Jeśli chodzi o samą zbieżność mogę polecić PKS Wieluń.
Co prawda było to parę lat wstecz, ale facet wyglądał mi na takiego który "wie co robi".
Cała geometra?
Wymieniłeś całe zawieszenie?
Jakieś tam kąty pochylenia koła nie zmieniają się ot tak.
Albo skrajne wytłuczone elementy metalowo-gumowe, albo "dzwon" i skrzywienie, odkształcenie czegoś tam wahacza, drążka itp.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2005 Posty: 407 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-10-07, 13:00
Gość 556677 napisał/a:
Jakieś tam kąty pochylenia koła nie zmieniają się ot tak.
Cała buda pracuje i kąty sie zmienią po jakimś czasie nie mówiąc o zawieszeniu i dziurawych nogach.Jako ciekawostka: jeden dzięń jazdy po asfaltowym torze np. Wyrazów i geometria potrafi sie rozjechać - jak nie ma rozpórek między kielichami to w ogóle masakra...
profi ustawienie zbieżnośći to była lipa w Wieluniu chyba, że jest gdzieś dobry sprzęt typu Hunter albo jakieś 3D - ja tam jeżdże do Miklesza http://www.diagnostykapaluch.com.pl/kontakt.html
ale jeśli mają już gdzieś bliżej porządny sprzęt to wiadomo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum