Pomógł: 13 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 3119 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-05-30, 15:11
glizda napisał/a:
To się zgadamy co i jak byłabym wdzięczna bo mnie denerwuje że nie mogę na ta najwyższą przerzucić.
zsiadasz z rowera bierzesz śrubokręt (aby nie pobruzić łapek) przekładasz łańcuch na najwyższą zębatke , przekręcasz korbą siadasz i jedziesz . W dół przerzucisz normalnie, a potem jeśli chcesz w góre czynność powtarzasz wg powyższego przepisu do zmęczenia Glizdeczko
Jeśli chodzi o serwis to zdecydowanie polecam Jana Majchrowskiego, jednak terminy są czasami kilkudniowe. Ale robi tanio i solidnie. Regulacja przerzutek to nie jakaś skomplikowana sprawa, żeby jeździć po serwisach Zósemkowane koło już bardziej
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 293 Postawił 5 piw(a) Skąd: Okolice
Wysłany: 2012-05-31, 17:41
Jak jej będziesz regulował tylną przerzutkę to zrzuć łańcuch na wolnobiegu na najmniejszą zębatkę i uciąg linkę (na tylnej przerzutce ) bo na pewno sie wyciągnęła i wtedy reguluj.
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 01 Gru 2006 Posty: 118 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Krzyworzeka, Oslo
Wysłany: 2012-06-06, 22:43
hm widac ze wszysscy prawie wiedza jak sie reguluje przerzutki zreszta to nic trudnego ale niezapomnijcie o blokadzie aby za daleko łancuch nie spadł z kasety badz z wolnobiegu zalezy co kto ma powodzenia w regulacji febik ty otworz maly sklepik z serwisem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum