Monikzy, nie rozumiem , czy Ty uważasz, że awaria terminala to wina kasjerki? Myślisz,że kierownik zwolni pracownika za to ,że była burza i sprzęt chwilowo zawiódł?
Kompletnie nie to mam na myśli. Przeczytaj uważnie.
Niestety, teraz na punkcie obsługi klienta firmy mają fioła. Pracownicy szkoleni są z tzw. best service. Są specjalne bloki szkoleniowe jak obsłużyć trudnego, krzyczącego wręcz ziejącego nienawiścią klienta. Wniosek po szkoleniach kierownictwo ma takie że skarga od klienta oznacza, że dana osoba nie nadaje się na stanowisko. Tak teraz niestety jest. I nikt, kompletnie nikt, nie będzie ani wyrozumiały ani nie będzie się szczypał. Best service jest teraz priorytetem, ponieważ konkurencja jest tak ogromna. Wierzcie mi, ja pracowałam na bezpośredniej sprzedaży, przechodziłam te durne szkolenia wielokrotnie i słyszałam jakie bzdury wygaduje dyrekcja czy kierownictwo.
_________________ “The person, be it gentleman or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid.” - Jane Austen
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum