zbigie, już jestem w ING i nie żałuję. Serwis świetny, przejrzysty, dwa wpłatomaty, darmowe przelewy między oszczędnościowym a głównym, zaje-bisty serwis na komórkę, bankomaty za darmo... piękna sprawa! Aż mi kasa z konta szybciej znika
Ps. Zakładałem konto online. Żebym wiedział, że jest jakiś pokój i pani, to nawet bym się nie zastanawiał nad wybraniem się do placówki
Pani z Inteligo na infolinii usilnie się ze mną kłóciła, że w ING też trzeba płacić za przelewy wewnętrzne. No cóż... wszystko się plecie, byle tylko klienta zatrzymać przy sobie. Dodatkowo mówiła, że wpłatomaty są wprowadzane i będą w tym roku Powiedziałem jej, że szkoda, jak wyremontowali bank i wprowadzili elektroniczny system oczekiwania w kolejce, wrzucili dwa bankomaty, jednak ja się wpłatomatu przez paręnaście lat nie doczekałem. Żenada i komuna.
Ferbik powiem Ci więcej aby Cię zachęcić do wizyty w oddziale. W ankietach o której pisałem w poprzednim poście klienci innych oddziałów gdzieś z Polski wyrazili swoje niezadowolenie po założeniu konta pisząc cytuję:
"Panie w tym oddziale za każdym razem robią laskę"
"Moja ocena jest średnia, ponieważ Pani nie zamknęła drzwi w pokoju, gdzie dokonywano"
Pomógł: 46 razy Wiek: 44 Dołączył: 02 Sie 2006 Posty: 3905 Piwa: 79/18 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-06-24, 07:36
zbigie napisał/a:
3) wątpię ourson aby PKO BP miało wpłatomaty (może nie jestem w temacie), funkcja wpłatomatowa była już 10 lat temu ale bardzo archaiczna, bo pobierałeś kopertę z bankomatu, opisywałeś ją jak dowód wpłaty, wkładałeś do niej gotówkę i deponowałeś w bankomacie. Na następny dzień obsługa wyjmowała koperty, przeliczała komisyjnie i księgowała na twoim rachunku.
Nie jesteś w temacie. PKO BP ma całkiem normalny wpłatomat. Z bliżej niewyjaśnionych powodów jest to urządzenia zlokalizowane w Sezamie na Traugutta, ale jest. Przynajmniej jest darmowy i ogólnodostępny parking
_________________ Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
zbigie, już jestem w ING i nie żałuję. Serwis świetny, przejrzysty, dwa wpłatomaty, darmowe przelewy między oszczędnościowym a głównym, zaje-bisty serwis na komórkę, bankomaty za darmo... piękna sprawa! Aż mi kasa z konta szybciej znika
Byłem raz, jeden jedyny raz w ING i więcej mnie tam nie zobaczą. Nie dość, że była przede mną tylko jedna osoba to czekałem ponad pół godziny. Do tego opłata za wpłacenie komuś kasy na jego konto kosztowało mnie tyle, że glowa boli. Od kwoty 790 zł zapłaciłem koło 15 zł Gwoździem jednak było jak wyszła jakaś pani z tajemniczego pokoju i przerwała jak mnie obsługiwano a ja głupi stałem przed ladą jak idiota bez słowa wyjaśnień.
Więc sumując wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
Banita, a mnie zależało na koncie, gdzie nie muszę oglądać ludzi w banku Typowo internet. Wpłatomat, bez prowizji, itp. W mBanku mnie nie chcieli, w Inteligo też chyba nie, zachwalano mi ING i tak też poczyniłem.
Byłem raz, jeden jedyny raz w ING i więcej mnie tam nie zobaczą. Nie dość, że była przede mną tylko jedna osoba to czekałem ponad pół godziny. Do tego opłata za wpłacenie komuś kasy na jego konto kosztowało mnie tyle, że glowa boli. Od kwoty 790 zł zapłaciłem koło 15 zł Gwoździem jednak było jak wyszła jakaś pani z tajemniczego pokoju i przerwała jak mnie obsługiwano a ja głupi stałem przed ladą jak idiota bez słowa wyjaśnień.
Więc sumując wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
Wiesz jeśli "jakaś pani" przerwała Twoją obsługę bez słowa wyjaśnienia to bardzo niedobrze i zwrócę na to uwagę, bo też mnie to denerwuje, np. ostatnio taką sytuację miałem stojąc przy kasie w Lidlu. Natomiast co do wpłat: ING to nie PKO BP, standardem jest to, że wpłat czy wypłat dokonuje się za pomocą urządzeń, bo normalni ludzie, nie tylko tak internetowi jak Ferbik korzystają właśnie z nich. Dzisiaj nie ma już kasjerów i dysponentów, dzisiaj wszyscy pracownicy placówki to doradcy, część z nich prowadzi obsługę gotówkową z reguły takich klientów, którzy nie radzą sobie w obecnej rzeczywistości, nie mają konta lub nie wiedzą jak zrobić komuś przelew i myślą, że jedyną metodą jest wpłata w kasie. Za rok, może dwa takich możliwości już nie będzie, bo tendencja jest taka aby likwidować kasy w oddziałach, a spotkać się z doradcą będzie można tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu na spotkanie. Dlatego wierz mi, że to jest Twoja potrzeba bezsensownego spędzania czasu w banku i tak przyjazny bank jak ING nie może Ci jej udaremniać i skracać maksymalnie skoro Ty lubisz stać w kolejce. Podobną potrzebę mają klienci, którzy nie chcą karty, dostępu do konta przez internet, powiadamiania SMS-em o wpływie i wielu innych usług, które powodują, że nie musiałbyś przychodzić do banku, a doradcy za to mogliby poświęcić więcej czasu klientowi z prawdziwą potrzebą np. zaciągnięcia dużego, długoterminowego kredytu.
Pisałem już gdzieś o tym, jak zakładałem u nich konto tylko po to, żeby sprawdzić moją sprawność kredytową, a potem po paru latach, gdzie przy przeprowadzce zagubiłem dokumenty do aktywacji konta i chciałem aktywować konto, które założyłem wcześniej, to okazało się, że wysłali mi dane aktywacyjne najpierw na mojego nieistniejącego maila a potem na mój nieistniejący numer telefonu I pani na infolinii nie obchodziło to, że nazywam się tak i tak, mam taki numer buta, fiuta itp., ja już mam konto, nieaktywowane i mogę je aktywować przez podanego maila, telefon (nieaktualne już dawno) lub udać się do najbliższego oddziału (Łódź). Spasiba! Nie stać mnie na mbank.
Pomógł: 53 razy Dołączył: 26 Sie 2006 Posty: 3747 Piwa: 39/17 Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2013-06-25, 22:24
Jestem w ING od kilku lat i jestem bardzo zadowolony z tego banku, ale zamierzam przenieść się do mBanku bo po reformie mają korzystniejszą ofertę. Z takich banalnych rzeczy to np. video obsługa, rabaty przy zakupach kartą i inne.
_________________ "Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
Pomógł: 46 razy Wiek: 44 Dołączył: 02 Sie 2006 Posty: 3905 Piwa: 79/18 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-06-25, 22:32
zbigie napisał/a:
Natomiast co do wpłat: ING to nie PKO BP, standardem jest to, że wpłat czy wypłat dokonuje się za pomocą urządzeń, bo normalni ludzie, nie tylko tak internetowi jak Ferbik korzystają właśnie z nich.
To cudowne, kiedy dyrektor oddziału banku w którym mam konto od chyba 15 lat nazywa mnie nienormalnym człowiekiem... I jeszcze na dodatek człowiekiem który nie radzi sobie w obecnej rzeczywistości. Wow. Jestem naprawdę pod wrażeniem...
Czas zatem chyba zamknąć konto w tym banku...
_________________ Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum