Pytanie do tych, którzy mieli do czynienia z volkswagenowskim silnikiem 1,8 T. Jakie są wady i zalety tej jednostki? Jak z jego awaryjnością? Jak znosi gaz i ile go spala podczas jazdy?
Silnik świetny, bardzo dynamiczny, spalanie zależy od stylu jazdy od ok 7,5-8 przy jeździe 100-110 poza zabudowanym i nie wciskaniu do podłogi, przy szaleniu spod świateł i na prostych spalanie potrafi skoczyć do 14l/100 km. Awaryjność zależy od tego jak autem jeździsz, jeśli je bedziesz katował przy 150-200 tys turbina do wymiany, zakłałdając że chcesz kupić auto używane to dolicz do kosztów auta jakieś 2,5-3 tys na ewentualna wymianę turbiny.
Papdło pytanie o gaz, więc przypuszczam, ze chcesz to auto przerobić, jęsli tak to pomyliłeś silniki. Jednostka bardzo dobra, ale nie do przerobienia na gaz, nie wytrzymuje termicznie, na dzień dobry polecą Ci uszczelki, a w niedalekiej przyszłości turbina odmówi posłuszeństwa.
Praca silnikia na benz idealna, ale trzeba się troszczyć o turbinę i nie jeździć na czerwonym polu na obrotomierzu.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-08-07, 10:08
Gaz w Turbo? Jest to możliwe ale pod warunkiem że założysz bardzo dobrą instalacje (PRINS, VIALLE) i zrobisz to u ludzi którzy mają o tym pojęcie i będziesz tankował gaz tylko na firmowych stacjach.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 960 Piwa: 6/3 Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2008-09-12, 09:39 Re: Silnik 1.8T
Kamol napisał/a:
Pytanie do tych, którzy mieli do czynienia z volkswagenowskim silnikiem 1,8 T. Jakie są wady i zalety tej jednostki? Jak z jego awaryjnością? Jak znosi gaz i ile go spala podczas jazdy?
Czy turbinę można zagazować tego nie wiem ale sądzę, że wszystko można (kosiarkę do trawy pewnie też, jeśli są czterosuwy ).
Ja zagazowałem hondowskiego 1.5 Vtec-e i jak narazie - 10.000 km na gazie - i jest ok. Sekwencje zamontował mi Pan Janusz Wojtasik z ul. Wiśniowej 2 w Wieluniu i mogę go uczciwie polecić .
Samochód chodzi dobrze, jeżeli jest jakaś różnica w osiągach pomiędzy benzyną a gazem to niezauważalna dla oka - pewnie trzeba by go "shamować" żeby się dowiedzieć. Odziwo vtec normalnie się załącza, tak samo jak na benzynie. Jedyna różnica na gazie to taka że nie ma "odcinki" ... i w cenie paliwa oczywiście
Twierdzenia w stylu "gaz to profanacja" albo "gaz jest do kuchenek" bawią mnie do łez ... zwłaszcza przy dystrybutorze
Jedyna różnica na gazie to taka że nie ma "odcinki"
I odcinkę można bez problemu uaktywnić na gazie.
A co do same go silnika to jest poprostu rewelka ale
Administrator napisał/a:
Turbina czy to na gazie czy na benzynie może paść w każdym momencie, bo największa wadą każdego samochodu używanego jest jego poprzedni właściciel.
to niestety prawda.
Sam czasami mam ochtę zrobić sobie takiego swapa.
Popatrzcie co robi ten silnik w Audi 80 oczywiście przed wirusem. http://video.google.pl/vi...092500667637974
Pozdrawiam.
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-09-16, 08:53
Małe prawdopodobieństwo aby ten licznik wskazywał prawidłowe wartości jeżeli zmieniono silnik. Z drugiej strony to przyspieszenie pokazane na filmie nie są jakieś powalające (około 7s do 100km/h) Więcej można powiedzieć po czasie 0-200km/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum