Wysłany: 2007-03-25, 22:18 Polska promuje się w CNN i BBC
Polska promuje się w CNN i BBC
Dwanaście milionów widzów telewizji CNN oraz prawie osiem milionów widzów stacji BBC World obejrzało spot reklamujący Polskę.
W grudniu 2006 roku PAIiIZ przeprowadziła kampanię wizerunkową w telewizji BBC World pod hasłem „Great Minds thinking alike” („Wielcy ludzie myślą podobnie”). Miała ona na celu prezentację wyników gospodarczych naszego kraju. Pokazywała Polskę jako kraj nowoczesny, dynamiczny, mogący pochwalić się sukcesami w zakresie międzynarodowej współpracy gospodarczej.
W okresie dwóch tygodni stacja wyemitowała dwieście pięćdziesiąt 30-sekundowych spotów reklamowych. Według badań przeprowadzonych przez BBC reklama została obejrzana ponad 13 milionów razy przez 7.7 miliona Europejczyków. Prawie połowę widowni stanowili liderzy opinii oraz przedstawiciele środowisk biznesowych. Wśród widzów stacji rozpoznawalność marki wzrosła o 58 proc.
Kampania przygotowana przez PAIiIZ i MSZ okazała się efektywna w dotarciu do międzynarodowych środowisk gospodarczych i skuteczna w zmienianiu stereotypów dotyczących Polski.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum