R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Mrówek
2014-11-18, 23:36
Szkolenia / konkursy
Autor Wiadomość
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2011-12-05, 22:56   Szkolenia / konkursy

Szkolenie z działania ,,Małe Projekty”

Rozliczanie "Małych Projektów"
Lokalna Grupa Działania ,,Ziemia Wieluńska” zaprasza na szkolenie w dniu 14.12.2011 w Wieluniu.
Przyjmujemy zgłoszenia od osób i organizacji, które planują składanie wniosków w roku 2012 oraz tych którzy pozyskali dofinansowanie za pośrednictwem LGD "Ziemia Wieluńska". Szkolenie zostanie przeprowadzone przez pracowników Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich z Urzędu Marszałkowskiego z działu płatności.

Przypominamy, że „Małe projekty” to działanie, które umożliwia dofinansowanie:
- szkoleń, warsztatów artystycznych,
- promocję lokalnej twórczości kulturalnej,
- kultywowanie tradycyjnych zawodów, rzemiosła, obrzędów i zwyczajów,
- rozwijanie turystyki lub rekreację min. - utworzenie lub zmodernizowanie bazy informacji
turystycznej, budowę, odbudowę lub oznakowanie małej infrastruktury,
- remont lub wyposażenie świetlic wiejskich.

Szkolenie odbędzie się 14 grudnia br. o godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2 (budynek w parku), I piętro, sala nr 101.

Prosimy o potwierdzenie udziału ww. szkoleniu do dnia 09.12.2010 r.
pod numerem telefonu biura 43 886 06 99 lub 782 783 030.

www.ziemiawielunska.pl

logo_1.jpg
Plik ściągnięto 411 raz(y) 165,14 KB

_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Ostatnio zmieniony przez Mrówek 2012-02-07, 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-01-19, 20:10   

Spotkania informacyjne dotyczące możliwości pozyskania dofinansowania dla mikroprzedsiębiorców i rolników, chcących rozwinąć lub rozpocząć działalność z terenu LGD "Ziemia Wieluńska".

Lokalna Grupa Działania "Ziemia Wieluńska" serdecznie zaprasza na cykl bezpłatnych spotkań informacyjnych dla mikroprzedsiębiorców i rolników (lub domowników w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników) z obszaru LGD, na temat dofinansowania działalności gospodarczej w ramach działania Leader (Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013).

Uczestnicy spotkań dowiedzą się o możliwości pozyskania dotacji za pośrednictwem LGD "Ziemia Wieluńska" w ramach najbliższych naborów z działań: Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw i Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej, w tym m.in.: do jakich podmiotów skierowane są działania, jakie warunki należy spełnić aby uzyskać wsparcie finansowe, na jakie działania można pozyskać dofinansowanie oraz przedstawimy formularz wniosku.

HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z PRZEDSIĘBIORCAMI I ROLNIKAMI W GMINACH:

23.01.2012 r. - GMINA OSTRÓWEK ; sala GOUKiS,
godz. 17.00 - ROLNICY /godz.18.30 - PRZEDSIĘBIORCY

24.01.2012 r. - GMINA SKOMLIN; sala GOKiS,
godz. 17.00 - ROLNICY /godz.18.30 - PRZEDSIĘBIORCY

25.01.2012 r. - GMINA CZARNOŻYŁY; sala GOK, -
godz. 17.00 - ROLNICY /godz.18.30 - PRZEDSIĘBIORCY

26.01.2012 r. - GMINA BIAŁA; sala GOKiS,
godz. 17.00 - ROLNICY /godz.18.30 - PRZEDSIĘBIORCY

27.01.2012 r. - GMINA MOKRSKO; sala OSP Słupsko
godz. 17.00 - ROLNICY /godz.18.30 - PRZEDSIĘBIORCY

30.01.2012 r. - GMINA WIELUŃ; sala OSP Turów,
godz. 17.00 - ROLNICY /godz.18.30 - PRZEDSIĘBIORCY

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w spotkaniu wszystkich zainteresowanych z obszaru LGD "Ziemia Wieluńska", którzy chcą rozpocząć lub rozwinąć prowadzoną działalność , a więc: osoby fizyczne, osoby prawne, rolników, a także domowników rolników

dla_rolnika.jpg
Plik ściągnięto 411 raz(y) 236,19 KB

dla_przedsiebiorcy.jpg
Plik ściągnięto 422 raz(y) 207,81 KB

_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-02-07, 14:28   

Konkurs dla gimnazjalistów

Mamy zaszczyt zaprosić do udziału w I Konkursie Przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów pod hasłem

„Z przedsiębiorczością na Ty!”.

Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Nr 1 w Wieluniu.

Celem konkursu jest promowanie wśród młodzieży szkół gimnazjalnych postaw i zachowań przedsiębiorczych oraz zachęcenie do aktywności na rynku pracy.

Konkurs ma charakter dwuetapowy i odbędzie się w okresie 15 styczeń – marzec 2012.

Etap I – przygotowanie techniką multimedialną prezentacji (technika dowolna: prezentacja PowerPoint, film, wywiad, komiks) na jeden z zaproponowanych tematów i przesłanie ich do organizatora. Prace przygotowują trzyosobowe grupy uczniów pod opieką nauczyciela. Listę tematów prac zawiera załączony regulamin.

Etap II - Zwycięzcy I etapu wezmą udział w drużynowym teleturnieju wiedzy o przedsiębiorczości i rynku pracy w powiecie wieluńskim i w Polsce. Etap II odbędzie się w siedzibie organizatora w marcu 2012 r.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest przesłanie do 29 lutego 2012 r. prezentacji na jeden z wybranych tematów.

Wszelkich informacji udzielają panie: Aleksandra Kamińska, Magdalena Kowalska oraz Anna Topoła.

Dla uczniów przewidziane są nagrody rzeczowe.

Mamy nadzieję, że konkurs spotka się z Państwa zainteresowaniem. Zapraszamy do współpracy.
Więcej szczegółów: Zespół Szkół Nr 1
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-02-13, 17:04   

VIII Powiatowe spotkania młodych keyboardzistów

Regulamin
I. Organizatorzy
• Młodzieżowy Dom Kultury („Domek Harcerza”)
• Starosta Wieluński

II. Termin i miejsce
• 13 kwietnia (piątek) 2012, godz. 9.00
• sala taneczna w Młodzieżowym Domu Kultury
w Wieluniu

III. Cele
1. Prezentacja umiejętności gry na elektronicznych instrumentach klawiszowych.
2. Prezentacja stopnia wykorzystania możliwości technicznych instrumentów.
3. Integracja młodych keyboardzistów z terenu powiatu wieluńskiego oraz powiatów ościennych.

IV. Grupy wiekowe
• uczniowie szkół podstawowych – kl. I – IV
• uczniowie szkół podstawowych – kl. V – VI
• gimnazjaliści
• uczniowie szkół ponadgimnazjalnych

V. Warunki uczestnictwa
W spotkaniu mogą wziąć udział soliści i zespoły (maksymalnie 5 osobowe) grające amatorsko na instrumentach klawiszowych z terenu powiatu wieluńskiego oraz powiatów ościennych. Każdy wykonawca przygotowuje dwa dowolne utwory o łącznym czasie nie przekraczającym 8 minut. Uczestnicy wykonują wybrane utwory na własnych instrumentach z nut lub z pamięci. Utwór wykonany musi być na żywo. Organizatorzy zabezpieczą statywy oraz nagłośnienie.
Uwaga! W przypadku dużej ilości zgłoszeń organizatorzy zastrzegają sobie prawo wysłuchania tylko jednego wskazanego utworu.

VI. Kryteria oceny
Wykonawców oceniać będzie jury powołane przez organizatorów. Jury zwracać będzie uwagę na jakość prezentacji, dobór repertuaru, ogólny wyraz artystyczny.

VII. Nagrody
Jury przyzna nagrody rzeczowe, wyróżnienia i dyplomy.

VIII. Zgłoszenia
Karty uczestnictwa w spotkaniu należy nadsyłać do dnia 6 kwietnia 2012. Wykonawcy mogą także zgłosić chęć uczestnictwa telefonicznie.

Uwaga! Uczestnicy przyjeżdżają na własny koszt. Prosimy o zabranie miękkiego obuwia na zmianę.

Koordynator spotkania: Zbigniew Szpikowski
Kontakt telefoniczny (fax) (43) 843-87-80, kom. 501-038-880
www.mdk-wielun.pl , mdkwielun@wp.pl

keyboard.JPG
Plik ściągnięto 396 raz(y) 32,76 KB

_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-02-13, 17:07   

VIII „Festiwal piosenki optymistycznej i turystycznej”

REGULAMIN

I. Organizatorzy
- Młodzieżowy Dom Kultury („Domek Harcerza”) – organizator główny
- Starosta Wieluński
- Zarząd Jurajskiego Oddziału PTTK w Wieluniu

II. Termin i miejsce
- 23 marca 2012 r. (piątek), godz. 9.00
- sala taneczna w MDK

III. Cele festiwalu
• Prezentacja umiejętności wokalnych młodych wykonawców.
• Zachęcenie wykonawców i nauczycieli do poszukiwań utworów wesołych, wywołujących uśmiech, nastrajających radośnie, zachęcających do uprawiania różnych form turystyki.
• Popularyzacja wśród dzieci i młodzieży piosenek o tematyce turystycznej.
• Integracja środowisk szkolnych z terenu powiatu.

IV. Grupy wiekowe
I – przedszkolaki
II – szk. podstawowe kl. I - III
III – szk. podstawowe kl. IV - VI
IV – gimnazjaliści
V – szkoły ponadgimnazjalne

V. Kategorie wykonawcze
Soliści, duety.

VI. Warunki uczestnictwa
• Solista lub duet wykonują jedną piosenkę o optymistycznej, wesołej treści lub o tematyce turystycznej.
Prezentować można: piosenki kabaretowe, autorskie, dziecięce …, które powinny być: dowcipne, z morałem, z puentą, śmieszne, groteskowe, żartobliwe a w szczególności radosne.
• Utwory mogą być wykonywane z dowolnym podkładem muzycznym (własnym na wybranym instrumencie lub półpleybecki na CD)
• Nie dopuszcza się chórków, instrumentalnych zespołów akompaniujących oraz zespołów tanecznych.
• Kartę zgłoszenia należy nadesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 marca (poniedziałek) 2012 r.
• UWAGA! Placówkę może reprezentować jeden wykonawca z każdej kategorii.

VII. Kryteria oceny
Jury zwracać będzie uwagę na:
• jakość wykonania (czystość intonacyjną, dykcję, rozumienie tekstu)
• dobór repertuaru (piosenki dostosowane do wieku i możliwości wykonawczych uczestnika)
• ogólny wyraz artystyczny (pomysłowość prezentacji, aktorstwo i sugestywność, dowcip i poczucie humoru)

VIII. Nagrody
Jury przyzna nagrody rzeczowe, wyróżnienia i dyplomy.

IX. Przepisy ogólne
1. Uczestnicy, opiekunowie oraz osoby towarzyszące przybywają do MDK na własny koszt.
2. Organizatorzy zapewniają nagłośnienie (magnetofon, odtwarzacz płyt CD audio, mp3, pianino,).
3. Uczestników prosimy o zabranie miękkiego obuwia na zmianę.
4. Sprawy nie ujęte w regulaminie prosimy konsultować z koordynatorem festiwalu.

Koordynator festiwalu: Zofia Szymanek

Kontakt telefoniczny (fax): (43) 843-87-80.
mdkwielun@wp.pl

optimistisz.JPG
Plik ściągnięto 385 raz(y) 41,97 KB

_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-02-15, 14:56   

SZKOLENIE DLA FIRM I ROLNIKÓW

„Jak pozyskać dotację na rozwój firmy albo działalności nierolniczej”?

Serdecznie zapraszamy rolników, członków gospodarstw rolnych i mikroprzedsiębiorów z obszaru LGD Ziemia Wieluńska na szkolenia z zakresu wypełniania wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 311 Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej oraz działania 312 Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw. Wstęp wolny.

Szkolenia odbędą się kolejno:
Szkolenie dla rolników ; 21.02.2012 r., godz. 10.30, sala 101 Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 (budynek w parku)

Szkolenie dla mikroprzedsiębiorców ; 23.02.2012 r., godz. 9.30, sala 101 Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 (budynek w parku)

Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy do 20 lutego (poniedziałek):
• telefonicznie pod nr 43 886 06 99
• w biurze LGD, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 w Rudzie przy ul. Długiej 31,
• drogą elektroniczną na adres biuro@ziemiawielunska.pl

Informujemy, że jest to ostatnie szkolenie z tego cyklu i poprzedza ono najbliższe nabory w ramach działania 311 Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej oraz działania 312 Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw, które będą ogłoszone za pośrednictwem LGD „Ziemia Wieluńska” od 9 marca br.

www.ziemiawielunska.pl

logo_1.jpg
Plik ściągnięto 385 raz(y) 165,14 KB

_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-02-25, 14:36   

57. Ogólnopolski Konkurs Recytatorski – eliminacje

Od 57 lat realizowany jest w całym kraju Ogólnopolski Konkurs Recytatorski. To doskonała okazja, by utalentowana młodzież mogła zaprezentować swoje umiejętności recytatorskie na najstarszym i posiadającym najwyższą renomę konkursie recytatorskim. Obejmuje on swoim zasięgiem młodzież ponadgimnazjalną, studentów i dorosłych.

Oto kalendarz terminowy eliminacji 57 OKR-u w naszym regionie:
Eliminacje powiatowe:


– powiatu wieluńskiego 12 marca 2012 roku godz.10.30
(karty zgłoszeń prosimy przysyłać do dnia 8 marca 2012 roku ) na adres WDK lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wdkwielun.pl

Eliminacje rejonowe:
19 marca 2012 rok o godz.10.00 - Sieradz
– powiatów: sieradzkiego, zduńskowolskiego, wieluńskiego, wieruszowskiego, poddębickiego i łaskiego

IV Konkurs plastyczny „Pisanka Wielkanocna”
pod Patronatem Honorowym Burmistrza Wielunia Janusza Antczaka


REGULAMIN KONKURSU
1. Organizator
Wieluński Dom Kultury, ul. Krakowskie Przedmieście 5, 98-300 Wieluń

2. Cele konkursu
zachowanie tradycji wykonywania pisanek wielkanocnych
pobudzenie inwencji twórczej w zakresie wykonywania pisanek z zachowaniem akcentów regionalnych
prezentacja pisanek jako elementu kultury chrześcijańskie i narodowej
rozwijanie wrażliwości estetycznej, pomysłowości oraz uzdolnień plastycznych dzieci, młodzieży i dorosłych
kształtowanie aktywnej i twórczej postawy społeczeństwa wobec sztuki i tradycji kulturowej, związanej z obrzędami Wielkiej Nocy
popularyzacja twórczości uczniów i efektów pracy nauczycieli

3. Treść pracy
Każdy uczestnik konkursu winien wykonać w dowolnej technice maksymalnie 3 pisanki wykonane na prawdziwym jaju gotowanym (kurzym, kaczym, gęsim lub innym ptasim) lub wydmuszce.
Jaja powinny być dostarczone pojedynczo, bez dodatkowych elementów dekoracyjnych. Jaja nie mogą stanowić części kompozycji.
Uwaga! Jajo nie może być surowe!

Zdobione jaja będą oceniane w następujących kategoriach:
jajo zdobione techniką tradycyjną (kraszanki, pisanki, zdobione rdzeniem sitowia)
jajo zdobione techniką współczesną.

4. Uczestnicy konkursu
W konkursie biorą udział wyłącznie prace indywidualne w kategoriach wiekowych:
dzieci przedszkolne
uczniowie szkół podstawowych
uczniowie gimnazjów
uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
osoby dorosłe.

5. Warunki uczestnictwa
Do pracy muszą być załączone:
poprawnie wypełniona karta zgłoszenia – do pobrania na stronie regulaminu
trwale dołączona do pracy metryczka pracy, wydrukowana na pasku białego papieru czcionką Arial rozmiar 14 zawierająca następujące dane:
– imię i nazwisko autora
- wiek autora
- nazwę placówki oświatowej lub opiekuńczo-wychowawczej (jeśli została wykonana pod opieką nauczyciela)
Przykład:
Anna Kowalska, lat 8,
Szkoła Podstawowa nr 3 w Wieluniu

Prace bez metryczki nie będą przyjmowane.
6. Kryteria oceny prac:
zgodność z tematem
estetyka wykonania
pomysłowość

7. Termin dostarczania prac
21 marca 2012 r. (środa) w godz. 8.30 – 15.30
22 marca 2012 r. (czwartek) w godz. 8.30 – 18.00

W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, możliwe będzie dostarczenie pracy w innych godzinach.

8.Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
27 marca 2012 r. (środa) o godz. 10.00 w Wieluńskim Domu Kultury

9. Pokonkursowa wystawa
Prace nadesłane na konkurs będą wyeksponowane w sali widowiskowej WDK na wystawie pokonkursowej do 2 kwietnia 2011 r.

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość eksponowania części prac w przypadku nadesłania ich w większej ilości.

10. Odbiór prac
Dostarczone prace po zakończeniu wystawy konkursowej można będzie odebrać w dniach 3 i 4 kwietnia 2012 r. w godz. 8.30 – 15.30.
Prace nie odebrane w ww. terminie nie będą przechowywane.

10. Prace prosimy nadsyłać lub dostarczać na adres:
Wieluński Dom Kultury
ul. Krakowskie Przedmieście 5
98-300 Wieluń

11. Dodatkowe informacje w WDK pod nr tel. 43 843 86 40 lub 694 478 97.
Koordynator konkursu: Anna Macińska.

Informacje Wieluński Dom Kultury
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-03-01, 18:37   

Zwycięzca konkursu otrzyma 2,5 tys. zł

Magistrat ogłosił wlaśnie konkurs na logo i hasło promujące Wieluń. Prace konkursowe można składać do 30 marca. – Przedmiotem konkursu jest opracowanie znaku graficznego- logo i hasła promującego Wieluń, które będą wykorzystywane jako symbole identyfikujące Wieluń oraz jako znaki umieszczane m.in. w materiałach promocyjnych i informacyjnych – wyjaśnia Magdalena Kopańska, doradca burmistrza ds. promocji.
Zachętą do wzięcia udziału w konkursie jest nagroda w wysokości 2,5 tys. zł
W konkursie mogą wziąć udział wszystkie zainteresowane osoby np. studenci i absolwenci szkół wyższych, uczelni artystycznych i projektowych, artyści plastycy, agencje reklamowe. Prace mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.
Praca konkursowa musi jednak spełniać następujące warunki:
– działać jako symbol
- zawierać znak graficzny - logotyp Wielunia i hasło promujące
- funkcjonować w wersji kolorowej i czarno-białej
- być łatwa do skalowania i powielania
- być łatwa do rozpoznawania i powielania
- w projekcie dopuszczalne jest użycie maksymalnie 4 kolorów
Każdą zgłoszoną pracę należy wykonać na sztywnym podkładzie, rozmiar A4 oraz w wersji elektronicznej- zapisanej na płycie DVD.

Plik musi być dostarczony w formacie wektorowym (cdr lub eps) i niezależnie od tego w JPG.
Zwycięzcę wyłoni specjalnie powołana komisja konkursowa, w ktorej skład wchodzi sześć osób. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 19 kwietnia.
– Prace konkursowe będą oceniane zgodnie z następującymi kryteriami: Stawiamy na wartości projektowe czyli oddanie charakteru i historii Wielunia oraz oryginalność. Liczą się też wartości marketingowe a co się z tym wiąże łatwość rozpoznawania i zapamiętywania oraz wartości użytkowe m.in. łatwa skalowalność i czytelność w różnych skalach – dodaje Magdalena Kopańska.
Prace będą kodowane. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Urzędu Miejskiego oraz członkowie ich rodzin.
Info: Dziennik Łódzki

Szczegóły konkursu znajdują się TUTAJ
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-03-05, 18:29   

Kurs samoobrony na Dzień Kobiet
Pracownia Działań Alternatywnych w Wieluniu organizuje kampanię informacyjną na rzecz praw kobiet, kurs samoobrony oraz koncert. Akcja związana jest ze zbliżającym się Międzynarodowym Dniem Kobiet.
Nie goździk i rajstopy, a kurs samoobrony i pakiet informacji o prawach kobiet – tak Pracownia Działań Alternatywnych w Wieluniu chce uczcić Dzień Kobiet. Mówi Agnieszka Janik:
- Ulotki będą rozdawane już od 8-go marca przez młodzież uczącą się w liceach, jak się bronić, jak uważać wyjeżdżając np. do pracy za granicę. Numery telefonów naszych lokalnych organizacji i ośrodków, które w tym pomagają, żeby uświadomić kobietę, że ma prawo się bronić.
Kurs samoobrony zostanie przeprowadzony 10-go marca w sali gimnastycznej przy wieluńskim basenie krytym od godziny 15.00 do 18.00 przyjść na niego może każda kobieta, która chciałaby nauczyć się bronić przed napastnikiem. Mówi zawodnik boksu tajskiego, Oskar Zadrożny:
- Dam możliwość przećwiczenia w praktyce pokazanych wcześniej technik możliwości wydostania się z uścisku silniejszego napastnika.
Na zakończenie akcji o 19.00 odbędzie się koncert muzyczny w klubie Crash przy ulicy Kościuszki w Wieluniu pod hasłem 'Nie będziemy wolne, dopóki nie będziemy bezpieczne'.
Info: Radio ZW

Wieluńska skarbówka przeszkoli z wypełniania e-deklaracji
Mimo że liczba e-deklaracji w Wieluniu wzrosła już dwukrotnie w porównaniu do ubiegłego roku, to wieluńska skarbówka liczy na więcej. Właśnie dlatego organizuje szkolenia. Pierwsze z nich już dziś o 14.00:
- Celem szkoleń jest pokazanie, jak krok po kroku złożyć e-pit, jak łatwe i szybkie jest składanie deklaracji przez internet. Szkolenie będą przeprowadzali pracownicy naszego urzędu. W trakcie spotkania zostanie przedstawiona prezentacja multimedialna o składaniu zeznań podatkowych droga elektroniczną, więc zachęcamy wszystkich zainteresowanych.
- mówiła Joanna Mielczarek z wieluńskiego urzędu skarbowego, gdzie odbywają się szkolenia. Kolejne w sobotę podczas dnia otwartego placówki.
Info: Radio ZW

-------------
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Wieluńska" zaprasza osoby fizyczne, stowarzyszenia, fundacje, gminy, instytucje kultury, w tym biblioteki, orkiestry, uczniowskie kluby sportowe, i inne do udziału w bezpłatnym szkoleniu nt. wypełniania wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania Małe projekty (Oś IV Leader).

Szkolenie kierujemy szczególnie do podmiotów/osób, które zainteresowane są złożeniem wniosku w najbliższym naborze trwającym od 16.03.2012r. do 13.04.2012r.

Zainteresowane osoby/podmioty prosimy o zapisy do 8.03 (czwartek) drogą telefoniczną pod numerami tel. (43) 886 - 06 - 99/, GSM 782783030 w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, lub też drogą mailową na adres: biuro@ziemiawielunska.pl.

Szkolenie odbędzie się 9.03.2012 o godzinie 9.00, w sali 101, w budynku Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2.
Więcej informacji LGD Ziemia Wieluńska

logo LGD.jpg
Plik ściągnięto 376 raz(y) 93,08 KB

_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-03-13, 21:05   

Marszałek Witold Stępień jutro w Wieluniu
Witold Stępień marszałek województwa łódzkiego odwiedzi jutro Wieluń. Spotkanie informacyjne z jego udziałem pod nazwą "Program Operacyjny Kapitał Ludzki w regionie łódzkim" odbędzie się o 14.00 w sali 101 wieluńskiego starostwa . Mówi starosta Andrzej Stępień:
- Urząd Marszałkowski będzie przedstawiał nam na co w ramach tego programu operacyjnego będzie można składać wnioski.
Po prostu jest przekierowanie pewnej puli środków z jednych działań na drugie. O szczegółach będą informować pracownicy urzędu.
W spotkaniu uczestniczyli będą między innymi dyrektor departamentu ds. PO KL oraz dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
Info:
Radio ZW
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-04-04, 19:43   

W Wieluniu będzie można zrobić kurs z języka migowego
To już pewne – jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się w Wieluniu szkolenie z języka migowego. Do skorzystania z niego Stowarzyszenie Tacy Sami zachęca nie tylko przedstawicieli urzędów, ale i zwykłych mieszkańców. Mówi Waldemar Kluska ze stowarzyszenia:
- Koszt przeprowadzonego kursu, jak i egzaminu, to jest 800 złotych. Zapisywać można się u mnie lub w siedzibie ośrodka. Pierwsze spotkanie odbędzie się 20-go kwietnia w siedzibie stowarzyszenia na ulicy Traugutta 40 w Wieluniu. Będzie tych spotkań 10 w każdy piątek między 9.00 a 14.00. Łączna ilość godzin dydaktycznych – 60. Ta liczba pozwoli na komunikowanie się zarówno w odbiorze, jak i nadawaniu pomiędzy osobą sprawną i mniej sprawną.
Warto przypomnieć, że 1-go kwietnia weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się. Wynika z niej, że osoby głuchonieme mają prawo do uzyskania pomocy np. przy załatwianiu spraw w urzędach, na policji czy w straży pożarnej. Instytucje powinny zatrudniać tłumacza lub przeszkolić pracowników z języka migowego. Problem ten jest od lat bagatelizowany. Nadal zdarza się, że instytucje nie zatrudniają tłumaczy, a strony internetowe samorządów, urzędów administracji publicznej nie są dostosowane do potrzeb głuchoniemych. W Wieluniu mieszka około czterdzieścioro głuchoniemych.
Info: Radio ZW
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-04-14, 18:56   

Centrum Informacji i Wspomagania Organizacji Pozarządowych Związku Młodzieży Wiejskiej w Wieluniu w ramach projektu „Aktywni lokalnie II – kompleksowe wsparcie dla III sektora i rozwoju organizacji pozarządowych na obszarach wiejskich i miejsko-wiejskich“ zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych, stowarzyszenia, koła gospodyń wiejskich, lokalne grupy działania, ochotnicze straże pożarne, młodzież oraz wszystkie osoby zainteresowane na cykl bezpłatnych doradztw eksperckich.

Najbliższe terminy spotkań z ekspertami:
 Finanse i księgowość:
- 20.04.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 13:30 – 15:30
- 11.05.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 13:30 – 15:30
- 25.05.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 13:30 – 15:30
 Prawo:
- 16.04.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 11:30 – 13:30
- 30.04.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 11:30 – 13:30
- 14.05.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 11:30 – 13:30
 Promocja:
- 21.04.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 14:30 – 16:30
- 28.04.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 14:30 – 16:30
- 12.05.2012 r. biuro CIiWOP w Wieluniu – w godzinach: 14:30 – 16:30

Bezpłatna pomoc ekspercka z zakresu prawa obejmuje:
- świadczenie pomocy prawnej przez eksperta przy zakładaniu, rejestracji oraz funkcjonowaniu organizacji pozarządowej, w tym w szczególności:
- pomoc w doborze odpowiedniej formy prawnej organizacji pozarządowej (stowarzyszenie, fundacja, itp.);
- doradztwo w zakresie wymogów formalnych tworzenia organizacji: analiza dokumentów, formularzy, statutów, regulaminów, uchwał, protokołów, oświadczeń, itp.;
- postępowanie odwoławcze w postępowaniu rejestrowym;
- obsługa organów organizacji pozarządowych (zarządu, komisji rewizyjnej, rady nadzorczej, zgromadzenia członków, zgromadzenia fundatorów);
- obsługa bieżącej działalności organizacji pozarządowych;
- konsultacje w zakresie obowiązujących regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania sektora organizacji pozarządowych;
- udzielanie porad prawnych w zakresie możliwości i sposobów rozwiązywania problemów
dotyczących realizacji zadań statutowych organizacji pozarządowych;
- sporządzanie opinii prawnych oraz projektów umów z zakresu działania organizacji pozarządowej, w tym w szczególności porady obejmują:
- działalność pożytku publicznego: działalność nieodpłatna pożytku publicznego, działalność odpłatna pożytku publicznego, działalność gospodarcza;
- zasady współpracy organizacji pozarządowych z administracją publiczną;
- finansowanie działalności pożytku publicznego ze środków publicznych;
- spółki prawa handlowego, a działalność w sferze pożytku publicznego;
- konsultowanie projektów umów najmu, użyczenia, użytkowania i innych;
- zasady zawierania umów: o pracę, o dzieło, zlecenia,
- inne porady w zakresie zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe.
- pomoc przy sporządzaniu różnego rodzaju pism procesowych i urzędowych oraz umów,
itd.;
- doradztwo w zakresie prawnych zasad prowadzenia księgowości, odpowiedzialność finansowa w NGO;
- prawo finansowe w organizacjach pożytku publicznego oraz organizacjach pozarządowych prowadzących działalność gospodarczą;
- wsparcie w zakresie trybu przejmowania przez organizacje pozarządowe (np. stowarzyszenia) prowadzenia placówek typu szkoły, przedszkola
- doradztwo z zakresu tworzenia organizacji pozarządowych w charakterze placówek pożytku publicznego;
- porady prawne dla stowarzyszeń prowadzących działalność gospodarczą.

Bezpłatna pomoc ekspercka z zakresu finansów i księgowości obejmuje:
- doradztwo dot. podstaw rachunkowości organizacji pozarządowych,
- porady dotyczące ogólnych zasad rozliczania pozyskanych dotacji,
- wsparcie dotyczące aspektów finansowych funkcjonowania organizacji pozarządowych,
- koordynowanie działań i prowadzenie konsultacji przy pozyskiwaniu funduszy krajowych
oraz europejskich przeznaczonych na realizację zadań statutowych organizacji
pozarządowych,
- koordynowanie działań i prowadzenie konsultacji w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów ze środków europejskich i krajowych,
- wsparcie doradcze w zakresie oszacowania możliwości oraz kierunków pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych,
- wsparcie doradcze i prowadzenie konsultacji w zakresie realizacji sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektów,
- doradztwo w poszukiwaniu źródeł finansowania projektów organizacji pozarządowych
(środki krajowe, środki unijne, programy Unii Europejskiej i inne),
- konsultacje założeń projektowych (cele, działania, rezultaty, harmonogram, budżet),
- doradztwo finansowe z zakresu sporządzania list płac.

Bezpłatna pomoc ekspercka z zakresu promocji obejmuje:
- udzielanie wsparcia przy tworzeniu wizerunku organizacji pozarządowych (dobór narzędzi
marketingowych, kanałów promocji, itp.)
- doradztwo w zakresie zasad współpracy organizacji pozarządowej z mediami;
- doradztwo i wsparcie w działaniach dotyczących promocji projektu;
- pomoc w tworzeniu materiałów prasowych;
- pomoc w marketingu internetowym oraz w sztuce prezentacji organizacji pozarządowej;
- pomoc w docieraniu do lokalnych gazet oraz innych źródeł informacji w celu zamieszczania bezpłatnych informacji, artykułów, itp.
- wsparcie doradcze w zakresie organizowania komunikacji wewnętrznej NGO.
- pomoc w sporządzaniu artykułów informacyjnych, reklam i kampanii promocyjnych.
- wsparcie w procesie budowy pozytywnego wizerunku w środowisku lokalnym.
- doradztwo w zakresie zasad udzielania wywiadów.
- pomoc w opracowaniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- zasady tworzenia materiałów promocyjnych (kwestie techniczne);
- wsparcie i doradztwo omawiające skuteczne sposoby promocji produktów regionalnych.
- podstawy prowadzenia skutecznych negocjacji i mediacji.

Na dyżury można zapisywać się osobiście w biurze CIiOWP w Wieluniu, ul. Augustiańska 2,
98 – 300 Wieluń lub telefonicznie pod nr tel: 43 823 20 71.
Łukasz Stepień
Doradca ds. NGO
Centrum Informacji i Wspomagania
Organizacji Pozarządowych w Wieluniu
e-mail: lukasz.stepien@zmw.pl
tel. (43) 843 20 71
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-05-09, 08:19   

Otwarte Mistrzostwa Powiatu Wieluńskiego Seniorów w Szachach Szybkich
Patronat: Burmistrz Wielunia Pan Janusz Antczak
Starosta Wieluński Pan Andrzej Stępień
Prezes Łódzkiego Związku Szachowego Pan Eugeniusz Walczak
Organizator: UKS Piątka Wieluń na zlecenie ŁZSzach,
Współorganizatorzy: Gmina Wieluń, Starostwo Powiatowe w Wieluniu, WTSz „MAT” Wieluń,
Szkoła Podstawowa nr 5 w Wieluniu, Gimnazjum nr 3 w Wieluniu.
Termin: 19 maja 2012 r. (harmonogram w załączeniu).
Miejsce: sala Szkoły Podstawowej nr 5 i Gimnazjum nr 3 w Wieluniu, ul. Traugutta 38
Cel turnieju: wyłonienie mistrzów województwa łódzkiego juniorów w szachach szybkich
w kategoriach wiekowych do lat 8, 10, 12, 14, 16, 18;
popularyzacja sportu szachowego, umożliwienie podjęcia sportowej rywalizacji
przez szachistów ziemi wieluńskiej i innych ośrodków szachowych zwłaszcza z województwa łódzkiego.
Uczestnictwo: turniej ma charakter otwarty. Mogą w nim uczestniczyć juniorzy i seniorzy bez względu
na przynależność klubową (także z poza województwa łódzkiego)
System rozgrywek: 9 rund tempem P-15, system kojarzenia szwajcarski, kojarzenie komputerowe
przy użyciu programu Chessarbiter, klasyfikacja końcowa ustalana będzie wg kryteriów:
liczba zdobytych punktów, M-Buch., Buch., Progres, liczba zwycięstw.
Grupy turniejowe:
grupa A - seniorzy oraz wszyscy juniorzy i juniorki powyżej 10 lat (rocznik 2001 i starsi)
W ramach grupy A wyodrębnione zostaną grupy nagrodowe do lat 12, 14, 16 oraz 18
grupa B - wszystkie juniorki i juniorzy poniżej lat 10
W ramach grupy B wyodrębnione zostaną grupy nagrodowe do lat 8 i 10
Sędziowanie: Waldemar Wolniaczyk
Wpisowe: seniorzy 25 zł, juniorzy 20 zł płatne w dniu rozpoczęcia turnieju.
Uwaga!!! W ramach wpisowego organizatorzy zapewniają obiad
Nagrody i wyróżnienia:medale i nagrody rzeczowe (dla trzech pierwszych zawodników w każdej kat. wiekowej),
dyplomy dla sześciu zawodników;
w każdej grupie turniejowej wyodrębnione zostaną dwie grupy nagrodowe - męska i żeńska
Juniorzy spoza województwa łódzkiego otrzymują nagrody rzeczowe, ale nie uczestniczą
w podziale dyplomów i medali.
W turnieju seniorów po trzy puchary i nagrody rzeczowe dla mężczyzn i kobiet.
Zgłoszenia: w terminie do 17 maja 2012 r. do godziny 20.oo przyjmuje Pan Waldemar Wolniaczyk
tel. 0606-657-793 lub pocztą elektroniczną na adres: wwolniaczyk@gmail.com lub bezpośrednio na
strony szachowe chessarbiter podane przy grupach turniejowych.
Koordynator organizacji turnieju: Waldemar Wolniaczyk, tel. 0606-657-793
Przepisy: w turnieju obowiązują przepisy PZSzach.
Uwagi końcowe:
1. Odpowiedzialność za pobyt na turnieju dzieci i młodzieży niepełnoletniej ponoszą rodzice i opiekunowie;
dojazd i powrót oraz ubezpieczenie organizowane są przez zawodników i ich opiekunów we własnym zakresie,
2. Interpretacja powyższego komunikatu należy wyłącznie do organizatorów.
3. UWAGA: osoby nie zgłoszone w terminie płacą wpisowe o 10 zł. wyższe.
Harmonogram organizacji turnieju
19.05.2012r. - 9.00 – 9.45 - potwierdzenie obecności wpłata wpisowego, weryfikacja list startowych,
10.00 - uroczyste rozpoczęcie turnieju,
10.10 - rozpoczęcie pierwszej rundy, rundy II-V
12.45 - 13.30 - obiad,
13.30 - 15.45 - rundy VI - IX.
16.00 - 16.30 - zakończenie turnieju.
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-05-09, 14:06   

Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. oraz Agencja Rozwoju Przemysłu zapraszają na Seminarium Promocyjne "Polska-Chiny: perspektywy wymiany gospodarczej. Transfer towarów i usług".


Szanowni Państwo,
Mam przyjemność poinformować, że dn. 18-21 maja br. na zaproszenie Łódzkiej Agencji
Rozwoju Regionalnego S.A oraz Agencji Rozwoju Przemysłu, w Polsce gościć będą przedstawiciele
Chińskiej prowincji Guangdong. Jest to jedna z najbardziej dynamicznych i otwartych na świat
regionów gospodarczych Chin.
W związku z powyższą wizytą, Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A oraz Agencja
Rozwoju Przemysłu mają przyjemność zaprosić Państwa na Seminarium Promocyjne „Polska-
Chiny: perspektywy wymiany gospodarczej. Transfer towarów i usług”, które odbędzie się w dn.
18 maja 2012r. o godz. 16.30 w Instytucie Europejskim w Łodzi, ul. Piotrkowska 258/260.
Głównym celem wizyty jest nawiązanie długofalowej współpracy, oraz zaproszenie firm
z sektora MŚP regionu łódzkiego do uczestnictwa w 9. Chińskich Międzynarodowych Targach
Małych i Średnich Przedsiębiorstw (CISMEF), które odbędą się w Kantonie w dn. 22-25
września 2012r.
Międzynarodowe Chińskie Targi MŚP to jedno z największych tego typu wydarzeń w rejonie Azji-
Pacyfiku. Powierzchnia wystawiennicza tegorocznej edycji to ponad 100 000 m2, na której swoje
produkty i usługi zaprezentuje prawie 4 000 wystawców z ponad 20 krajów. CISMEF corocznie
odwiedza ponad 200 000 zwiedzających. Wystawie towarzyszy także bogaty program wydarzeń
towarzyszących, skierowanych od przedstawicieli MŚP, m.in. Szczyt MŚP, Seminarium Rozwoju MŚP
Azja-Europa, spotkania matchmakingowe, Forum Inwestycyjne i Finansowe, itd.
Z przyjemnością informuję, że w skutek nawiązanych kontaktów, polscy wystawcy z sektora MŚP
będą mogli uczestniczyć w tegorocznych targach CISMEF na atrakcyjnych, preferencyjnych
warunkach, które zostaną przedstawione podczas seminarium.
Uprzejmie proszę o zarezerwowanie terminu tego spotkania w Państwa kalendarzu. Szczegółowa
agenda spotkania zostanie Państwu przesłana do dn. 9.05.2012.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie obecności na ww. wydarzeniu do dn.11.05.2012r. na
adres e-mail: m_karolewska@larr.lodz.pl bądź pod nr tel. (042) 664 37 99.

Prezes Zarządu
Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A
Przemysław Andrzejak

Info: UM Wieluń
_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mrówek 
Moderator



Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 3747
Piwa: 39/17
Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2012-06-07, 08:29   

KONKURS INTERNETOWY
"OCZAMI MIESZKAŃCÓW - POMYSŁ NA UDANY WEEKEND
W REGIONIE ŁÓDZKIM"


Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego zaprasza wszystkich mieszkańców województwa łódzkiego do udziału w konkursie internetowym. Konkurs ma na celu wyłonić najciekawsze propozycje na spędzenie udanego weekendu zarówno w Łodzi, jak i w innych miejscach naszego województwa.
Udział w zabawie jest bardzo prosty - wystarczy przesłać tekst oraz zdjęcia opisujące propozycję spędzenia udanego weekendu w Regionie Łódzkim, obejmującą jedną z poniższych kategorii:
* Turystyka miejska, kulturowa oraz w obiektach zabytkowych i dziedzictwa przemysłowego,
* Turystyka na terenach wiejskich i agroturystyka,
* Turystyka aktywna, w tym w szczególności turystyka wodna i rowerowa.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz zapoznać się
z Regulaminem, który znajduje się na stronie konkursu: www.rotwl.pl/konkurs

Biorąc udział w konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody, ale co najważniejsze można stać się współautorem publikacji: "Łódzkie na weekend", w której zamieszczone zostaną nadesłane prace laureatów.
Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do godziny 23:59 dnia 15.06.2012r. Nadesłane prace zostaną poddane głosowaniu internautów do końca sierpnia. Internauci wybiorą 10 najlepszych propozycji wycieczek, natomiast kolejnych 10 laureatów wybierze Komisja Konkursowa. Ostateczne wyniki zostaną opublikowane 21.09.2012r.

konkurs_m.jpg
Plik ściągnięto 280 raz(y) 50,35 KB

_________________
"Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW