ourson, według strony kontraktu "budowa drogi S8 Syców - Kępno - Wieruszów - Walichnowy", http://s8-sycow-walichnowy.pl/
Odcinek I - Syców - Kępno (długość 15,3 km) - zaawansowanie finansowe 49,56% (luty 2013r.)
Odcinek II - Kępno - Wieruszów (długość 16,6 km) - zaawansowanie finansowe 40,35% (luty 2013r.)
Odcinek III - Wieruszów - Walichnowy (długość 13,1 km) - zaawansowanie finansowe 36,3% (grudzień 2012r.)
Finansowe - jeżeli nie mamy dostępu odnośnie danych zaawansowania rzeczowego daje pewien obraz postępu. Najczęściej obie statystyki są podobne - możesz zerknąć na stronę tych odcinków i porównać zaawansowanie finansowe i rzeczowe a później spróbować znaleźć zależność: http://www.s8walichnowy-lodz.odc1-4.pl
W przypadku odcinka Syców- Walichnowy , problem może być z Po-lAqą, wydaje mi się że całkiem możliwe jest paromiesięczne opóźnienie - obstawiałbym termin oddania odcinka wiosna 2014.
Pomógł: 46 razy Wiek: 44 Dołączył: 02 Sie 2006 Posty: 3905 Piwa: 79/18 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-29, 21:25
Stefan napisał/a:
możesz zerknąć na stronę tych odcinków i porównać zaawansowanie finansowe i rzeczowe a później spróbować znaleźć zależność: http://www.s8walichnowy-lodz.odc1-4.pl
proszę Cię, aż tak zdeterminowany nie jestem Zresztą z tych tabelek bez znajomości technologii/wyceny i tak trudno było to ustalić. Ale zdanie mówiące o tym, że zaawansowanie finansowe jest liczone z potwierdzonych do płatności robót trochę wyjaśniło - bo o ile nigdy finansowe nie wyprzedzi rzeczowego, to tak naprawdę powinno być dość blisko...
_________________ Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
2012: Wrocław -Syców - odcinek oddany
____________________________________
2013: Syców- węzeł Wieluń - data zakończenia: 25.11.2013
węzeł Wieluń - trwają prace wykończeniowe, faktyczne oddanie do użytku razem z odcinkiem z Sycowa.
____________________________________
2014: węzeł Wieluń - Łask - termin zakończenia: początek kwietnia 2014,
Łask - węzeł Łódź południe - termin zakończenia: początek stycznia 2014
a ja proszę o zrobienie porządku z tym zasranym przejściem przez Warszawską koło wiaduktu. Niedawno Karol pisał w gazecie ze coś zostało zrobione. ... zostało. Wieczorem ciemno tam jak w ... a każdy nie dość że nie zwalnia żeby kogoś przepuścić to jeszcze ... przyspiesza żeby czasem nikt na drogę nie wlazł. Te nasze policjanty też by mogły od czasu do czasu tam stanąć profilaktycznie wszak to pod ich nosem jest. Na pewno to by im w niczym nie zaszkodziło. O tej naszej Straży miejskiej już nawet nie wspominam bo lepiej łapać ludzi co przed znakiem stoją na Barycz niż zająć się rzeczami które pomogą nam, mieszkańcom.
Na byle pipidówach są co chwile zatoczki które człowieka wyprowadzają z równowagi a tu naprawdę ważne przejście i ... ...
Było coś robione w tym kierunku?? A jak nie to do kogo się z tym zwrócić.
Bo tutaj niebawem będą kolejne ofiary...
Ostrzeżenie za wulgaryzmy - Stefan
Ostatnio zmieniony przez Stefan 2013-06-09, 13:08, w całości zmieniany 1 raz
Zdjęcia z budowy węzła Złoczew na S8 (około 2,5 km od centrum Złoczewa w kierunku na Wieluń, na przecięciu z DK45, węzeł kategorii A ["WA"]).
Zdjęcia ze strony: http://www.s8walichnowy-lodz.odc1-4.pl/
Obiekt miał zostać wyburzony a nowy most miał powstać kilka metrów dalej - powyższe zakładał projekt rozbudowy DK45 na odcinku Czarnożyły- Złoczew. Jednak z uwagi na mizerność środków oraz być może także ze względu na kolidujące z mostem prawdopodobne powstanie odkrywki "Złoczew" zdecydowano się jedynie na remont obiektu:
Cytat:
Zaprojektowanie i remont mostu na drodze krajowej nr 45 Opole-Złoczew w km 190+812 m. Oleśnica
1.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i remont mostu na drodze krajowej
Nr 45 Wieluń – Złoczew w km 190+812 m. Oleśnica.
Długość obiektu 19,00m, szerokość 9,00 m, szerokość poboczy 1,0 m.
Remont obejmuje:
a) częściowe rozebranie nawierzchni bitumicznej (ok.46 m2), barier (ok. 44 mb)
i poręczy (ok. 44 mb), rozebranie kap (ok. 18 m2)
b) usunięcie części izolacji i wykonanie nowej (ok. 38 m2),
c) wykonanie (odtworzenie) kap i krawężnika (ok. 44 m b),
d) ułożenie nawierzchnio-izolacji na kapach (ok. 46 m2),
e) montaż desek gzymsowych, naprawę elementów żelbetowych (ok.44 m2),
f) oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne betonu (ok. 285 m2) ,
g) oczyszczenie i naprawę stożków,
h) wykonanie dylatacji bitumicznej,
i) odtworzenie izolacji z papy zgrzewalnej (ok. 46m2) i nawierzchni z asfaltu lanego (2
warstwy),
j) konserwację łożysk,
k) wyrównanie i uporządkowanie poboczy, skarp i terenu, naprawa barier,
l) ewentualna naprawa i uzupełnienie oznakowania poziomego,
m) uporządkowanie terenu robót, koszenie trawy i chwastów, utylizacja odpadów zgodnie z
obowiązującymi przepisami,
n) wykonanie wszelkich innych czynności towarzyszących niezbędnych dla remontu w zakresie
wynikającym z niniejszego Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
źródło: http://www.gddkia.gov.pl/...rogow-unijnych/
Jak dla mnie porażka z tym remontem zamiast budowy nowego - polska prowizorka. Ta kopalnia aż tak szybko chyba nie powstanie, a droga ta będzie dla nas najlepszym rozwiązaniem na dojazd do Łodzi, przynajmniej ja tak zamierzam jeździć. Poza tym kaleki na całe życie (m.in. szwagier sąsiada mojej mamy) i ofiary śmiertelne dotychczasowe i zapewne też przyszłe zakrętów przy tym moście to cena zbyt wysoka w stosunku do wydanych nawet kilku milionów na most, który będzie istniał 15-20 lat, tym bardziej, że z tego co wiem tereny pod most i na lewoskręty na całym odcinku tej drogi zostały wykupione. Szkoda.
szkoda to jest tego że ludzie mimo że widzą tam pare krzyży dalej jeżdżą jak idioci. to nie wina zakrętów ani mostu że się samochody rozbijają. zresztą nie przesadzajmy, nie jest tam źle z tymi zakrętami. a jeśli akurat ten odcinek stanowi dla Ciebie aż taki problem w dojeździe do Łodzi to cóż. Pozostaje zwolnić
Pomógł: 7 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 960 Piwa: 6/3 Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2013-06-15, 22:25
Po remoncie nawierzchni nie jest tam tak źle. Wcześniej byłe niezłe "hopki" i ludzie jadący grubo powyżej setki zwiedzali okoliczne łąki lub mieli bliskie spotkania z nadjeżdżającymi z naprzeciwka bo potrafiło wyrzucić z tych hopek przy większej prędkości. Tak jak pisze bAN, wystarczy dostosować prędkość do warunków.
Zaawansowanie na budowie na S8, widać że mogą być problemy z Hiszpanami z Dragadosu - złapali kontrakty na cztery odcinki i wszędzie są grubo poniżej 50% zaawansowania.
k4fj47.png źródło: użytkownik StrozeR ze skyscrapercity.com
Remont drogi krajowej Nr 45 Opole-Złoczew, odcinek przejście przez m. Czarnożyły w km 179+590-181+390
Data wysłania ogłoszenia: 2013-07-15
Termin składania ofert: do dnia 1.08.2013r.
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie
60 dni od daty zawarcia umowy.
Zakres robót
1. Frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm, doprowadzające spadki
poprzeczne drogi do wymagań, z odwozem destruktu do Obwodu Drogowego w Wieluniu przy
ul. Sieradzkiej 78 i na plac składowy przy ul. Jagiełły w Wieluniu – odległość transportu : 8 km.
(odwozowi nie podlega część destruktu do wykorzystania przy umocnieniu poboczy).
2. Naprawy sfrezowanej nawierzchni, wyrównanie nawierzchni wraz ze skropieniem podłoża
emulsją asfaltową mieszanką betonu asfaltowego 0/16 (lokalnie) oraz miejscowa wymiana
podbudowy z kruszywa łamanego.
Miejscowo może być wymieniona podbudowa z kruszywa łamanego –w bardzo niewielkim
zakresie. Roboty polegać będą na wybagrowaniu do głębokości 0,5m istniejącej podbudowy,
wymianie kruszywa na nowe i ułożenie warstwy mieszanki min.-asfaltowej wg ustaleń z
Inspektorem Nadzoru.
3. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm.
4. Umocnienie poboczy destruktem na szerokości 1,00 m, grubość warstwy destruktu
10 cm (wykorzystany zostanie destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej).
5. Regulacja wysokościowa studni wpustowych (część studni nie będzie podlegać regulacji).
6. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum