłem na niej około 25tyś km. Autko pali w granicy 12-17L. Pewnie nikogo nie zdźiwi jeżeli dodam że zakładalem u Dobrzyńskiego, facet może troche dziwny ale solidny i obsługa profesjonalna. Sam doradził jaka instalka i graty, zdałem sie na jego wiedzę i nie żałuje. Następną instalke też u niego zakładam i polecam go innym. Patrząc na to co dzieje się na rynku gazowym i z jakim poprawkami przyjeżdżają właściciele autek które gazowali w innych firmach śmiem twierdzić że większa część fachmanów musi u niego brać praktykę bo mu do pięt niedorastają. Ale to moja opinia i niech się nikt nie obraża. Hej
_________________
WITANKO WSJEM<HEHEHE
Ostatnio zmieniony przez kita 2012-06-05, 10:02, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
kita 
Słyszał o Wieluniu


Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 13
Skąd: wieluń
Wysłany: 2012-06-02, 23:12   

Tak na marginesie, Dobrzyński teraz zakładal gaz do Chevrolet Tahoe 5.7 hemi V8 i dedykował instalke Staga ISA-2 wtryskiwacze HANA (zielone) reduktor KME Gold, wielozawór Tomasetto Exstra, zbiornik 103L o zasilaniu reduktora Faro fi-8. Póki co instalka jest w testach ale jak do tej pory wsjo oki. Jestem w kontakcie z kolesiem który tym autkiem śmiga bo tak się składa że razem pracujemy. Jeżeli ktoś będzie ciekaw dalszej współpracy tej inst z motorem to postaram się cos więcej dodać na forum. Pozdro
_________________
WITANKO WSJEM<HEHEHE
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-06-03, 08:33   

Na autostradzie przy pełnym piecu reduktor nie da rady. Będzie spadało ciśnienie. Wklej zdjęcia jak wygląda instalacja po montażu, wtedy będzie można cokolwiek powiedzieć o jakości wykonania.

Poza tym KME to tandeta, przy mocnym motorze nie wytrzymują 50,000km. Dla porównania u kolegi Genius Max w V8 BMW zrobił ponad 200,000km....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW