Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-08-19, 19:17
Sklep nie ma żadnego związku z gwarancją - sprzęt najlepiej wysłać prosto do serwisu Toshiby czy HP - tak samo jak robi sklep. Termin naprawy nie liczy się od zaniesienia sprzętu do sklepu tylko od dostarczenia go przez sklep do serwisu producenta wiec naprawdę szkoda na to czasu.
Nigdy nie kupiłby sprzętu w sklepie który nie podbije mi karty gwarancyjnej przy sprzedaży i nie będę mógł sam sobie go reklamować u producenta. Zamkną sklep i co wtedy robić?
Ja polecam www.proline.pl albo www.arest.pl Ceny można zawsze porównać na www.ceneo.pl lub www.skapiec.pl i na allegro. A te dwa sklepy mają swoje siedziby we Wrocławiu więc jeśli ktoś tam studiuje to nie musi placic za przesyłkę
_________________ "All this chaos in heads of quarter intelligentsia comes from that science
is really not for everybody."
[Hugo Steinhaus "Memories and Notes"]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum