Podobno dekodery można oddawać w punktach Canal+ a u nas w Wieluniu jest chyba taki punkt na ul.Wojska Polskiego, bo Salonu N-ki nie uświadczysz. Trzeba by tam podpytać co i jak...
Na infolinii dowiedziałem się że termin 19 kwietnia obowiązuje tylko abonentów platformy N natomiast abonenci Cyfry maja 14 dni od odebrania pisma na zerwanie umowy. Może ktoś to potwierdzić ?? Ponoć wstrzymano wysyłkę listów do abonentów Cyfry. Również do dzisiejszego dnia nie otrzymałem żadnego listu.
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 15 Cze 2006 Posty: 503 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-04-10, 17:40
Ja dzisiaj przeszedłem z n do nc+. Oferta przez infolinię była znacznie tańsza niż ta, która przyszła pocztą. Trzeba negocjować, bardziej są ustępliwi niż na początku oferty
Pomógł: 13 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 3119 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-04-11, 09:32
przetrzymajcie ich.
"Niech pan zadzwoni tego i tego dnia.... zorientuje się co u konkurencji..."
"Niech pan zadzwoni tego a tego dnia bo dzis jeszcze nie wiem jaka bedzie sytuacja finansowa wkrótce a po tej dacie będe już wiedział"
"Za tyle nie ale za tyle chętnie bym wziął taki pakiet"
"drogo macie więc zastanawiam się czy nie przejść na dvbt naziemną cyfrowa niech pan zadzwoni ...."
"Musze sobie jeszcze to wszystko przemyśleć..."
Dzwonią do skutku. Aż powiesz stanowczo, że "nie chcesz dalej z nimi albo że coś weźmiesz"
To oni są sprzedawcami. Oni muszą /mają presje sprzedać jak najwięcej po jak największej cenie i jak najmniej dająć. Wy nie macie presji brania tego czego dają bo macie wybór. Możecie brać co oferują albo nie. Iśc do konkurencji/dvbt.
Jakbym mógł być w kablówce to nawet bym się nie zastanawiał aby ją wybrać. Tv mało oglądam.
Pomogła: 3 razy Wiek: 36 Dołączyła: 08 Wrz 2009 Posty: 150 Skąd: stąd
Wysłany: 2013-04-11, 12:48
Na Wojska można złożyć wypowiedzenie z N-ki, natomiast w sprawie C+ trzeba wypowiedzenie wysłać pocztą do Wawy i z listem zwrotnym ma się miesiąc na zwrot sprzętu w Mega.
_________________ "Na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych. Tylko są ci pozamykani w zakładach i ci, którzy nie zostali przebadani."
Pomógł: 13 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 3119 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-04-11, 20:04
Prezes nc+: Mamy nową ofertę
Cytat:
Julien Verley, prezes platformy nc+, w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” zdradził, iż w trakcie ostatnich dni przygotowany został cały pakiet nowych propozycji, które wkrótce zostaną przedstawione klientom. Przeprosił również wszystkich abonentów za zamieszanie jakiego byli ostatnio uczestnikami. Zniknie najdroższy pakiet za 199zł!
Julien Verley, prezes platformy nc+, w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” powiedział, że jego firma jest teraz maksymalnie skupiona na dotarciu do klientów. Pracują praktycznie przez całą dobę. Dodał, iż w trakcie ostatnich dni przygotowany został cały pakiet propozycji, które wkrótce zostaną przedstawione klientom. Poza nowym pakietem Ekstraklasa, platforma nc+ będzie też bardziej elastyczna. Trzeba przyznać, że to zmiany idące w kierunku, jakie nieśmiało wskazywałem tu.
Najdroższy pakiet za 199 złotych w ogóle zniknie z oferty, a nowe przedziały cenowe pakietów będą się mieścić między 39 zł i 119 zł. Wszystkie dodatkowe opcje, czy to programowe czy technologiczne: oferta HBO, Cinemax czy Multiroom, będzie można sobie dobrać wedle uznania do dowolnie wybranego pakietu.
Prezes przyznał również, że w siedzibie nc+ spędzili wiele godzin, zastanawiając się nad tym, co spowodowało, że znaleźli się właśnie w takim punkcie. Głównym wnioskiem było to, że zbyt wiele zmian zostało wprowadzonych naraz.
- Bo nie tylko stworzyliśmy nową nazwę i markę, ale także nową ofertę rynkową, listę programów, co spowodowało, że ludzie nie mogli się doszukać ulubionych programów, opracowaliśmy też zasady przenoszenia dotychczasowych klientów do nc+. 1 grudnia ruszyła fuzja operacyjna dwóch firm, co oznaczało początek skomplikowanego procesu łączenia dwóch zespołów, pochodzących z dwóch różnych firm o różnych kulturach pracy. Dziś, patrząc wstecz, widzimy jasno, że nie powinniśmy byli robić tego wszystkiego naraz. I za skutki wszystkich przepraszam - mówi w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” Julien Verley, prezes platformy nc+.
- Chcieliśmy wiedzieć, jak dotrzeć do tych ludzi. Na naszym profilu narzekali na brak odpowiedzi na pytania. To prawda, centra obsługi klienta były oblegane, chcieliśmy więc zacząć dialog z klientami tam, gdzie można było ich znaleźć. Stąd pomysł zaproszenia. Jednak nie miałem żadnych ukrytych intencji. Interesowało nas tylko rozpoczęcie dialogu, który mógłby nam pomóc zrozumieć, czego ci klienci oczekują i rozwiązać sytuację - stwierdził.
satkurier.pl
Ta wypowiedź to stek bzdur.
Jak to gadał Wałęsa: " OTAKE Polske walczyłem"
Cosik mi sie wydaje, że to nadal jeszcze będzie nie za bardzo oferta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum